Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117511" data-attributes="member: 34"><p>Noi neljä miestä on kyllä jotain niin järkyttävää</p><p></p><p>Juu</p><p></p><p>Mutta siis</p><p></p><p>En tiiä mistä tää sekoominen ees alkoi taas mutta kuuntelin daisy + jotain en muista</p><p></p><p>Ja sitten kuuntelin tän ja tärisin:</p><p>[MEDIA=youtube]skC_8AO3VL4[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja sitten kuuntelin tän ja it kinda turned me into a freaking mess:</p><p>[MEDIA=youtube]g9LLvs7iS1E[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja nyt oon vaa sillee "????????"</p><p></p><p>Mut also edelleen se "What the hell we gon do now" meme pätee ja niin helvetisti</p><p></p><p>Oikeesti en kestä tätä aistien ja tunteiden ylikuormitusta koska rakkaus tai nää tunteet itsessään on jo vitun trippi mut sit ku oon ulkona atm ni nää kaikki random tuoksuaistimukset tääl on jo liikaa 😭😭😭😭😭 oikeesti, it's a fucking trip.</p><p></p><p>Please save me oikeest en voi yhtään hyvin xD</p><p></p><p>Miten voi jo pelkkä tämmönen tunteiden ja aistien ylikuormitus aiheuttaa tämmösen "en pysty tähän" olon</p><p></p><p>Huoh</p><p></p><p>Aaaa ei vittu mua ahdistaa niin voimakkaasti atm :DDDDD huudannnn</p><p></p><p></p><p></p><p>Noi neljä miestä niinku anteeks mitä vittua don't fucking attack me..... Stop that.........</p><p></p><p>Jälleen kerran olin taas sillee vitut mä changsubiesta tykkään mut sit toi daisyn kuunteleminen (siis se vidi mis on pentagon ja btob) sai mut taas olee sillee EI VITTU RAKASTAN</p><p></p><p>niiku mitä helvettiä</p><p></p><p>It's not good......</p><p></p><p>Must muuten vähän tuntuu jännästi siltä että pentagonista hui on se joka tapahtu intensiivisesti tosi nopee ja sit yuto oli se jost tuli intensiivinen tapaus hitaammin, MUTTA btob:n suhteen.... Eunkwang oli ofc se joka oli suht intense alusta asti, mut changsubie on silleen vaarallinen koska vähän kuten yuto niin se näköjään ajan kanssa tulee intensiivisemmäks caseks ja MUA PELOTTAA</p><p></p><p>NIIKU mitä helvettiä</p><p></p><p>Ah oikeest mua oksettaa..... It's definitely a trip 😭😭😭😭😭😭 save me</p><p></p><p>Oksettaa kyllä senki takii et tääl on kuuma tai jotain emt voin huonosti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117511, member: 34"] Noi neljä miestä on kyllä jotain niin järkyttävää Juu Mutta siis En tiiä mistä tää sekoominen ees alkoi taas mutta kuuntelin daisy + jotain en muista Ja sitten kuuntelin tän ja tärisin: [MEDIA=youtube]skC_8AO3VL4[/MEDIA] Ja sitten kuuntelin tän ja it kinda turned me into a freaking mess: [MEDIA=youtube]g9LLvs7iS1E[/MEDIA] Ja nyt oon vaa sillee "????????" Mut also edelleen se "What the hell we gon do now" meme pätee ja niin helvetisti Oikeesti en kestä tätä aistien ja tunteiden ylikuormitusta koska rakkaus tai nää tunteet itsessään on jo vitun trippi mut sit ku oon ulkona atm ni nää kaikki random tuoksuaistimukset tääl on jo liikaa 😭😭😭😭😭 oikeesti, it's a fucking trip. Please save me oikeest en voi yhtään hyvin xD Miten voi jo pelkkä tämmönen tunteiden ja aistien ylikuormitus aiheuttaa tämmösen "en pysty tähän" olon Huoh Aaaa ei vittu mua ahdistaa niin voimakkaasti atm :DDDDD huudannnn Noi neljä miestä niinku anteeks mitä vittua don't fucking attack me..... Stop that......... Jälleen kerran olin taas sillee vitut mä changsubiesta tykkään mut sit toi daisyn kuunteleminen (siis se vidi mis on pentagon ja btob) sai mut taas olee sillee EI VITTU RAKASTAN niiku mitä helvettiä It's not good...... Must muuten vähän tuntuu jännästi siltä että pentagonista hui on se joka tapahtu intensiivisesti tosi nopee ja sit yuto oli se jost tuli intensiivinen tapaus hitaammin, MUTTA btob:n suhteen.... Eunkwang oli ofc se joka oli suht intense alusta asti, mut changsubie on silleen vaarallinen koska vähän kuten yuto niin se näköjään ajan kanssa tulee intensiivisemmäks caseks ja MUA PELOTTAA NIIKU mitä helvettiä Ah oikeest mua oksettaa..... It's definitely a trip 😭😭😭😭😭😭 save me Oksettaa kyllä senki takii et tääl on kuuma tai jotain emt voin huonosti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja