Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115617" data-attributes="member: 34"><p>Ja mitä saatanaa nyt .......</p><p></p><p>My bisexual ass decided to dream about people 😑😑😑😑 tai siis näin unta empusta? + Eunkwangista. + Hui was there too i think. Muita en muista . Huoh no ei sitten yeetata sittenkään biseksuaalisuuttani ikkunasta ulos 😑</p><p></p><p>Lmao okay okay i get it im bisexual no need to do that shit again 😩</p><p></p><p>Lmao it was sweet and cute tho XD oikeesti ilmeeni tosin ku heräsin siitä unesta ja olin ihan sillee "😃😌💕" huutis olin vaa jotenki nii hämmentyny. Niiku honestly en tiiä millo viimeks oisin nähny unta empust lmao se oli nii sulost. Lol se oli siin joku mun opettaja tai ohjaaja tai vastaava siis kuitenkin siihen tyyliin et sain jutella ja olla sen kaa mut tiesin siin koko ajan etten saa kuitenkaan sanoa sille että mulla on tunteita sitä kohtaan :D so it was kinda sjdjdjrjrjfkfkrk D: mut se oli ihanaa puhuu sen kaa lmao emt D: sit en muista mitä tapahtu siin muuten niiku huin ja eunkwangin suhteen mutta mun mielestä ne kuitenkin oli siinä ja sekin tuntu sellaselt raastavalta mutta en osaa sanoa mitä siin tarkalleen ottaen tapahtu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115617, member: 34"] Ja mitä saatanaa nyt ....... My bisexual ass decided to dream about people 😑😑😑😑 tai siis näin unta empusta? + Eunkwangista. + Hui was there too i think. Muita en muista . Huoh no ei sitten yeetata sittenkään biseksuaalisuuttani ikkunasta ulos 😑 Lmao okay okay i get it im bisexual no need to do that shit again 😩 Lmao it was sweet and cute tho XD oikeesti ilmeeni tosin ku heräsin siitä unesta ja olin ihan sillee "😃😌💕" huutis olin vaa jotenki nii hämmentyny. Niiku honestly en tiiä millo viimeks oisin nähny unta empust lmao se oli nii sulost. Lol se oli siin joku mun opettaja tai ohjaaja tai vastaava siis kuitenkin siihen tyyliin et sain jutella ja olla sen kaa mut tiesin siin koko ajan etten saa kuitenkaan sanoa sille että mulla on tunteita sitä kohtaan :D so it was kinda sjdjdjrjrjfkfkrk D: mut se oli ihanaa puhuu sen kaa lmao emt D: sit en muista mitä tapahtu siin muuten niiku huin ja eunkwangin suhteen mutta mun mielestä ne kuitenkin oli siinä ja sekin tuntu sellaselt raastavalta mutta en osaa sanoa mitä siin tarkalleen ottaen tapahtu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja