Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117370" data-attributes="member: 34"><p>Bitches do be ruining me</p><p></p><p>Saatoin sanoa tän jo mutta sanon uudestaan jos sanoin jo: joka kerta kun hyuk ei oo mun mielessä ja tuntuu että saan hengähtää siitä hetken ees, niin sit nään pian jonkun vidin tai jotain söpöö idk ja sitten... I don't know.. it starts all over again...........................</p><p></p><p>Please-</p><p></p><p>I hate it so much</p><p></p><p>My hyukjae is so rude lmao you're ruining me tho</p><p></p><p></p><p>Mut se actual ongelma täs kaikessa on tämä: on niin monta ihastusta, kaikki nää tämmöset jotka ei oo niit kaikista pahimpia, ja sit on eunkwang+ muut kaikista pahimmat eliiii... Hui? At least ja yuto ja jotain emt. No ne nyt varmaan ainakin. Ja sit on niitä jotka ei oo samaa tasoo tavallaan?????? I think???? Ja sit oot vaan sillee "en voi kieltää sitä, niiku en vaa voi kieltää sitä faktaa että mulla on fr tunteita niit kohtaan, mut sit en myöskään voi kieltää sitä faktaa et on noi muutamat tyypit jotka on eri tavalla sitä "the one" tasoo". Kauhee ristiriita ku ne tunteet on olemas niiku kaikkii kohtaa mut se on eri asia kai????? Tai niinku. Esim btob. Nii joo changsub ja ek molemmat. Of course. Mutta jos mun pitäs sanoo vaan toinen niistä, ainoastaan yks ainut? Niin kumpikohan 🙃 silti subsub saa mut välillä sellaseen tilaan että hirvittääääääää kosk that cuteness??? Bitch i'm not even here-</p><p></p><p>Niiku i'm in love with sub.... BUT. then theres seo eunkwang.</p><p></p><p>Pentagonin suhteen toi kuvio taas ei oo ihan samanlainen koska hui + yuto on samaa tasoa...... Ne on molemmat sitä kaikista pahinta mitä voi olla. Emt jos mun pitäs sanoo vaan yks ja ainut nii en todellakaan tiedä edes mitä sanoisin. Bitch i'm saying both. Mut sit pentagonissa on myös esimerkiksi jinho joka välillä on ehkä samantyyppinen ku changsub että tosiaa välillä sitä ajattelen ja näin. So thats that.</p><p></p><p>Mutta anyway :>>>> i'm okay</p><p></p><p>Let me just 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117370, member: 34"] Bitches do be ruining me Saatoin sanoa tän jo mutta sanon uudestaan jos sanoin jo: joka kerta kun hyuk ei oo mun mielessä ja tuntuu että saan hengähtää siitä hetken ees, niin sit nään pian jonkun vidin tai jotain söpöö idk ja sitten... I don't know.. it starts all over again........................... Please- I hate it so much My hyukjae is so rude lmao you're ruining me tho Mut se actual ongelma täs kaikessa on tämä: on niin monta ihastusta, kaikki nää tämmöset jotka ei oo niit kaikista pahimpia, ja sit on eunkwang+ muut kaikista pahimmat eliiii... Hui? At least ja yuto ja jotain emt. No ne nyt varmaan ainakin. Ja sit on niitä jotka ei oo samaa tasoo tavallaan?????? I think???? Ja sit oot vaan sillee "en voi kieltää sitä, niiku en vaa voi kieltää sitä faktaa että mulla on fr tunteita niit kohtaan, mut sit en myöskään voi kieltää sitä faktaa et on noi muutamat tyypit jotka on eri tavalla sitä "the one" tasoo". Kauhee ristiriita ku ne tunteet on olemas niiku kaikkii kohtaa mut se on eri asia kai????? Tai niinku. Esim btob. Nii joo changsub ja ek molemmat. Of course. Mutta jos mun pitäs sanoo vaan toinen niistä, ainoastaan yks ainut? Niin kumpikohan 🙃 silti subsub saa mut välillä sellaseen tilaan että hirvittääääääää kosk that cuteness??? Bitch i'm not even here- Niiku i'm in love with sub.... BUT. then theres seo eunkwang. Pentagonin suhteen toi kuvio taas ei oo ihan samanlainen koska hui + yuto on samaa tasoa...... Ne on molemmat sitä kaikista pahinta mitä voi olla. Emt jos mun pitäs sanoo vaan yks ja ainut nii en todellakaan tiedä edes mitä sanoisin. Bitch i'm saying both. Mut sit pentagonissa on myös esimerkiksi jinho joka välillä on ehkä samantyyppinen ku changsub että tosiaa välillä sitä ajattelen ja näin. So thats that. Mutta anyway :>>>> i'm okay Let me just 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja