Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 116574" data-attributes="member: 34"><p>Voi nyt jeesus kristus ja perkele sentään. Vedin sitten ihan kunnolla lipat ja nyt on koko kroppa rikki. Bye :D honestly lensin ja olin vaa sillee mitä vittua mä kaadun??? En ees tiiä mitä vittua siinä tapahtui lmaoooooo</p><p></p><p>No nyt alkaa jo kipu vähän helpottaa ehkä tossa toisessa jalassa mutta joooooooo</p><p></p><p>Mutta henkinen kipu se vaan jatkuu xd honestly oon koko ajan tässä aatellu vaa eunkwangii. JA HUITA. JA YUTOO. ja vähän ehk muita mut noi kolme pääasiassa. Siis en ollu kännykällä vähään aikaan, honestly olin varmaa monta tuntia silleen että istuttiin pihalla (ja siellä pihalla mä ne lipatki vedin) ja sit paranneltii tota jalkaa tossa ja kaikkee et oikeesti on kyl ollu miettimistä ja tekemistä MUTTA SILTI EN VAA SAA NOITA MIELESTÄNI. JEESUS NYT. oikeest ja itketti välillä ja tuntu niin tuskaselta se raastava tunne ja ei niiku mitään vitu järkeä missään. Siis se tuska ja kipu löytää tiensä mun mieleen silloinkin kun mulla on ihan vittu muut ongelmat mielessä?????? Tai niiku et siit tulee semmonen olo et tekee vaa mieli huutaa D:</p><p></p><p>En oikeesti tiedä enää. Ja siis kuinka kauan oon huista ja yutostaki kärsiny. Eunkwang nyt on ollu vähän vähemmän aikaa periaatteessa mutta sekin alkaa jo tuntua pitkältä ajalta sinänsä. Onhan siitä yli 2 viikkoa kun se tapahtui. Eikä nää vaan unohdu. Kun ei unohdu niin ei unohdu. Ei kai ne unohdu sitte ikinä.</p><p></p><p>Ja mitä järkee sellases on et joudut aina vaa ihastumaan ja unohtamaan, ihastumaan ja unohtamaan, ei missään oo mitään vitun pointtia. Eihän koko saatanan elämässä oo järkeä koska et voi olla kenenkään kanssa ja vaikka voisitkin niin joka tapauksessa menetät sen ihmisen kuitenkin joskus. Make it make sense. VITTU MAKE IT MAKE SENSE.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 116574, member: 34"] Voi nyt jeesus kristus ja perkele sentään. Vedin sitten ihan kunnolla lipat ja nyt on koko kroppa rikki. Bye :D honestly lensin ja olin vaa sillee mitä vittua mä kaadun??? En ees tiiä mitä vittua siinä tapahtui lmaoooooo No nyt alkaa jo kipu vähän helpottaa ehkä tossa toisessa jalassa mutta joooooooo Mutta henkinen kipu se vaan jatkuu xd honestly oon koko ajan tässä aatellu vaa eunkwangii. JA HUITA. JA YUTOO. ja vähän ehk muita mut noi kolme pääasiassa. Siis en ollu kännykällä vähään aikaan, honestly olin varmaa monta tuntia silleen että istuttiin pihalla (ja siellä pihalla mä ne lipatki vedin) ja sit paranneltii tota jalkaa tossa ja kaikkee et oikeesti on kyl ollu miettimistä ja tekemistä MUTTA SILTI EN VAA SAA NOITA MIELESTÄNI. JEESUS NYT. oikeest ja itketti välillä ja tuntu niin tuskaselta se raastava tunne ja ei niiku mitään vitu järkeä missään. Siis se tuska ja kipu löytää tiensä mun mieleen silloinkin kun mulla on ihan vittu muut ongelmat mielessä?????? Tai niiku et siit tulee semmonen olo et tekee vaa mieli huutaa D: En oikeesti tiedä enää. Ja siis kuinka kauan oon huista ja yutostaki kärsiny. Eunkwang nyt on ollu vähän vähemmän aikaa periaatteessa mutta sekin alkaa jo tuntua pitkältä ajalta sinänsä. Onhan siitä yli 2 viikkoa kun se tapahtui. Eikä nää vaan unohdu. Kun ei unohdu niin ei unohdu. Ei kai ne unohdu sitte ikinä. Ja mitä järkee sellases on et joudut aina vaa ihastumaan ja unohtamaan, ihastumaan ja unohtamaan, ei missään oo mitään vitun pointtia. Eihän koko saatanan elämässä oo järkeä koska et voi olla kenenkään kanssa ja vaikka voisitkin niin joka tapauksessa menetät sen ihmisen kuitenkin joskus. Make it make sense. VITTU MAKE IT MAKE SENSE. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja