Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115619" data-attributes="member: 34"><p>Ughhhh like..... Have i always been bisexual 😭😭😭😭 siis kyl mä muistan sen yhen tytön sillon pienenä ku tykkäsin siitä. Mut samoin tykkäsin yhdestä pojasta myös joten i guess i was bisexual even then. En vaan todellakaan tajunnut et mitä se on koska olin hämmentynyt koska tiesin et ne tunteet sitä tyttöö kohtaan oli lesbianismia (:D) siis olin kuullu totta kai lesboudesta. Ja se oli vissiin ainut sana mitä tiesin siitä. Sitte mun kaverit oli silleen hyi ku kerroin siitä. Ja ihmettelin kai jotenkin et mitä ällöö siin muka on :D well, theyre straight so ofc. Mutta kun muistelisin just silleen että olin vähän hämmentynyt koska tiesin etten oo lesbo. Olin vaa jotenki sillee this aint it. Mut en tiennyt et se on mahdollista tykätä tytöistä ja pojista joten varmaan siks ajattelin ettei se oo mitään ihastusta vaan jotain platonista idk? Tai niiku ihmettelin et mikä mä oikee oon jos en oo lesbo mutta tykkään tytöistä xd samaa ihmettelin joskus yläasteella ku tunteet heräs yhtä tuttuu tai kamuu kohtaan ni ajattelin että onko musta tulossa lesbo. 😃 Lmao. No, nykyään ainakin tiedän että oon biseksuaali mutta onhan näitä hassua miettii. Kun ei mulla ollu sillon mitään sanaa siihen. Lesbot varmaan ymmärtää aikaisemmin koska niillä on sana sille siis lapsena jo. Tai ainakin mulla oli mutta en tiennyt sanaa biseksuaali. Ja sitäkin on outoa miettii et eikö muka oikeesti esim mun perhe tajunnut mitään koska mulle se on niin merkittävä asia ollu mitä sillon joskus pienenä mietin (en paljon mutta mietin kuitenkin, ainakin sen kerran) ja sit kukaan ei näe sitä ulospäin et mitä sun maailmassa tapahtuu 😳 paitsi mun kaverit ainakin siitä kuuli sillon kun puhuin siitä tytöstä. Onpa outoo muistella koska muistan sen kuin eilisen D: ja luulen että sain siitä sellasen torjumisen kokemuksen kuitenkin koska nehän suhtautu vähän silleen negatiivisesti siihen. Aika sad.</p><p></p><p>Idk i'm confused as hell koska mitä vittuu yhtäkkiä vaa aattelen taas jotain emppuu myös ja niiku öh ok. Ja ne tunteet oli nii vahvat siinä unessa. Rääh.</p><p></p><p>Pls not this</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115619, member: 34"] Ughhhh like..... Have i always been bisexual 😭😭😭😭 siis kyl mä muistan sen yhen tytön sillon pienenä ku tykkäsin siitä. Mut samoin tykkäsin yhdestä pojasta myös joten i guess i was bisexual even then. En vaan todellakaan tajunnut et mitä se on koska olin hämmentynyt koska tiesin et ne tunteet sitä tyttöö kohtaan oli lesbianismia (:D) siis olin kuullu totta kai lesboudesta. Ja se oli vissiin ainut sana mitä tiesin siitä. Sitte mun kaverit oli silleen hyi ku kerroin siitä. Ja ihmettelin kai jotenkin et mitä ällöö siin muka on :D well, theyre straight so ofc. Mutta kun muistelisin just silleen että olin vähän hämmentynyt koska tiesin etten oo lesbo. Olin vaa jotenki sillee this aint it. Mut en tiennyt et se on mahdollista tykätä tytöistä ja pojista joten varmaan siks ajattelin ettei se oo mitään ihastusta vaan jotain platonista idk? Tai niiku ihmettelin et mikä mä oikee oon jos en oo lesbo mutta tykkään tytöistä xd samaa ihmettelin joskus yläasteella ku tunteet heräs yhtä tuttuu tai kamuu kohtaan ni ajattelin että onko musta tulossa lesbo. 😃 Lmao. No, nykyään ainakin tiedän että oon biseksuaali mutta onhan näitä hassua miettii. Kun ei mulla ollu sillon mitään sanaa siihen. Lesbot varmaan ymmärtää aikaisemmin koska niillä on sana sille siis lapsena jo. Tai ainakin mulla oli mutta en tiennyt sanaa biseksuaali. Ja sitäkin on outoa miettii et eikö muka oikeesti esim mun perhe tajunnut mitään koska mulle se on niin merkittävä asia ollu mitä sillon joskus pienenä mietin (en paljon mutta mietin kuitenkin, ainakin sen kerran) ja sit kukaan ei näe sitä ulospäin et mitä sun maailmassa tapahtuu 😳 paitsi mun kaverit ainakin siitä kuuli sillon kun puhuin siitä tytöstä. Onpa outoo muistella koska muistan sen kuin eilisen D: ja luulen että sain siitä sellasen torjumisen kokemuksen kuitenkin koska nehän suhtautu vähän silleen negatiivisesti siihen. Aika sad. Idk i'm confused as hell koska mitä vittuu yhtäkkiä vaa aattelen taas jotain emppuu myös ja niiku öh ok. Ja ne tunteet oli nii vahvat siinä unessa. Rääh. Pls not this [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja