Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115082" data-attributes="member: 34"><p><em>Onko elämä oikeasti unta</em></p><p></p><p>Btw smutty smutty smut ficit vainoo mua tällä hetkellä ihan vaan koska???? En tiedä????????????????? Miks pitää olla niin utelias ja lukee ficcejä 😌 utelias ja AN ABSOLUTE HOE. but like. These men made me the hoe that i am right now. Joten ainoastaan niitä voi syyttää siitä. Jos näitä asioita ei ois tapahtunut niin mulla varmaan edelleenkin jatkuis se lähes täysin haluton kausi 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃</p><p></p><p>Mitä vvittua</p><p></p><p>Ja muistan kuinka olin jotenkin helpottunu siitä kun en halunnut ketäääääännnnnnnnn seksuaalisesti olin vaa sillee YES tää on niin helpottavaaaaaaaaa tää vois jatkuu aina mun puolesta. Ja se kesti aika kauan. Sit yhtäkkiä. En tiiä kehen se alunperin tyssäs. Yutoon varmaankin???? Ehkä? Vai oliks sitä ennen viel joku??????? Koska muistan ku se alkoi sillo joskus niiden unien alkaessa, yutosta siis. En ainakaan muista että ois ollu muuta siinä joten ehkä se sit tosiaan tyssäs yutoon. EI KUN HETKINEN. siin oli joku. Aiemmin. En tiiä oisko ollu jopa m ja ehkä jopa dahyun joita kohtaan tunsin jotain seksuaalista. Se oli kai vähän ennen sitä yuto caseeeee. Joten ehkä se tyssäs noihi muijiin sitte alunperin. Mitä kyl ihmettelen suuresti mut ok :D mut se oli rare thing koska en yleensä aattele dahyunii enkä m:ää myöskään kovin usein tolla tavalla. Mut sit näin yutosta niit unii ja yhtäkkiä olin sillee what are these sexual feelings ku heräsin siit yhest unest. En tiiä se oli varmaa eka kerta ku ees tunsin mitään tollast seksuaalista yutoo kohtaa vaikka tykkäsin siit jo aiemmin. And boy how BAD IT GOT. it got so bad. And i'm still a hoe for my three lomls 😩 tai no siis tbh oon lähinnä eunkwangii miettinyt nyt sillä tavalla vaikkakin oon edelleen sitä mieltä että hui + yuto on s e x y i. Ja nii. Mut siis lähinnä näin sen random seksuaalisen unen eunkwangist ja ööö gd oli myös siin tho. Siis wait mitä vittua. Mitä siin tapahtui??????????? Koska muistan et halusin gd:tä siin, i think. Mut ei varmaan tehty mitään siin??????????? Mut muistan sen tunteen et jossain määrin kyl halusin sitä 💀💀💀💀💀💀💀 WTF. yhtäkkii seki oli siin lmao. Ja sit eunkwangist en tiiä et mitä duunasin sen kaa siin unes mut veikkaan et jotakin dirty stuff siinä saattoi olla. Tai sit en tehny senkään kanssa mitään mut tunsin vaa sen et haluun sitä. Koska sen mä ainakin muistan et näin siitä unta ja tunsin jotain tollasta sitä kohtaan, en vaan tiiä mitä siin tarkalleen ottaen tapahtui. 🙂🙂🙂🙂 </p><p></p><p>LITERALLY what are you doing to me you make me a hoe.</p><p></p><p>Ja ilmeisesti jopa jiyong........ Makes me a hoe. Aika randomia että näin siitä unta (taas).</p><p></p><p>Yuto made me a hoe.....</p><p></p><p>Hui made me a hoe.....................</p><p></p><p>Who else D: idk pitkälti se on nyt noita ollu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 OIKEESTI WHAT ARE YOU DOING TO ME</p><p></p><p>i hate these damn countries can u nuke them: 🇰🇷🇯🇵</p><p></p><p>No wtf don't actually nuke them it's a joke 😩😩😩😩</p><p></p><p>WHAT THE FUCK WHAT ARE YOU DOING TO ME also. En haluu ajatella jiyongiaaaaaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 THAT DREAM WAS TOO CUTE 😭 tai en tiedä it was kinda disgusting :Ddddd but he was cute............. Anyway.......</p><p></p><p>DON'T. not again.</p><p></p><p>Noooooooooooooooooooooooooo</p><p></p><p>I DON'T KNOW</p><p></p><p>this is 🙂 disgusting 🙂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115082, member: 34"] [I]Onko elämä oikeasti unta[/I] Btw smutty smutty smut ficit vainoo mua tällä hetkellä ihan vaan koska???? En tiedä????????????????? Miks pitää olla niin utelias ja lukee ficcejä 😌 utelias ja AN ABSOLUTE HOE. but like. These men made me the hoe that i am right now. Joten ainoastaan niitä voi syyttää siitä. Jos näitä asioita ei ois tapahtunut niin mulla varmaan edelleenkin jatkuis se lähes täysin haluton kausi 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃 Mitä vvittua Ja muistan kuinka olin jotenkin helpottunu siitä kun en halunnut ketäääääännnnnnnnn seksuaalisesti olin vaa sillee YES tää on niin helpottavaaaaaaaaa tää vois jatkuu aina mun puolesta. Ja se kesti aika kauan. Sit yhtäkkiä. En tiiä kehen se alunperin tyssäs. Yutoon varmaankin???? Ehkä? Vai oliks sitä ennen viel joku??????? Koska muistan ku se alkoi sillo joskus niiden unien alkaessa, yutosta siis. En ainakaan muista että ois ollu muuta siinä joten ehkä se sit tosiaan tyssäs yutoon. EI KUN HETKINEN. siin oli joku. Aiemmin. En tiiä oisko ollu jopa m ja ehkä jopa dahyun joita kohtaan tunsin jotain seksuaalista. Se oli kai vähän ennen sitä yuto caseeeee. Joten ehkä se tyssäs noihi muijiin sitte alunperin. Mitä kyl ihmettelen suuresti mut ok :D mut se oli rare thing koska en yleensä aattele dahyunii enkä m:ää myöskään kovin usein tolla tavalla. Mut sit näin yutosta niit unii ja yhtäkkiä olin sillee what are these sexual feelings ku heräsin siit yhest unest. En tiiä se oli varmaa eka kerta ku ees tunsin mitään tollast seksuaalista yutoo kohtaa vaikka tykkäsin siit jo aiemmin. And boy how BAD IT GOT. it got so bad. And i'm still a hoe for my three lomls 😩 tai no siis tbh oon lähinnä eunkwangii miettinyt nyt sillä tavalla vaikkakin oon edelleen sitä mieltä että hui + yuto on s e x y i. Ja nii. Mut siis lähinnä näin sen random seksuaalisen unen eunkwangist ja ööö gd oli myös siin tho. Siis wait mitä vittua. Mitä siin tapahtui??????????? Koska muistan et halusin gd:tä siin, i think. Mut ei varmaan tehty mitään siin??????????? Mut muistan sen tunteen et jossain määrin kyl halusin sitä 💀💀💀💀💀💀💀 WTF. yhtäkkii seki oli siin lmao. Ja sit eunkwangist en tiiä et mitä duunasin sen kaa siin unes mut veikkaan et jotakin dirty stuff siinä saattoi olla. Tai sit en tehny senkään kanssa mitään mut tunsin vaa sen et haluun sitä. Koska sen mä ainakin muistan et näin siitä unta ja tunsin jotain tollasta sitä kohtaan, en vaan tiiä mitä siin tarkalleen ottaen tapahtui. 🙂🙂🙂🙂 LITERALLY what are you doing to me you make me a hoe. Ja ilmeisesti jopa jiyong........ Makes me a hoe. Aika randomia että näin siitä unta (taas). Yuto made me a hoe..... Hui made me a hoe..................... Who else D: idk pitkälti se on nyt noita ollu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 OIKEESTI WHAT ARE YOU DOING TO ME i hate these damn countries can u nuke them: 🇰🇷🇯🇵 No wtf don't actually nuke them it's a joke 😩😩😩😩 WHAT THE FUCK WHAT ARE YOU DOING TO ME also. En haluu ajatella jiyongiaaaaaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 THAT DREAM WAS TOO CUTE 😭 tai en tiedä it was kinda disgusting :Ddddd but he was cute............. Anyway....... DON'T. not again. Noooooooooooooooooooooooooo I DON'T KNOW this is 🙂 disgusting 🙂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja