Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115079" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu mitä helvettiä. Mietin tos äsken et mitä hittoa tapahtu ennen huita. Tai siis. Ei ennen huita vaan sillon ennen kun TÄÄ alkoi. Koska olihan hui jo aikoja sitten mutta ennen TÄTÄ viime aikojen hui casee. Niin sit katoin et mitä oon kattonu youtubes niin THOM D: olin melkein unohtanut thomin. Se ainakin oli 1. Kesäkuuta. Tai siis sillon ainakin oon kuunnellut Radioheadii. Ja sit tää viime aikojen yuto case tapahtu sit öö se saatto ehkä olla 7. Kesäkuuta mut en muista. Ja tietenkin hui oli siin samal et mietin niit mut sit se uni huista oli ehkä.... 9. Kesäkuuta tienoilla??????? Ehkä. Tai hiukan myöhemmin. Mut joo ja siin sit oli taeil ja hui ja yuto ainakin mun mielestä silloin. Sit ajattelin siin huita ihan saatanasti sen unen näkemisen jälkeen? Ja tää oli se kohta kun rupesin tosissani miettii et hui on probably loml tai jotain, olin kyllä aiemminkin sitä ajatellut et nyt on kyllä epätavallisen vahva rakastuminen ????? Noniin siinä sitten sekoiltiin menemään niin saatanasti ja olikohan se sit juhannuksen tienoilla ku aloin taas aattelee myös yutoo ihan törkeen paljon taas kerran. Tai no tietty olin ajatellut sitä siin mut kyl luulen et mul meni tosi paljon energiaa pelkästään huin ajattelemiseen tho..... Mut joo sit oli se et aattelin about niit kahta vaan???????? Aina välillä joitain muita mut basically ne kaks vaan???? Vai????? Ja tosiaan aivan vitun sekasin sitä oltiin JA SITTEN. mun mielestä se oli vasta vittu 7. Heinäkuuta kun tapahtu tää eunkwang juttu. Miten vitussa????? Ja se oli niin samantien ihan törkeen paha rakastuminen. Ja nyt ollaan tässä ja rakastan noit kolmee ja kuuntelen taas kerran vaa hell is living without you ja nyt se on jopa eunkwangin soittolistalla myös........... Mitä vittua......... Se on kinda alunperin niin hui ja yuto biisu. Oikeesti mä en ymmärrä mitä täs on tapahtunu. Mä en ymmärrä :D mä en muista mitään :DDDDDDDDDDDDD muistan välähdyksiä sieltä täältä mutta en ymmärrä hevonhelvettiäkään. En voi sietää näitä asioita :D joo en haluu miettii. Mutta ihan vitun oudosti tää kyllä meni. Basically se oli vaa jonkinlaine ketju et eka oli vaa noi kaks ja sit yhtäkkiä viel eunkwang???????? Tai jotain?????? En voi enää ymmärtää mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115079, member: 34"] Ei vittu mitä helvettiä. Mietin tos äsken et mitä hittoa tapahtu ennen huita. Tai siis. Ei ennen huita vaan sillon ennen kun TÄÄ alkoi. Koska olihan hui jo aikoja sitten mutta ennen TÄTÄ viime aikojen hui casee. Niin sit katoin et mitä oon kattonu youtubes niin THOM D: olin melkein unohtanut thomin. Se ainakin oli 1. Kesäkuuta. Tai siis sillon ainakin oon kuunnellut Radioheadii. Ja sit tää viime aikojen yuto case tapahtu sit öö se saatto ehkä olla 7. Kesäkuuta mut en muista. Ja tietenkin hui oli siin samal et mietin niit mut sit se uni huista oli ehkä.... 9. Kesäkuuta tienoilla??????? Ehkä. Tai hiukan myöhemmin. Mut joo ja siin sit oli taeil ja hui ja yuto ainakin mun mielestä silloin. Sit ajattelin siin huita ihan saatanasti sen unen näkemisen jälkeen? Ja tää oli se kohta kun rupesin tosissani miettii et hui on probably loml tai jotain, olin kyllä aiemminkin sitä ajatellut et nyt on kyllä epätavallisen vahva rakastuminen ????? Noniin siinä sitten sekoiltiin menemään niin saatanasti ja olikohan se sit juhannuksen tienoilla ku aloin taas aattelee myös yutoo ihan törkeen paljon taas kerran. Tai no tietty olin ajatellut sitä siin mut kyl luulen et mul meni tosi paljon energiaa pelkästään huin ajattelemiseen tho..... Mut joo sit oli se et aattelin about niit kahta vaan???????? Aina välillä joitain muita mut basically ne kaks vaan???? Vai????? Ja tosiaan aivan vitun sekasin sitä oltiin JA SITTEN. mun mielestä se oli vasta vittu 7. Heinäkuuta kun tapahtu tää eunkwang juttu. Miten vitussa????? Ja se oli niin samantien ihan törkeen paha rakastuminen. Ja nyt ollaan tässä ja rakastan noit kolmee ja kuuntelen taas kerran vaa hell is living without you ja nyt se on jopa eunkwangin soittolistalla myös........... Mitä vittua......... Se on kinda alunperin niin hui ja yuto biisu. Oikeesti mä en ymmärrä mitä täs on tapahtunu. Mä en ymmärrä :D mä en muista mitään :DDDDDDDDDDDDD muistan välähdyksiä sieltä täältä mutta en ymmärrä hevonhelvettiäkään. En voi sietää näitä asioita :D joo en haluu miettii. Mutta ihan vitun oudosti tää kyllä meni. Basically se oli vaa jonkinlaine ketju et eka oli vaa noi kaks ja sit yhtäkkiä viel eunkwang???????? Tai jotain?????? En voi enää ymmärtää mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja