Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115660" data-attributes="member: 34"><p>Ja koska yks tolkuton rakastuminen ja ne sydänsurut siitä ei missään nimessä oo tarpeeks. Niin edelleen hui ja yuto. Ja muutkin jossain määrin varmasti. Totta kai. Enkä vieläkään usko että pääsen ikinä yli. Miten mä voin kuolla tyytyväisenä ku en oo saanu olla kenenkään kaa ketä rakastan. Vaikka löytäisin jonkun mutta silti on niin tolkuton määrä ihmisiä ketä rakastin enkä koskaan saanu olla niiden kaa. So it's just absolute hell like i said.</p><p></p><p>Ei oo kyse siit ettenkö vois ELÄÄ ilman </p><p></p><p>Mä voin elää ilman ketä tahansa. Mä voin elää mutta kuten sanottu i'll be miserable at best. Ja tää vaan lisää mun kuolemanpelkoa kun ajattelen että ei helvetti tuun oikeasti kuolemaan ilman että oon saanu ikinä olla niiden kanssa keihin olin kaikista eniten rakastunu. Bye. Meen nukkumaan ja toivon että kun herään (jos herään eihän sitä koskaan tiedä :))))))))))) rakastan tätä pelkoa :)))))))))))))) ei ainakaan oo yhtään vaikee rentoutua tai mitään :)))))) niin kaikki tuntuu helpommalta. Tai oikeestaan toivon että herään johonkin toiseen todellisuuteen jossa kaikki onkin hyvin. Mutta sitä nyt tuskin tapahtuu koska ollaan kaikki jumissa tässä actual helvetissä. Huvittavaa kuinka puhutaan taivaasta ja helvetistä ja näin vaikka koko elämä jo itsessään on se helvetti xD voiko olla jotain tätäkin pahempaa vielä?????? :D kysyn vaan mitä VITTUA minä täällä teen in the first place. Taas toivoin tossa äsken että en olis ikinä syntynyt. It's just NOT worth it. En mä olis siinä mitään menettänykään.</p><p></p><p>Tosin siitä en sitten tiedä että miten tää todellisuus oikeasti toimii, että onko se sitten kuitenkin niin että lopulta kaikki on hyvin (vaikea uskoa).</p><p></p><p>Tai että onko esim jotenki niin että sä itse haluat syntyä tähän maailmaan mutta sä et vaan muista sitä (jotkut sanoo niin, kaikenlaisia teorioita on). Like PLS when did i sign that 😩 idk</p><p></p><p>Mutta tosiaan i kinda don't know</p><p></p><p>Ja muuten.......</p><p></p><p>Tää ristiriita on niin naurettavan huutis settiä:</p><p>1) pelkään kuolemaa yli kaiken</p><p>MUTTA</p><p>2) pelkään tavallaan myös ikuista elämää jos joudun viettää sen ikuisuuden ilman eräitä</p><p>MUTTA</p><p>3) pelkään kuolemaa koska se on kai ehkä emt (enhän mä tiedä vittuakaan mitä kuolema oikeasti on) myös ikuisuus ilman eräitä, vaikka en olisikaan siitä tietoinen mutta ajatus on niin absolute helvettiä imo, kaiken lisäks perheestäni eroon joutuminen on myös ihan sietämätön ajatus</p><p>MUTTA</p><p>4) pelkään myös reinkarnaatiota omalla tavallaan koska i would miss this life and this body, + reinkarnaatiossa on se pelottava aspekti että jos joudut johonkin ihan järkyttävään tilanteeseen ja sillee ok seuraavassa elämässäs joudut jonkun kidutusmurhan uhriks niin fine then that's a nice idea + se että joudut taas kerran pelkäämään kuolemaa seuraavassa elämässäs niiku lmao eikä riitä se että kerran kuolee vaan aina uudestaan XD i'm-</p><p></p><p>MUTTA</p><p></p><p>aaa mitä mun pitikää kirjottaa ok en muista. No mutta noita ainakin pelkään tai siis joo kaikkea pelkään ja kaikki on ehhhhsjdjdjdkdkdk idk. You can't fucking win. Ainoa miten olisit voinut voittaa.... Ois ollu se että et olis syntyny :D niin ei tarvis olla tässä kidutuksessa. Huuuuutis eikö sen pitäs olla just toisinpäin, että se syntyminen on niin ihmeellinen asia ja se on sitä voittamista mutta mä ajattelen päinvastoin, että se syntymättömyys ois ollu se voitto.</p><p></p><p>Kai mä sitten vaan vihaan tuskaa ja kipua niin paljon että sen puuttuminen on parempi kuin se että sitä on mutta on myös hyvääkin. Niinku i don't care about the good stuff en vaan olis halunnu joutua keskelle tätä helvettiä. Ja miten mä oisin voinu kaivata jotain jota ei ikinä ollu. Huoh. Abortti olis ollu mahtava asia. Vaikka tietenkään en olis osannut arvostaa sitä.</p><p></p><p>Mut venaa. Koska jotkut oikeesti väittää että ne muistaa ajan ennen niiden syntymää niin tää on vähän creepyy koska mietin et voikse oikeesti olla totta. Muutamalta tyypiltä oon kuullu tarinoita että ne muistais sen kun ne ei ollu vielä syntynyt. Esim joku kerto siitä että se oli tienny tai ollu niiku ihan tietoinen sen äidin jostain suhteesta mikä sillä oli ollu raskausaikana, ja sitten se äiti oli ollu vissiin ihan sillee "miten sä voit tietää siitä" lmao en tiiä onks noi totta mut ihan normi ihmisiltä oon kuullu jossai ehk youtube kommenteis. Tietenkin ihmiset voi valehdella mut? Entä jos ei. Entä jos jotkut oikeesti muistaa noita asioita. Suurin osa varmaan ei, mutta jotkut.</p><p></p><p>Esim ite muistelisin että eka muistoni on vuodelta 2001. Kun olin 3. Sen enempää en yksinkertaisesti pysty menemään taakse. Et mitenköhän jotkut voi muka muistaa ajan ennen syntymäänsä pLEASE :D mutta niin vaan uskottavalta jotkut keissit kuulostaa</p><p></p><p>Ja etenkin muuten se Ryan hammonsin reinkarnaatio keissi, fr menee kylmät väreet ku mietin et miten se voi olla mahdollista muuten. Koska niin monta asiaa se lapsi muisti, ja ne pystyttiin varmentamaan todeks. I- ✋ what is that 😭</p><p></p><p>Ah nyt tästä kesusta tuli taas tää eksistentiaalisen kriisin puimis keskustelu mutta :DDDDD IDC ei tässä muutenkaan mitään järkeä ollu aiemminkaan hahahs PLEASE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115660, member: 34"] Ja koska yks tolkuton rakastuminen ja ne sydänsurut siitä ei missään nimessä oo tarpeeks. Niin edelleen hui ja yuto. Ja muutkin jossain määrin varmasti. Totta kai. Enkä vieläkään usko että pääsen ikinä yli. Miten mä voin kuolla tyytyväisenä ku en oo saanu olla kenenkään kaa ketä rakastan. Vaikka löytäisin jonkun mutta silti on niin tolkuton määrä ihmisiä ketä rakastin enkä koskaan saanu olla niiden kaa. So it's just absolute hell like i said. Ei oo kyse siit ettenkö vois ELÄÄ ilman Mä voin elää ilman ketä tahansa. Mä voin elää mutta kuten sanottu i'll be miserable at best. Ja tää vaan lisää mun kuolemanpelkoa kun ajattelen että ei helvetti tuun oikeasti kuolemaan ilman että oon saanu ikinä olla niiden kanssa keihin olin kaikista eniten rakastunu. Bye. Meen nukkumaan ja toivon että kun herään (jos herään eihän sitä koskaan tiedä :))))))))))) rakastan tätä pelkoa :)))))))))))))) ei ainakaan oo yhtään vaikee rentoutua tai mitään :)))))) niin kaikki tuntuu helpommalta. Tai oikeestaan toivon että herään johonkin toiseen todellisuuteen jossa kaikki onkin hyvin. Mutta sitä nyt tuskin tapahtuu koska ollaan kaikki jumissa tässä actual helvetissä. Huvittavaa kuinka puhutaan taivaasta ja helvetistä ja näin vaikka koko elämä jo itsessään on se helvetti xD voiko olla jotain tätäkin pahempaa vielä?????? :D kysyn vaan mitä VITTUA minä täällä teen in the first place. Taas toivoin tossa äsken että en olis ikinä syntynyt. It's just NOT worth it. En mä olis siinä mitään menettänykään. Tosin siitä en sitten tiedä että miten tää todellisuus oikeasti toimii, että onko se sitten kuitenkin niin että lopulta kaikki on hyvin (vaikea uskoa). Tai että onko esim jotenki niin että sä itse haluat syntyä tähän maailmaan mutta sä et vaan muista sitä (jotkut sanoo niin, kaikenlaisia teorioita on). Like PLS when did i sign that 😩 idk Mutta tosiaan i kinda don't know Ja muuten....... Tää ristiriita on niin naurettavan huutis settiä: 1) pelkään kuolemaa yli kaiken MUTTA 2) pelkään tavallaan myös ikuista elämää jos joudun viettää sen ikuisuuden ilman eräitä MUTTA 3) pelkään kuolemaa koska se on kai ehkä emt (enhän mä tiedä vittuakaan mitä kuolema oikeasti on) myös ikuisuus ilman eräitä, vaikka en olisikaan siitä tietoinen mutta ajatus on niin absolute helvettiä imo, kaiken lisäks perheestäni eroon joutuminen on myös ihan sietämätön ajatus MUTTA 4) pelkään myös reinkarnaatiota omalla tavallaan koska i would miss this life and this body, + reinkarnaatiossa on se pelottava aspekti että jos joudut johonkin ihan järkyttävään tilanteeseen ja sillee ok seuraavassa elämässäs joudut jonkun kidutusmurhan uhriks niin fine then that's a nice idea + se että joudut taas kerran pelkäämään kuolemaa seuraavassa elämässäs niiku lmao eikä riitä se että kerran kuolee vaan aina uudestaan XD i'm- MUTTA aaa mitä mun pitikää kirjottaa ok en muista. No mutta noita ainakin pelkään tai siis joo kaikkea pelkään ja kaikki on ehhhhsjdjdjdkdkdk idk. You can't fucking win. Ainoa miten olisit voinut voittaa.... Ois ollu se että et olis syntyny :D niin ei tarvis olla tässä kidutuksessa. Huuuuutis eikö sen pitäs olla just toisinpäin, että se syntyminen on niin ihmeellinen asia ja se on sitä voittamista mutta mä ajattelen päinvastoin, että se syntymättömyys ois ollu se voitto. Kai mä sitten vaan vihaan tuskaa ja kipua niin paljon että sen puuttuminen on parempi kuin se että sitä on mutta on myös hyvääkin. Niinku i don't care about the good stuff en vaan olis halunnu joutua keskelle tätä helvettiä. Ja miten mä oisin voinu kaivata jotain jota ei ikinä ollu. Huoh. Abortti olis ollu mahtava asia. Vaikka tietenkään en olis osannut arvostaa sitä. Mut venaa. Koska jotkut oikeesti väittää että ne muistaa ajan ennen niiden syntymää niin tää on vähän creepyy koska mietin et voikse oikeesti olla totta. Muutamalta tyypiltä oon kuullu tarinoita että ne muistais sen kun ne ei ollu vielä syntynyt. Esim joku kerto siitä että se oli tienny tai ollu niiku ihan tietoinen sen äidin jostain suhteesta mikä sillä oli ollu raskausaikana, ja sitten se äiti oli ollu vissiin ihan sillee "miten sä voit tietää siitä" lmao en tiiä onks noi totta mut ihan normi ihmisiltä oon kuullu jossai ehk youtube kommenteis. Tietenkin ihmiset voi valehdella mut? Entä jos ei. Entä jos jotkut oikeesti muistaa noita asioita. Suurin osa varmaan ei, mutta jotkut. Esim ite muistelisin että eka muistoni on vuodelta 2001. Kun olin 3. Sen enempää en yksinkertaisesti pysty menemään taakse. Et mitenköhän jotkut voi muka muistaa ajan ennen syntymäänsä pLEASE :D mutta niin vaan uskottavalta jotkut keissit kuulostaa Ja etenkin muuten se Ryan hammonsin reinkarnaatio keissi, fr menee kylmät väreet ku mietin et miten se voi olla mahdollista muuten. Koska niin monta asiaa se lapsi muisti, ja ne pystyttiin varmentamaan todeks. I- ✋ what is that 😭 Ah nyt tästä kesusta tuli taas tää eksistentiaalisen kriisin puimis keskustelu mutta :DDDDD IDC ei tässä muutenkaan mitään järkeä ollu aiemminkaan hahahs PLEASE [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja