Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117258" data-attributes="member: 34"><p>Ei ei ei ei ei</p><p></p><p>Nope</p><p></p><p>Not that</p><p></p><p>Not that no</p><p></p><p>Huutis kun oot totaalisen rakastunut kosk kwang mut sit yhtäkkiä taas hyuk tulee mieleen. Sillee eihhhhh miks aina tätä</p><p></p><p>Ja ei vittu mul on soinu päässä movie nyt Ainakin vuorokauden tai jotain</p><p></p><p>+ Nyt tuntuu et soi myös beep beep???? 🤦</p><p></p><p>Snif snif</p><p></p><p>Oop en pysty kuuntelemaan enää willow ilman että tulee mieleen: eunkwang 🌚🙃</p><p></p><p>Lmao tuntuu et siit on niin vitun kauan ku makasin sängyllä ja kuuntelin tätä ja siin kohtaa se vasta alko liittyy siihe ja ehk se oli viel sitä aikaa ku vasta aloin tekee soittolistaa sille 👀 tuntuu et siit on TOSI kauan 😩</p><p></p><p>Pls save me i love him</p><p></p><p>So weird ugghhh i can't</p><p></p><p>Mut niinku mun mieli taas tuottaa iha liia intensiivisii mielikuvii D: tosin myös yutosta. Vähän. It's horrible 🙃</p><p></p><p>Aaaa kunpa voisin kääntää aikaa taaksepäin ja saisin olla vähän aikaa taas sillee etten tiiä siit mitää ja ah se tuntuis jotenki nii rentouttavalt 😂 ja muutenki nostalgia vaivaa</p><p></p><p>Niiku oikeest save me en tiiä mikä raastaa mua eniten koska kaikki</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117258, member: 34"] Ei ei ei ei ei Nope Not that Not that no Huutis kun oot totaalisen rakastunut kosk kwang mut sit yhtäkkiä taas hyuk tulee mieleen. Sillee eihhhhh miks aina tätä Ja ei vittu mul on soinu päässä movie nyt Ainakin vuorokauden tai jotain + Nyt tuntuu et soi myös beep beep???? 🤦 Snif snif Oop en pysty kuuntelemaan enää willow ilman että tulee mieleen: eunkwang 🌚🙃 Lmao tuntuu et siit on niin vitun kauan ku makasin sängyllä ja kuuntelin tätä ja siin kohtaa se vasta alko liittyy siihe ja ehk se oli viel sitä aikaa ku vasta aloin tekee soittolistaa sille 👀 tuntuu et siit on TOSI kauan 😩 Pls save me i love him So weird ugghhh i can't Mut niinku mun mieli taas tuottaa iha liia intensiivisii mielikuvii D: tosin myös yutosta. Vähän. It's horrible 🙃 Aaaa kunpa voisin kääntää aikaa taaksepäin ja saisin olla vähän aikaa taas sillee etten tiiä siit mitää ja ah se tuntuis jotenki nii rentouttavalt 😂 ja muutenki nostalgia vaivaa Niiku oikeest save me en tiiä mikä raastaa mua eniten koska kaikki [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja