Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115403" data-attributes="member: 34"><p>.............</p><p></p><p>Huoh.</p><p>Muistan ku makasin tos lattialla ja itkin.</p><p></p><p>Mut ketä mä itkin eniten? Yutoako? Aika varmasti. Mut enkö mä myös eunkwangii hmm. Varmaan huitakin. Koska siis se oli yks vaikeimmista hetkistä. Idk what the hell muistan että kuuntelin yhtä tiettyä biisiä ja ajattelin tyyliin yutoo. ?????? Idk</p><p></p><p>Hmm. Sit kuuntelin suicidee ja ajattelin emt kaikkia. Nykyään se biisi kyl tuntuu ahistavalt. En oo kuunnellu sitä sen päivän jälkeen ku en oo uskaltanu. What the-</p><p></p><p>Mut siiiiiissssss</p><p></p><p>Eih</p><p></p><p>Koska siis</p><p></p><p>Nyt tajuun että koska kuuntelin sillon biisejä jotka käsitteli paljon irti päästämistä ja rakkaudesta yli pääsemistä. Niin tajusin nytten että it Kinda.... Wasnt good. Koska en oo valmis päästää millään tavalla irti tai siis että en pysty pääsemään yli. Ku en pysty ni en pysty. En voi ni en voi. En pysty nyt enkä pystyny sillon niin totta kai siinä alkaa vittu vähemmästäkin itkee kun tuntuu että pitäs päästä mukamas yli ja tietää ettei se onnistu (ikinä). Totuus on että mä en sille voi mitään. Et vittu se siitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115403, member: 34"] ............. Huoh. Muistan ku makasin tos lattialla ja itkin. Mut ketä mä itkin eniten? Yutoako? Aika varmasti. Mut enkö mä myös eunkwangii hmm. Varmaan huitakin. Koska siis se oli yks vaikeimmista hetkistä. Idk what the hell muistan että kuuntelin yhtä tiettyä biisiä ja ajattelin tyyliin yutoo. ?????? Idk Hmm. Sit kuuntelin suicidee ja ajattelin emt kaikkia. Nykyään se biisi kyl tuntuu ahistavalt. En oo kuunnellu sitä sen päivän jälkeen ku en oo uskaltanu. What the- Mut siiiiiissssss Eih Koska siis Nyt tajuun että koska kuuntelin sillon biisejä jotka käsitteli paljon irti päästämistä ja rakkaudesta yli pääsemistä. Niin tajusin nytten että it Kinda.... Wasnt good. Koska en oo valmis päästää millään tavalla irti tai siis että en pysty pääsemään yli. Ku en pysty ni en pysty. En voi ni en voi. En pysty nyt enkä pystyny sillon niin totta kai siinä alkaa vittu vähemmästäkin itkee kun tuntuu että pitäs päästä mukamas yli ja tietää ettei se onnistu (ikinä). Totuus on että mä en sille voi mitään. Et vittu se siitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja