Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117285" data-attributes="member: 34"><p>[ISPOILER]Mitä</p><p></p><p>I don't even know what happened ??? Niiku äsken?</p><p></p><p>Emt i just ended up being more confused</p><p></p><p>Ku selasin YouTube historiaani</p><p></p><p>Niiku oikeesti mitä vittua</p><p></p><p>En ymmärrä yksinkertaisesti mitään</p><p></p><p>Also nyt taas hieman kyseenalainen ajatus mutta pakko kirjottaa ylös:</p><p>Mua hämmentää hiukan se että jos luen jotain male x male ficcei niin... Wtf venaa </p><p>Why do i find that hot?? En tietääkseni sinänsä shippaa ketään (miks shippaisin olisin vaa jealous jos esim eunkwangil ois oikeesti jonku kaa jotai) joten ööm ok mut jollain oudolla tavalla KAI ehkä se on hot kuvitella male x male skenaarioita. And not even necessarily anyone specific.... Niinku esim ei välttämättä ees sillee et vaik nyt minkwang tai yhtää mikää muukaan shippi erityisesti vaan niinku ehkä vaan se ajatus siit on jotenki... Kuuma mut en ymmärrä miks???? Niinku sillee??? Häh :D miks se ois must jotenki kuumaa ???? :D mitä vittua. If anything i would be just jealous??????? Please explain????????? Mutta jollain tosi oudolla tavalla ilmeisesti koen sen kind of kuumana tai sillee niiku hä. Or am i just tripping. En ymmärrä miks. Mikä ihmeen aspekti tää nyt on oikeesti :--------D koska niinku se nyt ei oo mikään uus juttu että koen vitusti sexual attraction siihen ihmiseen mutta nyt vasta oon alkanut aattelee et hey thats kinda hot tho niinku male x male ficeistä????????????????? Mitä aktuaalista. Siis mitä kuumaa siin muka on ? Ja onkse siis vaan purely sexual thing vai shippaaks mä muka oikeesti öö miks shippaisin? Mitä vittua :Dddddd</p><p></p><p>MIKS?</p><p></p><p>how can that be hot? Miks se olis? Mikä siinä tarkalleen ottaen on se juttu minkä takia se tuntuu niin........ Mielenkiintoiselta ajatukselta</p><p></p><p></p><p>+ Se että kun luin sitä minkwang ficcii niin joo melkeen ehkä ymmärtäisin jos se ois joku sellai et kaks jätkää joihin molempiin koen seksuaalista vetoa nii se ajatus siitä et ne tekis seksuaalisia asioita toisilleen (lmao pls) joo okei.. sen mä ehkä ymmärtäisin. Mut ku en oo kertaakaan kokenu yhtään mitään seksuaalista vetoa hutaan? Ainoastaan eunkwangiin? Niin sit sen täytyy vissiin olla joku WEIRD sexual fetish lmao niinku iha vaa ylipäätään ajatus m/m seksistä????????????? SINCE WHEN? s i n c e w h e n</p><p></p><p>Mut wait</p><p></p><p>Threesome with eunkwang and changsub 😳 quick, someone write that 😭🤔</p><p></p><p>I mean i WOULD read that 🙄</p><p></p><p>Alright enough with the dirty stuff 😂😂😂😂😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Toi vaa hämmens mua todella paljon olin vaa sillee miks yhtäkkiä koen tän yaoi shitin niin kuumana ahahahaaaaaaaa nope</p><p></p><p>Well anything is hot nowadays en ihmettele edes ofc mikä vaan mihin liittyy my eunkwangie i guess that's hot then 🙄</p><p></p><p>Mut siis tottakai olisin varmaan tositilanteessa mustasukkane jos niin kävis mut miks must tuntuu et eunkwang on kyl hetero tho xDDDDDD joten ei siin mitää. Mut siis ois se sit kenen tahansa kanssa niin oisin mustasukkanen. I want him to myself 😞 but still, idk.</p><p></p><p>Mut okok tää ei ees oo mikää iso juttu mut mua vaa ahistaa ihan vitusti joku asia nyt mut en tiedä mikä?????????? Siis en oo ees varma liittyyks se millään tavalla ihastuksiin?? Vai jotain ihan muuta? Tai sit hyvinkin voi liittyä ihastuksiin ja varmaan liittyykin mut mikä se niiku on, mä en todellakaan tiiä</p><p></p><p>Also se hui ficci vainoo mua</p><p></p><p>Like...... <s>It was bad because there was masturbation and it was hot</s></p><p><s></s></p><p><s>Fr ajatus huista runkkaamas............... I cannot.............. I'm crying...............</s></p><p></p><p>Mistä lähtien oon ollu näin horny? SINCE WHEN? oikeesti?</p><p></p><p>Idk it's all because of hui, yuto, eunkwang and eunhyuk. Ainakin mainly niistä johtuvaa i guess ja sit lievemmin ehk noi jotkut muutki 🙄</p><p></p><p>Idc you know what mä pistän tän koko viestin vaan spoileriks lmao</p><p></p><p>Srsly i'm laughing so hard rn[/ISPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117285, member: 34"] [ISPOILER]Mitä I don't even know what happened ??? Niiku äsken? Emt i just ended up being more confused Ku selasin YouTube historiaani Niiku oikeesti mitä vittua En ymmärrä yksinkertaisesti mitään Also nyt taas hieman kyseenalainen ajatus mutta pakko kirjottaa ylös: Mua hämmentää hiukan se että jos luen jotain male x male ficcei niin... Wtf venaa Why do i find that hot?? En tietääkseni sinänsä shippaa ketään (miks shippaisin olisin vaa jealous jos esim eunkwangil ois oikeesti jonku kaa jotai) joten ööm ok mut jollain oudolla tavalla KAI ehkä se on hot kuvitella male x male skenaarioita. And not even necessarily anyone specific.... Niinku esim ei välttämättä ees sillee et vaik nyt minkwang tai yhtää mikää muukaan shippi erityisesti vaan niinku ehkä vaan se ajatus siit on jotenki... Kuuma mut en ymmärrä miks???? Niinku sillee??? Häh :D miks se ois must jotenki kuumaa ???? :D mitä vittua. If anything i would be just jealous??????? Please explain????????? Mutta jollain tosi oudolla tavalla ilmeisesti koen sen kind of kuumana tai sillee niiku hä. Or am i just tripping. En ymmärrä miks. Mikä ihmeen aspekti tää nyt on oikeesti :--------D koska niinku se nyt ei oo mikään uus juttu että koen vitusti sexual attraction siihen ihmiseen mutta nyt vasta oon alkanut aattelee et hey thats kinda hot tho niinku male x male ficeistä????????????????? Mitä aktuaalista. Siis mitä kuumaa siin muka on ? Ja onkse siis vaan purely sexual thing vai shippaaks mä muka oikeesti öö miks shippaisin? Mitä vittua :Dddddd MIKS? how can that be hot? Miks se olis? Mikä siinä tarkalleen ottaen on se juttu minkä takia se tuntuu niin........ Mielenkiintoiselta ajatukselta + Se että kun luin sitä minkwang ficcii niin joo melkeen ehkä ymmärtäisin jos se ois joku sellai et kaks jätkää joihin molempiin koen seksuaalista vetoa nii se ajatus siitä et ne tekis seksuaalisia asioita toisilleen (lmao pls) joo okei.. sen mä ehkä ymmärtäisin. Mut ku en oo kertaakaan kokenu yhtään mitään seksuaalista vetoa hutaan? Ainoastaan eunkwangiin? Niin sit sen täytyy vissiin olla joku WEIRD sexual fetish lmao niinku iha vaa ylipäätään ajatus m/m seksistä????????????? SINCE WHEN? s i n c e w h e n Mut wait Threesome with eunkwang and changsub 😳 quick, someone write that 😭🤔 I mean i WOULD read that 🙄 Alright enough with the dirty stuff 😂😂😂😂😭😭😭😭😭 Toi vaa hämmens mua todella paljon olin vaa sillee miks yhtäkkiä koen tän yaoi shitin niin kuumana ahahahaaaaaaaa nope Well anything is hot nowadays en ihmettele edes ofc mikä vaan mihin liittyy my eunkwangie i guess that's hot then 🙄 Mut siis tottakai olisin varmaan tositilanteessa mustasukkane jos niin kävis mut miks must tuntuu et eunkwang on kyl hetero tho xDDDDDD joten ei siin mitää. Mut siis ois se sit kenen tahansa kanssa niin oisin mustasukkanen. I want him to myself 😞 but still, idk. Mut okok tää ei ees oo mikää iso juttu mut mua vaa ahistaa ihan vitusti joku asia nyt mut en tiedä mikä?????????? Siis en oo ees varma liittyyks se millään tavalla ihastuksiin?? Vai jotain ihan muuta? Tai sit hyvinkin voi liittyä ihastuksiin ja varmaan liittyykin mut mikä se niiku on, mä en todellakaan tiiä Also se hui ficci vainoo mua Like...... [S]It was bad because there was masturbation and it was hot Fr ajatus huista runkkaamas............... I cannot.............. I'm crying...............[/S] Mistä lähtien oon ollu näin horny? SINCE WHEN? oikeesti? Idk it's all because of hui, yuto, eunkwang and eunhyuk. Ainakin mainly niistä johtuvaa i guess ja sit lievemmin ehk noi jotkut muutki 🙄 Idc you know what mä pistän tän koko viestin vaan spoileriks lmao Srsly i'm laughing so hard rn[/ISPOILER] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja