Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115560" data-attributes="member: 34"><p>Ei nyt saatana DDDDDD: </p><p></p><p>XD kuuntelen tällä hetkellä tätä l:n soittolistaa :D äsken soi dear my dear 🥺 mut siis tää vois vaa yhtä hyvin olla eunkwang-soittolista XDDDDD ja tavallaanhan se onkin :-------D oikeest miten oon voinu tehä l:lle soittolistaa ja oon lisänny sinne btob biisejä ja vielä jopa eunkwangin soolobiisejä D::::::::::: tai siis ton yhen ainaki. Niiku mitä v i t t u a???? Ja sit ihan out of vitun nowhere kaks vuotta myöhemmin........ Rakastun siihen niin vitun täysiä yhtäkkiä??????? Ja siis vaa nii randomisti?????? Mä en ymmärrä mitä tapahtui. Hei oikeesti. En ymmärrä tämmösiä tapahtumia miten näin voi edes käydä.</p><p></p><p>Idk miten vaan :DDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>On vaa nii vitun mindfuck kuunnella tätä, ja ei, tää ei oo l:n soittolista enää vaan eunkwangin :Ddddddddd no siis onhan se l:n soittolista mut tavallaan niin vitusti tohon liittyvä. Ja koska se vaa jotenki jäi niin tiukasti mun mieleen se muisto jo sillon tai siis kun muistan niin hyvin sen ku tein tota listaaaaaaaaa. Ja siis l oli tosi paha tapaus siinä mielessä myös että muistan kuinka vahvasti tunsin sitä kohtaan. Ni senki takii se on jääny mieleen. Ei vittu. Ei vittujen vittu :DDDDDDD</p><p></p><p>OIKEESTI SHUT THE FUCK UP XD</p><p></p><p>mut siis nii. Ei tää on niin outoo.</p><p></p><p>Eiiiii vihaan tätä biisii. Nyt tääki kertoo seo eunkwangista 😭😭😭😭😭😭😭😭☝️ PLEASE 😭😭😭😭 tätä mä just meinaan 😭 vittu varmaa kiljun sit ku täs tulee only one for me tai beautiful pain. :S </p><p></p><p>Snsnsnsnsnnnnnnnsn EI NÄIN. NOT THIS.</p><p></p><p>HUUTIS TÄL LISTAL ON secret love song xd pitkäst aikaa. No siis ofc se on täl listal. Mitä muuta voi odottaa soittolistalta joka on luotu OPETTAJALLE. tai mikä l nyt sit olikaa. Opettaja tai sellanen nii D': </p><p></p><p>No bitch i'm laughing 😭 not this....</p><p></p><p>Must se on vaa nii outoo et tää on näin</p><p></p><p>Ja sit ku noi kansikuvat tai noi on viel ton soittolistan kuvassa koska ne on ihan ekoi biisei sillä listalla ni vittu RÄÄÄÄH</p><p></p><p>niiku muistaakseni beautiful pain ja only one for me on molemmat siin iha ekoina biiseinä tai siis eka on bts:n spring day ja sit noi xDDDDDDDD </p><p></p><p>WHY CAN'T I SAY THAT I'M IN LOVE</p><p>I WANNA SHOUT IT FROM THE ROOFTOPS 🙃🙃🙃🙃🙃</p><p></p><p>Pls.</p><p></p><p>Mitä vittua mun elämästä tuli. En tätä odottanut. Vitun fever dream.</p><p></p><p>Oikeasti. Kaikki on niin outoa.</p><p></p><p>En edes ymmärrä.......</p><p></p><p>En edes ymmärrä miten näin voi tapahtua. Koska eunkwang on NIIN suuri rakkaus näköjään. Niin mua jotenkin hämmentää että tämmöstä ees tapahtuu. Ja viel se et voi rakastua oikeesti NÄIN pahasti vaa johonkin random julkkikseen. En tajuu??? Ku enhän mä tunne sitä henkilökohtaisesti mut miks tää on silti niin jumalattoman vahvaa rakastumista. Oikeasti en liiottele yhtään ku sanon että tuntuu about siltä että oon oottanu vaa koko elämäni sitä et löytäisin ton ihmisen ja saisin olla sen kaa. Niiku mitä vittua.</p><p></p><p>En vaan voi ymmärtää. Ja mua karmii se ajatus etten ikinä pysty unohtaa sitä. Toisaalta en edes haluais unohtaa. Tai en tiiä.</p><p></p><p>Mut oikeest tuntuu niin oudolta. Ku mä..... Must rehellisesti sanottuna edelleenkin tuntuu siltä niiku oisin kokenu tän miljoona kertaa. Niiku oisin kokenu tän aiemmin, ja nimenomaan ton ihmisen suhteen. Niiku oisin ollu rakastunu siihen, siis just siihen, aiemmin. Mutta en oo ollu???????? :D en voi ymmärtää oikeest. Niin itsepintainen tunne joka ei vieläkään katoa mihinkään. Tuntuu vaa koko ajan niiku muistaisin jotain. jotain.. outoo? Mut ku en käsitä miks se siltä tuntuu kun en OLE koskaan aiemmin sitä rakastanut :Dd mutta miks tuntuu.... Jotain niin saatanan tuttua siinä on, ymmärrä en D: onpa kyllä ihan vitun omituista</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115560, member: 34"] Ei nyt saatana DDDDDD: XD kuuntelen tällä hetkellä tätä l:n soittolistaa :D äsken soi dear my dear 🥺 mut siis tää vois vaa yhtä hyvin olla eunkwang-soittolista XDDDDD ja tavallaanhan se onkin :-------D oikeest miten oon voinu tehä l:lle soittolistaa ja oon lisänny sinne btob biisejä ja vielä jopa eunkwangin soolobiisejä D::::::::::: tai siis ton yhen ainaki. Niiku mitä v i t t u a???? Ja sit ihan out of vitun nowhere kaks vuotta myöhemmin........ Rakastun siihen niin vitun täysiä yhtäkkiä??????? Ja siis vaa nii randomisti?????? Mä en ymmärrä mitä tapahtui. Hei oikeesti. En ymmärrä tämmösiä tapahtumia miten näin voi edes käydä. Idk miten vaan :DDDDDDDDDDDD On vaa nii vitun mindfuck kuunnella tätä, ja ei, tää ei oo l:n soittolista enää vaan eunkwangin :Ddddddddd no siis onhan se l:n soittolista mut tavallaan niin vitusti tohon liittyvä. Ja koska se vaa jotenki jäi niin tiukasti mun mieleen se muisto jo sillon tai siis kun muistan niin hyvin sen ku tein tota listaaaaaaaaa. Ja siis l oli tosi paha tapaus siinä mielessä myös että muistan kuinka vahvasti tunsin sitä kohtaan. Ni senki takii se on jääny mieleen. Ei vittu. Ei vittujen vittu :DDDDDDD OIKEESTI SHUT THE FUCK UP XD mut siis nii. Ei tää on niin outoo. Eiiiii vihaan tätä biisii. Nyt tääki kertoo seo eunkwangista 😭😭😭😭😭😭😭😭☝️ PLEASE 😭😭😭😭 tätä mä just meinaan 😭 vittu varmaa kiljun sit ku täs tulee only one for me tai beautiful pain. :S Snsnsnsnsnnnnnnnsn EI NÄIN. NOT THIS. HUUTIS TÄL LISTAL ON secret love song xd pitkäst aikaa. No siis ofc se on täl listal. Mitä muuta voi odottaa soittolistalta joka on luotu OPETTAJALLE. tai mikä l nyt sit olikaa. Opettaja tai sellanen nii D': No bitch i'm laughing 😭 not this.... Must se on vaa nii outoo et tää on näin Ja sit ku noi kansikuvat tai noi on viel ton soittolistan kuvassa koska ne on ihan ekoi biisei sillä listalla ni vittu RÄÄÄÄH niiku muistaakseni beautiful pain ja only one for me on molemmat siin iha ekoina biiseinä tai siis eka on bts:n spring day ja sit noi xDDDDDDDD WHY CAN'T I SAY THAT I'M IN LOVE I WANNA SHOUT IT FROM THE ROOFTOPS 🙃🙃🙃🙃🙃 Pls. Mitä vittua mun elämästä tuli. En tätä odottanut. Vitun fever dream. Oikeasti. Kaikki on niin outoa. En edes ymmärrä....... En edes ymmärrä miten näin voi tapahtua. Koska eunkwang on NIIN suuri rakkaus näköjään. Niin mua jotenkin hämmentää että tämmöstä ees tapahtuu. Ja viel se et voi rakastua oikeesti NÄIN pahasti vaa johonkin random julkkikseen. En tajuu??? Ku enhän mä tunne sitä henkilökohtaisesti mut miks tää on silti niin jumalattoman vahvaa rakastumista. Oikeasti en liiottele yhtään ku sanon että tuntuu about siltä että oon oottanu vaa koko elämäni sitä et löytäisin ton ihmisen ja saisin olla sen kaa. Niiku mitä vittua. En vaan voi ymmärtää. Ja mua karmii se ajatus etten ikinä pysty unohtaa sitä. Toisaalta en edes haluais unohtaa. Tai en tiiä. Mut oikeest tuntuu niin oudolta. Ku mä..... Must rehellisesti sanottuna edelleenkin tuntuu siltä niiku oisin kokenu tän miljoona kertaa. Niiku oisin kokenu tän aiemmin, ja nimenomaan ton ihmisen suhteen. Niiku oisin ollu rakastunu siihen, siis just siihen, aiemmin. Mutta en oo ollu???????? :D en voi ymmärtää oikeest. Niin itsepintainen tunne joka ei vieläkään katoa mihinkään. Tuntuu vaa koko ajan niiku muistaisin jotain. jotain.. outoo? Mut ku en käsitä miks se siltä tuntuu kun en OLE koskaan aiemmin sitä rakastanut :Dd mutta miks tuntuu.... Jotain niin saatanan tuttua siinä on, ymmärrä en D: onpa kyllä ihan vitun omituista [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja