Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117319" data-attributes="member: 34"><p>SEIS MITÄ NYT TAAS XD</p><p></p><p>Siis oon kuullu tän biisin toki jo aikasemminkin mutta aina se vaan aiheuttaa järkytyksen xDD</p><p>[MEDIA=youtube]niuB_RFXY0k[/MEDIA]</p><p></p><p>Niiku tääl mä vaa oon sillee yhyy i want to be innocent why is everyone in this fandom so horny and why am i so horny why is everyone horny. Mut sit on toi biisi ja etenkin penielin kohta??????? Ja tajuun et nää jätkät kyl pitää jo ihan ite huolen siitä et kukaa ei voi olla innocent täs fandomis. Niinku..... Kukaan ei voi syyttää melodyi kiimaisuudesta kun noi ite jo pilaa meidät kaikki 🤔 jos tämmösiä biisuja tehdään niin kyllä siinä alkaa itse kullakin mieli vaeltamaan 🤦 paitsi ei nyt mulla kylläkään penielin suhteen mutta anyway 😅😭</p><p></p><p>Ok mitä</p><p></p><p>Mut siis jos niiku vakavissaan mietitään niin aika sad et must tuntuu oikeesti siltä edelleen et seksuaalisuus on jotenki negatiivinen asia 🤔 fr tuntuu silt et sitä ei sais olla olemas. En tiiä miks must tuntuu siltä. Vaikka mullakin se on olemassa ollu basically aina mussa? Jo lapsena, eikö? Niin??????? Mikä on negatiivista 😂😭 jos se kerta on mussa ihan luonnostaan jo syntymästä lähtien i guess niin ???</p><p></p><p>I'm fucking screaming rn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117319, member: 34"] SEIS MITÄ NYT TAAS XD Siis oon kuullu tän biisin toki jo aikasemminkin mutta aina se vaan aiheuttaa järkytyksen xDD [MEDIA=youtube]niuB_RFXY0k[/MEDIA] Niiku tääl mä vaa oon sillee yhyy i want to be innocent why is everyone in this fandom so horny and why am i so horny why is everyone horny. Mut sit on toi biisi ja etenkin penielin kohta??????? Ja tajuun et nää jätkät kyl pitää jo ihan ite huolen siitä et kukaa ei voi olla innocent täs fandomis. Niinku..... Kukaan ei voi syyttää melodyi kiimaisuudesta kun noi ite jo pilaa meidät kaikki 🤔 jos tämmösiä biisuja tehdään niin kyllä siinä alkaa itse kullakin mieli vaeltamaan 🤦 paitsi ei nyt mulla kylläkään penielin suhteen mutta anyway 😅😭 Ok mitä Mut siis jos niiku vakavissaan mietitään niin aika sad et must tuntuu oikeesti siltä edelleen et seksuaalisuus on jotenki negatiivinen asia 🤔 fr tuntuu silt et sitä ei sais olla olemas. En tiiä miks must tuntuu siltä. Vaikka mullakin se on olemassa ollu basically aina mussa? Jo lapsena, eikö? Niin??????? Mikä on negatiivista 😂😭 jos se kerta on mussa ihan luonnostaan jo syntymästä lähtien i guess niin ??? I'm fucking screaming rn [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja