Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115363" data-attributes="member: 34"><p>On niin outoo muistella niitä aikoja kun tilanne ei vielä ollu tää ja kuuntelin tota. Tai siis. Oon varma et oon kuunnellut sitä vaikka en löytänytkään sitä viel miltää mun soittolistalt. Mut oon varma et oon kuunnellu sitä lmao.</p><p></p><p>On oikeasti niin outoa. Miten tilanne voi olla tää.</p><p></p><p>Ja miks tää tuntu heti niin perus jutult jotenki. Tuntu et olin vaa sillee ah, sure, this thing. Ihan niinku oisin heti tienny jo kaiken. Tai ku se tuntu niin ..... Oikeelta? Tai sellaselt normi setiltä. Se oli jotenki niin itsestään selvää heti että asia on näin eikä sitä voi muuttaa ikinä mihinkään. Hetken aikaa alussa välillä epäilin että oonko sittenkään ihastunu siihen mut sit aina olin sekunnin pääst tyylii sillee juu tämä on selvä asia 🥺😂 en tiiä tuntuu etten oo ikinä rakastunu kehenkään noin salamana ku eunkwangieeen :D yutoon en ainakaan rakastunu yhtä salamana. Tai no siis. Se gotoe juttu niin kyllä mä sillon heti olin sillee "rakastan" kinda mut en kyl samal intensiteetil. Niiku en heti. Tää eunkwang case alkoi HETI sellasel intensiteetil et vittu oksat pois saatana. Yuto oli eka enemmän sillee juu rakastan mut en mä HAJONNU tällee siitä heti. Vasta vähän myöhemmin olin sillee voi vittu yutoooooooooodjdjdjdkdkfkfk 🤔 mut ensimmäisenä vitun päivänä olin eunkwangist silleee joo mä tiedän et toi on yks pahimmista. Niin se vaa meni ja that's the TRUTH xDDDDD</p><p></p><p>WHY 😂😭 my god it's like....... Everything was meant to happen 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115363, member: 34"] On niin outoo muistella niitä aikoja kun tilanne ei vielä ollu tää ja kuuntelin tota. Tai siis. Oon varma et oon kuunnellut sitä vaikka en löytänytkään sitä viel miltää mun soittolistalt. Mut oon varma et oon kuunnellu sitä lmao. On oikeasti niin outoa. Miten tilanne voi olla tää. Ja miks tää tuntu heti niin perus jutult jotenki. Tuntu et olin vaa sillee ah, sure, this thing. Ihan niinku oisin heti tienny jo kaiken. Tai ku se tuntu niin ..... Oikeelta? Tai sellaselt normi setiltä. Se oli jotenki niin itsestään selvää heti että asia on näin eikä sitä voi muuttaa ikinä mihinkään. Hetken aikaa alussa välillä epäilin että oonko sittenkään ihastunu siihen mut sit aina olin sekunnin pääst tyylii sillee juu tämä on selvä asia 🥺😂 en tiiä tuntuu etten oo ikinä rakastunu kehenkään noin salamana ku eunkwangieeen :D yutoon en ainakaan rakastunu yhtä salamana. Tai no siis. Se gotoe juttu niin kyllä mä sillon heti olin sillee "rakastan" kinda mut en kyl samal intensiteetil. Niiku en heti. Tää eunkwang case alkoi HETI sellasel intensiteetil et vittu oksat pois saatana. Yuto oli eka enemmän sillee juu rakastan mut en mä HAJONNU tällee siitä heti. Vasta vähän myöhemmin olin sillee voi vittu yutoooooooooodjdjdjdkdkfkfk 🤔 mut ensimmäisenä vitun päivänä olin eunkwangist silleee joo mä tiedän et toi on yks pahimmista. Niin se vaa meni ja that's the TRUTH xDDDDD WHY 😂😭 my god it's like....... Everything was meant to happen 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja