Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115571" data-attributes="member: 34"><p>Mmhm kay.</p><p></p><p>Melkein joka ikinen biisi mikä on eunkwangin soittolistalla on nykyään sellanen että siitä tulee todella vahvasti mieleen se. Koska yleensä monet ihastuslistat on semmodia et siel on biisejä jotka ei tuo välttämättä super vahvasti mieleen sitä ihmistä et ne nyt vaa on siel kosk idk. Mut nyt ku selasin tota eunkwangin listaa ni huomasin et melkein jokainen biisi on sellanen et tuo sen mieleen NIIN vahvasti että melkein sattuu :DDD</p><p></p><p>Huoh taas tuntuu että kourasee syvält. Tavallaan ainakin osa noist biiseist on sellasii et ne just tolleen "sattuu" D: tai ei se ehkä kipua ole mutta siis semmonen vähän nii ku sattuis. Koska se tunne on vaa nii vitun vahva tota kohtaan ei jeesus.</p><p></p><p>Ihme että edes mietin muitaki vielä. Oon oikeesti yllättynyt siitä. Tai no periaatteessa en. Koska totta kai mietin jotain yutoo yhä jne. Mut silti tavallaan se on ihme että mietin sitäkin koska oon niiiiiin totaalisen sekasin tost ihmisest et mun on melkein vaikee nähä ketää muuta. Naurattaa kun sillon alussa kun katoin niit btob x pentagon videi nii :D alussa silloin mä ain katoin yutoo enemmän tai sillee keskityin siihen tosi paljon ja jotenkin mun katse hakeutui vaa enemmän siihen mut nykyään..... Se on toisin päin. Katon nykyään ainakin yleensä enemmän eunkwangii D: eikä se tietenkään tarkota etten rakasta yutoo edelleen aivan vitun saatanan paljon. Mut toi ääliö oikeesti pilaa mut kokonaan :DDDDD siis periaatteessahan ne on about yhtä pahoja mut ehkä kuitenkin tällä hetkellä mietin enemmän eunkwangii enkä mä ees tajuu miks. Mut molemmat on D:::::::: aaaaa en kestä. Ja vitun hui. Ja vitun changsub. Jne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115571, member: 34"] Mmhm kay. Melkein joka ikinen biisi mikä on eunkwangin soittolistalla on nykyään sellanen että siitä tulee todella vahvasti mieleen se. Koska yleensä monet ihastuslistat on semmodia et siel on biisejä jotka ei tuo välttämättä super vahvasti mieleen sitä ihmistä et ne nyt vaa on siel kosk idk. Mut nyt ku selasin tota eunkwangin listaa ni huomasin et melkein jokainen biisi on sellanen et tuo sen mieleen NIIN vahvasti että melkein sattuu :DDD Huoh taas tuntuu että kourasee syvält. Tavallaan ainakin osa noist biiseist on sellasii et ne just tolleen "sattuu" D: tai ei se ehkä kipua ole mutta siis semmonen vähän nii ku sattuis. Koska se tunne on vaa nii vitun vahva tota kohtaan ei jeesus. Ihme että edes mietin muitaki vielä. Oon oikeesti yllättynyt siitä. Tai no periaatteessa en. Koska totta kai mietin jotain yutoo yhä jne. Mut silti tavallaan se on ihme että mietin sitäkin koska oon niiiiiin totaalisen sekasin tost ihmisest et mun on melkein vaikee nähä ketää muuta. Naurattaa kun sillon alussa kun katoin niit btob x pentagon videi nii :D alussa silloin mä ain katoin yutoo enemmän tai sillee keskityin siihen tosi paljon ja jotenkin mun katse hakeutui vaa enemmän siihen mut nykyään..... Se on toisin päin. Katon nykyään ainakin yleensä enemmän eunkwangii D: eikä se tietenkään tarkota etten rakasta yutoo edelleen aivan vitun saatanan paljon. Mut toi ääliö oikeesti pilaa mut kokonaan :DDDDD siis periaatteessahan ne on about yhtä pahoja mut ehkä kuitenkin tällä hetkellä mietin enemmän eunkwangii enkä mä ees tajuu miks. Mut molemmat on D:::::::: aaaaa en kestä. Ja vitun hui. Ja vitun changsub. Jne [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja