Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115446" data-attributes="member: 34"><p>Millonkoha oisin viimeks nähny unta jostai oikeesti irl tyypistä. Okei ei siit ehk oo kovin kauaa ku näin unta t:stä, mutta en tiiä voiko sitäkään ihan irl tyypiksi laskea. I'm definitely not close with him tho. I never was :D joten se on ihan samantyyppinen silti ku kaikki muutkin. Ja m:stä ehkä oon nähnt suht recently unta???? Mutta en koskaan ollu close senkään kanssa. Ei me mitään frendejä silleen oltu. Mutta jotenkuten tiedettiin vaan toisemme ja silleen . Joten ei sekään oikeen mikään sellanen "normi" keissi. Ehkä läheisin ihminen kehen oon ollu ihastunu on varmaan e tai t, jotka nekään ei ollu mitään super läheisii. Tai no t nyt ehkä jossain määrin oli frendi. E:n kanssa en ikinä oo hengannu kahestaa ainakaa. T:n kanssa ehkä muutamia kertoja. Mut enää en oo nähny sitä. Mut joo ei tämmösiä oo kovin montaa ollu jotka oikeesti oisin tuntenu ees jollakin tasolla henkilökohtaisesti. Moni mun irl tyyppikin on ollu selkee sellainen "kaukoihastus" vaikka ne onkin irl tyyppejä mut silti et en oo hirveesti tuntenu niitä tai puhunu niiden kaa. T ja e nyt oli semmosii joiden kanssa oon suht monesti puhunu mut nii. Ehkä l kans.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115446, member: 34"] Millonkoha oisin viimeks nähny unta jostai oikeesti irl tyypistä. Okei ei siit ehk oo kovin kauaa ku näin unta t:stä, mutta en tiiä voiko sitäkään ihan irl tyypiksi laskea. I'm definitely not close with him tho. I never was :D joten se on ihan samantyyppinen silti ku kaikki muutkin. Ja m:stä ehkä oon nähnt suht recently unta???? Mutta en koskaan ollu close senkään kanssa. Ei me mitään frendejä silleen oltu. Mutta jotenkuten tiedettiin vaan toisemme ja silleen . Joten ei sekään oikeen mikään sellanen "normi" keissi. Ehkä läheisin ihminen kehen oon ollu ihastunu on varmaan e tai t, jotka nekään ei ollu mitään super läheisii. Tai no t nyt ehkä jossain määrin oli frendi. E:n kanssa en ikinä oo hengannu kahestaa ainakaa. T:n kanssa ehkä muutamia kertoja. Mut enää en oo nähny sitä. Mut joo ei tämmösiä oo kovin montaa ollu jotka oikeesti oisin tuntenu ees jollakin tasolla henkilökohtaisesti. Moni mun irl tyyppikin on ollu selkee sellainen "kaukoihastus" vaikka ne onkin irl tyyppejä mut silti et en oo hirveesti tuntenu niitä tai puhunu niiden kaa. T ja e nyt oli semmosii joiden kanssa oon suht monesti puhunu mut nii. Ehkä l kans. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja