Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 114813" data-attributes="member: 34"><p>Uskomatonta että tää kaikki on yuton syytä xDDDDDDDDDDD ilman tätä typerää rakastumista yutoon mä en ois koskaa rakastunu eunkwangiin. Tai ainakaan se ei ois tapahtunut niin ku se nyt tapahtu. Oisin varmaan joskus jotain kautta siihen rakastunu kuitenkin. Huoh. Mus on vaa sellanen vika et en voi vastustaa ton tyyppisiä miehiä. Ja siis en edes tiedä et mitä tarkotan ku sanon ton tyyppisiä mut niis kaikis kolmes on jotain sellast mitä en kertakaikkiaan voi kestää. WHAT IS IT. i really don't know.</p><p>Siis jotain niin erityistä niissä vaan on. En voi kestää tämmöstä. Ja se fakta et ne on KAIKKI jopa alle 40? Nuorempia ku mitä mulla monesti on?????? Mitä tää on :DDDD yhtäkkiä oon alkanu rakastuu tollasiin niin jumalattoman paljon ku vaa voi rakastua?????? Mitä ihmeen on tapahtunut, kysyn vaan.</p><p></p><p>Since when</p><p></p><p>Ja also: ollaan vahingossa näköjään tultu pitkälle siitä kun en vielä pystynyt erottaa aasialaisia ihmisiä toisistaan vaikka mun henki ois riippunu siitä 🙄 literally se oli alussa niiiiin vaikeeta, ehkä vielä silloin ainakin kun vasta aloin kuuntelee bts niin olin silleen "tää on OIKEESTI mahotonta" ja käytännössä luovutin tai niiku se oikeesti tuntu siltä etten IKINÄ tuu edes erottaa bts:n jätkiä toisistaan :D en ois voinu kuvitella et löydän itteni tästä tilanteesta..... En oikeesti voinu kuvitella............. Ajattelin ehk oikeesti jossain vaiheessa etten edes pystyis rakastuu kpop tyyppeihin koska en vaan vittu erota niitä toisistaan xD ja missä mä oon nytten...... D: how far ive come 😭😭😭😭😭 ja ihan totaalisen vahingossa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 god really said to me: guess what motherfucker 🙂</p><p></p><p>Oikeesti..... MÄ olin se tyyppi joka ei kuollakseenkaan osannu erottaa aasialaisia toisistaan. Niiku about totaalinen kasvosokeus niiden suhteen. What the HELL happened 😭😭😭😭😭😭 what did i do wrong 😭</p><p></p><p>Hhhnh oml muistan ku ihan vähän aikaa sitten näin muute jossai youtuben etusivulla hutan boomin ja olin vähä niiku et "who is huta" 😭 ja tää oli niiku iha hetki ennen ku tää juttu tapahtu D:::::: aaaaaaaaa what a timing</p><p></p><p>En oikeesti voi käsittää et viel vähän aikaa sitten olin ihan että kuka on huta.... D:::::: siis vai muistanko nyt oikein fr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 114813, member: 34"] Uskomatonta että tää kaikki on yuton syytä xDDDDDDDDDDD ilman tätä typerää rakastumista yutoon mä en ois koskaa rakastunu eunkwangiin. Tai ainakaan se ei ois tapahtunut niin ku se nyt tapahtu. Oisin varmaan joskus jotain kautta siihen rakastunu kuitenkin. Huoh. Mus on vaa sellanen vika et en voi vastustaa ton tyyppisiä miehiä. Ja siis en edes tiedä et mitä tarkotan ku sanon ton tyyppisiä mut niis kaikis kolmes on jotain sellast mitä en kertakaikkiaan voi kestää. WHAT IS IT. i really don't know. Siis jotain niin erityistä niissä vaan on. En voi kestää tämmöstä. Ja se fakta et ne on KAIKKI jopa alle 40? Nuorempia ku mitä mulla monesti on?????? Mitä tää on :DDDD yhtäkkiä oon alkanu rakastuu tollasiin niin jumalattoman paljon ku vaa voi rakastua?????? Mitä ihmeen on tapahtunut, kysyn vaan. Since when Ja also: ollaan vahingossa näköjään tultu pitkälle siitä kun en vielä pystynyt erottaa aasialaisia ihmisiä toisistaan vaikka mun henki ois riippunu siitä 🙄 literally se oli alussa niiiiin vaikeeta, ehkä vielä silloin ainakin kun vasta aloin kuuntelee bts niin olin silleen "tää on OIKEESTI mahotonta" ja käytännössä luovutin tai niiku se oikeesti tuntu siltä etten IKINÄ tuu edes erottaa bts:n jätkiä toisistaan :D en ois voinu kuvitella et löydän itteni tästä tilanteesta..... En oikeesti voinu kuvitella............. Ajattelin ehk oikeesti jossain vaiheessa etten edes pystyis rakastuu kpop tyyppeihin koska en vaan vittu erota niitä toisistaan xD ja missä mä oon nytten...... D: how far ive come 😭😭😭😭😭 ja ihan totaalisen vahingossa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 god really said to me: guess what motherfucker 🙂 Oikeesti..... MÄ olin se tyyppi joka ei kuollakseenkaan osannu erottaa aasialaisia toisistaan. Niiku about totaalinen kasvosokeus niiden suhteen. What the HELL happened 😭😭😭😭😭😭 what did i do wrong 😭 Hhhnh oml muistan ku ihan vähän aikaa sitten näin muute jossai youtuben etusivulla hutan boomin ja olin vähä niiku et "who is huta" 😭 ja tää oli niiku iha hetki ennen ku tää juttu tapahtu D:::::: aaaaaaaaa what a timing En oikeesti voi käsittää et viel vähän aikaa sitten olin ihan että kuka on huta.... D:::::: siis vai muistanko nyt oikein fr [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja