Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115933" data-attributes="member: 34"><p>Mitä HELVETTIÄ OK NYT oli outoa :DDDD TOI UNI :DDDDD</p><p></p><p>please mä en ees.......</p><p></p><p>Ei :dddd</p><p></p><p></p><p>Nyt... Oli niin huvittava että pakko kirjottaa vähän ylös :---------D i-</p><p></p><p>Okei siin tapahtu siis kaikkee, en oo varma missä järkässä kaikki oli mut nii. Olin jossain kerrostalossa i think. Sit en millään meinannu saada ovee lukkoon ja panikoin. Lopulta taisin ehkä saada sen. Sitte tos ehkä tapahtu jotain muuta mut en muista. Jossaki vaiheessa EHKÄ ihan ku oisin nähny minhyukin nimen kirjotettuna johonki????? Niiku se vaa oli idk en tiiä missä eess :Dddddd + jotain changsubista oli siinä probably. Ihan ku changsubie olis ollu jotenki itsetuhoinen siinä?????? Ja sit olin ihan et emmä haluu et se tekee mitään itelleen. Mut sit en muista mitä sitten tapahtu. Sit kuulin jonkun biisin siin unes, tai siis en tiedä oliko siinä useampi biisi yhdessä mutta se osa minkä ainakin kuulin ihan selkeästi oli btob:n wow :D of course 😂😂😂😂😂✋ sit viel tää freakyin kohta. Yhtäkkiä olin jossain autossa en tiedä olikohan se Helsingissä steissin jossain luona. Mut kuitenkin sen auton takapenkil istu joku tyyppi ja se ei ollu mikää mukava vaa oikeesti se oli ehk vaarallinen et se oli aika pelottava tilanne. Sit tiedostin jo hyvissä ajoin sen että tää on unta tai jotain. En kuitenkaan heränny heti. Mut sit ku se meni vielä kaoottisemmaks se uni ja se oli pelottavaa ja aloin näkee ja tuntee kaikkee outoo niin.. sit aattelin vaa siin et okei mä pystyn kyl herättää itteni tästä ja sit aloin jotenki intensiivisesti keskittymään siihen ja en tiiä en muista ees enää mitä tapahtui mut sitten tuntu et hitaasti siirryin takasin makkariin pois siitä paikasta missä olin. Hassu tunne. Kovin usein ei oo tapahtunut noin että olisin ite pystynyt herättää itteni. Ja harvoin edes tajuan unessa että tämä on unta ja oikeesti oon jossain ihan muualla. Oikeestaan en oo varma oonko pystynyt herättää itteeni ikinä aiemmin, mutta ainakin kerran oli sellainen uni missä hyppäsin korkeelta tai jotain sinnepäin mutta tiesin että ei se haittaa koska se on unta. Mut en tiiä olikohan tuo eka kerta kun pystyin ite herättää itteni. En tiiä iha ku oisin sanonu pari kertaa siin et "this is not real this is not real" niiku... Englanniks??????? Okkkkk. </p><p></p><p>Mut aika freakyy :D sit vaa nousin istumaan about heti siinä ja olin sillee</p><p>"Mä pystyin herättää itteni 😳" tai niiku olin aika impressed siitä että kuinka taitava olenkaan XDDDDD</p><p></p><p>+ Sit kans olin ja oon vieläkin hämmentynyt myös siitä että pystyin kuulee wown niin selkeästi siinä </p><p>:D</p><p></p><p></p><p>Oikeesti niiku mitä helvettiä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115933, member: 34"] Mitä HELVETTIÄ OK NYT oli outoa :DDDD TOI UNI :DDDDD please mä en ees....... Ei :dddd Nyt... Oli niin huvittava että pakko kirjottaa vähän ylös :---------D i- Okei siin tapahtu siis kaikkee, en oo varma missä järkässä kaikki oli mut nii. Olin jossain kerrostalossa i think. Sit en millään meinannu saada ovee lukkoon ja panikoin. Lopulta taisin ehkä saada sen. Sitte tos ehkä tapahtu jotain muuta mut en muista. Jossaki vaiheessa EHKÄ ihan ku oisin nähny minhyukin nimen kirjotettuna johonki????? Niiku se vaa oli idk en tiiä missä eess :Dddddd + jotain changsubista oli siinä probably. Ihan ku changsubie olis ollu jotenki itsetuhoinen siinä?????? Ja sit olin ihan et emmä haluu et se tekee mitään itelleen. Mut sit en muista mitä sitten tapahtu. Sit kuulin jonkun biisin siin unes, tai siis en tiedä oliko siinä useampi biisi yhdessä mutta se osa minkä ainakin kuulin ihan selkeästi oli btob:n wow :D of course 😂😂😂😂😂✋ sit viel tää freakyin kohta. Yhtäkkiä olin jossain autossa en tiedä olikohan se Helsingissä steissin jossain luona. Mut kuitenkin sen auton takapenkil istu joku tyyppi ja se ei ollu mikää mukava vaa oikeesti se oli ehk vaarallinen et se oli aika pelottava tilanne. Sit tiedostin jo hyvissä ajoin sen että tää on unta tai jotain. En kuitenkaan heränny heti. Mut sit ku se meni vielä kaoottisemmaks se uni ja se oli pelottavaa ja aloin näkee ja tuntee kaikkee outoo niin.. sit aattelin vaa siin et okei mä pystyn kyl herättää itteni tästä ja sit aloin jotenki intensiivisesti keskittymään siihen ja en tiiä en muista ees enää mitä tapahtui mut sitten tuntu et hitaasti siirryin takasin makkariin pois siitä paikasta missä olin. Hassu tunne. Kovin usein ei oo tapahtunut noin että olisin ite pystynyt herättää itteni. Ja harvoin edes tajuan unessa että tämä on unta ja oikeesti oon jossain ihan muualla. Oikeestaan en oo varma oonko pystynyt herättää itteeni ikinä aiemmin, mutta ainakin kerran oli sellainen uni missä hyppäsin korkeelta tai jotain sinnepäin mutta tiesin että ei se haittaa koska se on unta. Mut en tiiä olikohan tuo eka kerta kun pystyin ite herättää itteni. En tiiä iha ku oisin sanonu pari kertaa siin et "this is not real this is not real" niiku... Englanniks??????? Okkkkk. Mut aika freakyy :D sit vaa nousin istumaan about heti siinä ja olin sillee "Mä pystyin herättää itteni 😳" tai niiku olin aika impressed siitä että kuinka taitava olenkaan XDDDDD + Sit kans olin ja oon vieläkin hämmentynyt myös siitä että pystyin kuulee wown niin selkeästi siinä :D Oikeesti niiku mitä helvettiä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja