Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115098" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti mun mielestä muutenki <em>siitä lähtien ku katoin i'll be your man mv:n niin oon ollu melkein sata prosenttia varma siitä että olin nähny sen aikasemminkin joskus???????????????????????? </em></p><p></p><p>Oikeesti mistä vetoo. Mut sit kuitenkaa siin ei oo sitä merkkiä et olisin kattonu sen aikasemmin?? Tai siis ei ollu kai silloin. plus en muista kirkkaasti että olisin nähnyt sen vaa mul on sellanen TODELLA hämyinen mielikuva siitä että täs on jotain todella tuttua niinku todella freaky,,,,,,,,,,,, (wait or is creepy the right word lmao) </p><p></p><p>Oikeasti oon varma että täs on jotain omituista siis joko oon sit vaa nähny sen aikasemmin tai sit se muistuttaa mua jostain toisesta minkä oon nähny tai jotakin idk.</p><p></p><p>Mut miks wow on myös niin asdffjfkdkdkfkk oikeasti mä en ymmärrä miks tää tuntuu tältä. Yhtä creepy tunne ku se uni huista............. </p><p></p><p>Siis mä oikeesti tai niiku melkein tuntuu jopa siltä että oisin tykännyt siitä joskus aiemmin ja jotain sellasta. Mut ei kai se voi olla niin tai siis häh.</p><p></p><p>Voiko se sit johtua siit ku näin sen wown sillon aikasemmin........ Niin oonko sit tyylii kattonu eunkwangii siin (tietämättä siitä yhtään mitään ofc) ja ollu jotenki sillee et lol hes cute????? En kyllä taida muistaa mitään semmosta, nii kelasin etten ajatellu kenestäkää niistä yhtään mitään silloin vielä????????? Mutta en tiedä????????????</p><p></p><p>Siis tää on mystistä. Niin mystistä.</p><p></p><p>Flashback siihen yöhön kun makasin hereillä tuntikausia (i think) ja mietin muun muassa eunkwangia ja olin TÄYSIN confused myös tän saman asian takii siis olin täysin vakuuttunut siitä että oon tyyliin jotenki tienny sen aikasemmin tai jotain tai niiku yritin vaa ymmärtää et mist se tunne voi johtuu. Ja kävin muutenki mielessäni läpi kaikkea tätä mitä tapahtui ja se tuntu silt niiku oisin kokenu tän saman asian about tuhat kertaa jo. Siis joo rakastumisen oonki kokenu monta kertaa mut en tätä tismalleen samaa asiaa. Mut se tuntuu siltä. En osaa selittää mut silleen joooooo ihan miten vaan :D mutta......... Jotain niin tutun oloista tossa miehessä kyllä on. En tiedä.</p><p></p><p>Pelottaa se vitun i'll be your man mv koska se tunne on sen verran outo siis oon aivan varma et oon jollain tasolla kokenu sen aiemmin.</p><p></p><p></p><p>Pelottaa ehk vielä enemmän se kuinka luin sillon niitä kommentteja feelin like mv:ssä ....... Ja mulle oli jo aikasemmin jääny vahva fiilis siitä yhdestä kommentista missä puhuttiin btobist. Luoja se oli outoo mä käytännössä näin silmissäni silloin kuinka tää asia tapahtuu. En siis silleen tarkasti mutta jotenkin mä vaan näin sen että tuun liittyy tuohon fandomiin :DDD JA vielä hassumpaa on tosiaan se että silloin 2020 kun oli tää l juttu ja sen soittolista niin kun laitoin sinne btob biisuja niin arvasin että tää käy joskus. pystyn vieläkin muistamaan sen, en salee tienny mitään mistään mutta tän mä vaan jotenkin arvasin.</p><p></p><p>Oisko mahdollista et oisin silloin nähny sen i'll be your man mut et se ei vaa jostai syystä näyttäny et oisin kattonu sen aiemmin??????? D:::::: idk CREEPY</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115098, member: 34"] Oikeesti mun mielestä muutenki [I]siitä lähtien ku katoin i'll be your man mv:n niin oon ollu melkein sata prosenttia varma siitä että olin nähny sen aikasemminkin joskus???????????????????????? [/I] Oikeesti mistä vetoo. Mut sit kuitenkaa siin ei oo sitä merkkiä et olisin kattonu sen aikasemmin?? Tai siis ei ollu kai silloin. plus en muista kirkkaasti että olisin nähnyt sen vaa mul on sellanen TODELLA hämyinen mielikuva siitä että täs on jotain todella tuttua niinku todella freaky,,,,,,,,,,,, (wait or is creepy the right word lmao) Oikeasti oon varma että täs on jotain omituista siis joko oon sit vaa nähny sen aikasemmin tai sit se muistuttaa mua jostain toisesta minkä oon nähny tai jotakin idk. Mut miks wow on myös niin asdffjfkdkdkfkk oikeasti mä en ymmärrä miks tää tuntuu tältä. Yhtä creepy tunne ku se uni huista............. Siis mä oikeesti tai niiku melkein tuntuu jopa siltä että oisin tykännyt siitä joskus aiemmin ja jotain sellasta. Mut ei kai se voi olla niin tai siis häh. Voiko se sit johtua siit ku näin sen wown sillon aikasemmin........ Niin oonko sit tyylii kattonu eunkwangii siin (tietämättä siitä yhtään mitään ofc) ja ollu jotenki sillee et lol hes cute????? En kyllä taida muistaa mitään semmosta, nii kelasin etten ajatellu kenestäkää niistä yhtään mitään silloin vielä????????? Mutta en tiedä???????????? Siis tää on mystistä. Niin mystistä. Flashback siihen yöhön kun makasin hereillä tuntikausia (i think) ja mietin muun muassa eunkwangia ja olin TÄYSIN confused myös tän saman asian takii siis olin täysin vakuuttunut siitä että oon tyyliin jotenki tienny sen aikasemmin tai jotain tai niiku yritin vaa ymmärtää et mist se tunne voi johtuu. Ja kävin muutenki mielessäni läpi kaikkea tätä mitä tapahtui ja se tuntu silt niiku oisin kokenu tän saman asian about tuhat kertaa jo. Siis joo rakastumisen oonki kokenu monta kertaa mut en tätä tismalleen samaa asiaa. Mut se tuntuu siltä. En osaa selittää mut silleen joooooo ihan miten vaan :D mutta......... Jotain niin tutun oloista tossa miehessä kyllä on. En tiedä. Pelottaa se vitun i'll be your man mv koska se tunne on sen verran outo siis oon aivan varma et oon jollain tasolla kokenu sen aiemmin. Pelottaa ehk vielä enemmän se kuinka luin sillon niitä kommentteja feelin like mv:ssä ....... Ja mulle oli jo aikasemmin jääny vahva fiilis siitä yhdestä kommentista missä puhuttiin btobist. Luoja se oli outoo mä käytännössä näin silmissäni silloin kuinka tää asia tapahtuu. En siis silleen tarkasti mutta jotenkin mä vaan näin sen että tuun liittyy tuohon fandomiin :DDD JA vielä hassumpaa on tosiaan se että silloin 2020 kun oli tää l juttu ja sen soittolista niin kun laitoin sinne btob biisuja niin arvasin että tää käy joskus. pystyn vieläkin muistamaan sen, en salee tienny mitään mistään mutta tän mä vaan jotenkin arvasin. Oisko mahdollista et oisin silloin nähny sen i'll be your man mut et se ei vaa jostai syystä näyttäny et oisin kattonu sen aiemmin??????? D:::::: idk CREEPY [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja