Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 115960" data-attributes="member: 34"><p>Mitääääää</p><p></p><p>Lol kuuntelen taas rewrite the stars</p><p></p><p>Mut okei mitä olin kirjottamas en muista enää 😭</p><p></p><p>Ehh srsly i just can't shake this feeling vieläkin tuntuu niin vitun oudolta kun katon ton miehen lärvii ja se tuttuuden tunne on käsittämätön 😩 se ehkä muistuttaa hobia mut vannon et siin on muutakin. Siis en tiedä mitä muuta mutta asdjdjdfjjfkf niin outoa</p><p></p><p>+ Muutenkin oon varmaa sillo joskus back in the day kuullu btobist (siis jo ennen sitä kun tein sitä soittolistaa l:lle) niim ehhh en tiedä jos kaikki johtuu siitä tai mitä helvettiä täällä tapahtuu en tiedä mutta :DDDDDDDDDDD</p><p></p><p>I mean please 😂✋</p><p></p><p>En tajuu siis TÄÄ BIISI VAINOO MUA AINA.</p><p></p><p>mitä tahansa teenkin ni se vainoo mua.</p><p></p><p>Girls by the 1975. Ensin oli se pentagon juttu ofc mut sit se alko vainoo mua btobin suhteen myös????????? Kosk yks kerta mul tuli vaa yhtäkkiä tää biisi mieleen ku katoin jotain.... Ehkä jotain comeback stagee? Mut sit sen jälkeen (siis en muista oliks se pari tuntii sen jälkeen vai mitä) nii löysin jonku soittolistan minkä nimi oli tyyliin "falling in love w lee changsub" ja ensimmäinen biisi minkä näin että on siinä listalla oli girls .... By 1975 😳 ja se oli myös hassua että se saatto muuten olla just joku changsub fancam mitä katoin sillon aiemmin ja mulle jostain syystä tuli mieleen se biisi ... Jostain??????? (Tai jos se ei ollu subsubin fancam niin ainakin tuijotin sitä siin sillee "😌💕") Sit myöhemmin ku etin sen changsub soittolistan ni toi biisi oli siinä :-------D olin vaa sillee "????????"</p><p></p><p>It's............ Confusing??????? I mean more than confusing lmao.</p><p></p><p>Miks jotkut biisit aina vainoo tällä tavalla.......</p><p></p><p>Välillä tuntuu että missing you on kans sellanen että en pääse siitä eroon ja tulee aina just oikeella hetkellä spotifyst lmao</p><p></p><p>Oof</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 115960, member: 34"] Mitääääää Lol kuuntelen taas rewrite the stars Mut okei mitä olin kirjottamas en muista enää 😭 Ehh srsly i just can't shake this feeling vieläkin tuntuu niin vitun oudolta kun katon ton miehen lärvii ja se tuttuuden tunne on käsittämätön 😩 se ehkä muistuttaa hobia mut vannon et siin on muutakin. Siis en tiedä mitä muuta mutta asdjdjdfjjfkf niin outoa + Muutenkin oon varmaa sillo joskus back in the day kuullu btobist (siis jo ennen sitä kun tein sitä soittolistaa l:lle) niim ehhh en tiedä jos kaikki johtuu siitä tai mitä helvettiä täällä tapahtuu en tiedä mutta :DDDDDDDDDDD I mean please 😂✋ En tajuu siis TÄÄ BIISI VAINOO MUA AINA. mitä tahansa teenkin ni se vainoo mua. Girls by the 1975. Ensin oli se pentagon juttu ofc mut sit se alko vainoo mua btobin suhteen myös????????? Kosk yks kerta mul tuli vaa yhtäkkiä tää biisi mieleen ku katoin jotain.... Ehkä jotain comeback stagee? Mut sit sen jälkeen (siis en muista oliks se pari tuntii sen jälkeen vai mitä) nii löysin jonku soittolistan minkä nimi oli tyyliin "falling in love w lee changsub" ja ensimmäinen biisi minkä näin että on siinä listalla oli girls .... By 1975 😳 ja se oli myös hassua että se saatto muuten olla just joku changsub fancam mitä katoin sillon aiemmin ja mulle jostain syystä tuli mieleen se biisi ... Jostain??????? (Tai jos se ei ollu subsubin fancam niin ainakin tuijotin sitä siin sillee "😌💕") Sit myöhemmin ku etin sen changsub soittolistan ni toi biisi oli siinä :-------D olin vaa sillee "????????" It's............ Confusing??????? I mean more than confusing lmao. Miks jotkut biisit aina vainoo tällä tavalla....... Välillä tuntuu että missing you on kans sellanen että en pääse siitä eroon ja tulee aina just oikeella hetkellä spotifyst lmao Oof [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja