Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117519" data-attributes="member: 34"><p>Joooooo mitä vittua</p><p></p><p>+ Miks aattelen kaiken niin negatiivisesti tarkotan et niiku miks se tuntuu pahalta asialta että esim viime aikoina oon ollu niin sexual vaikka yleensä oon enemmänkin asexual. Mitä pahaa siinä on huoh</p><p></p><p>Jostain syystä oon vaa silti niin repulsed välillä. Siis silloinkin kun oon tosi sexual niin saatan silloinkin olla repulsed, mikä on outoo koska mul on se desire mut samaan aikaan oon repulsed. Mut sit taas joskus en oo repulsed vaa ihan sillee fine sen kaa, luulisin? Mut aika usein oon suht repulsed/disgusted. Toi ei oo samalla tavalla ongelma niinä kausina kun oon ace koska silloinhan mul ei oo mitään halua edes olemassakaan. Nii voin rauhassa ollakin repulsed. Mut sit jos oon samaa aikaa repulsed mut silti i have that desire ni voi vittu D:::::: mitä tääl oikeesti tapahtuu lmao.</p><p></p><p>Taas yksi syy miks en edes VOI olla parisuhteessa. Honestly do you think i could do that? Vittu must ei olis siihen vaikka kuinka haluisin. Tai emt ehk mut..... Everything about me is so complicated pls-</p><p></p><p>Mut niiku honestly mikä seksuaalisuudessa on negatiivista? Ihan fine se on mutta miks mä vaa oon niin disgusted ja siis.... En vaan voi sietää itteeni ku oon viime aikoina ollu tämmönen</p><p></p><p>Mut onneks vaikuttaa silt et se alkaa vähän rauhottumaan, i'm not that horny anymore i thinkkkkk</p><p></p><p>Tai sitten nyt kun sanon näin ni koht oon taas sillee ei vittu oon sittenkin horny edelleen 😭😭😭😭 en tiiä atm vaa vaikuttaa silt et se ois rauhottunu? Idk.</p><p></p><p>Tai niiku edelleen saatan olla sillee "omg why are you so hot" mut ei siit tuu sellast actual desire sillee niiku yleensä. Se on vaa sellane lievä tunne 🙄</p><p></p><p>Niiku oikeest at this point I'M SO ASHAMED vaikka en ymmärrä miks</p><p></p><p>Oon niiku iha sillee "NOPE i never felt anything towards anyone, it was someone else not me, i don't feel sexual desire nope nope nope nope"</p><p></p><p>Niiku aivan jäätävän ahistavaa i'm honestly so disappointed in myself 🙃😂</p><p></p><p>Huoh..</p><p></p><p>Dude calm down and admit that you're a hoe sometimes ok? 😐 Geez. Ei ole niin kamalaa.</p><p></p><p><s>So what if i want his dick lmaoooooo</s></p><p><s></s></p><p><s></s></p><p>Sksksk</p><p></p><p>honestly don't even ask cuz i don't know anything these days............ HUUTIS</p><p></p><p>mutta nyt se biisi..... Ehkä voisin tosiaan laittaa sen vaikka yuton listalle....... Tai siis niin, se random lista joka liittyy ainakin sekä huihin että yutoon että jinhoon että kinoon.</p><p></p><p>I mean i could 😭</p><p></p><p>+ Voisin kuunnella erään toisen biisin joka sopii tähän tilanteeseen mutta toisaalta pelottaa kyllä</p><p></p><p>Ei vittu ok kyl mä uskallan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117519, member: 34"] Joooooo mitä vittua + Miks aattelen kaiken niin negatiivisesti tarkotan et niiku miks se tuntuu pahalta asialta että esim viime aikoina oon ollu niin sexual vaikka yleensä oon enemmänkin asexual. Mitä pahaa siinä on huoh Jostain syystä oon vaa silti niin repulsed välillä. Siis silloinkin kun oon tosi sexual niin saatan silloinkin olla repulsed, mikä on outoo koska mul on se desire mut samaan aikaan oon repulsed. Mut sit taas joskus en oo repulsed vaa ihan sillee fine sen kaa, luulisin? Mut aika usein oon suht repulsed/disgusted. Toi ei oo samalla tavalla ongelma niinä kausina kun oon ace koska silloinhan mul ei oo mitään halua edes olemassakaan. Nii voin rauhassa ollakin repulsed. Mut sit jos oon samaa aikaa repulsed mut silti i have that desire ni voi vittu D:::::: mitä tääl oikeesti tapahtuu lmao. Taas yksi syy miks en edes VOI olla parisuhteessa. Honestly do you think i could do that? Vittu must ei olis siihen vaikka kuinka haluisin. Tai emt ehk mut..... Everything about me is so complicated pls- Mut niiku honestly mikä seksuaalisuudessa on negatiivista? Ihan fine se on mutta miks mä vaa oon niin disgusted ja siis.... En vaan voi sietää itteeni ku oon viime aikoina ollu tämmönen Mut onneks vaikuttaa silt et se alkaa vähän rauhottumaan, i'm not that horny anymore i thinkkkkk Tai sitten nyt kun sanon näin ni koht oon taas sillee ei vittu oon sittenkin horny edelleen 😭😭😭😭 en tiiä atm vaa vaikuttaa silt et se ois rauhottunu? Idk. Tai niiku edelleen saatan olla sillee "omg why are you so hot" mut ei siit tuu sellast actual desire sillee niiku yleensä. Se on vaa sellane lievä tunne 🙄 Niiku oikeest at this point I'M SO ASHAMED vaikka en ymmärrä miks Oon niiku iha sillee "NOPE i never felt anything towards anyone, it was someone else not me, i don't feel sexual desire nope nope nope nope" Niiku aivan jäätävän ahistavaa i'm honestly so disappointed in myself 🙃😂 Huoh.. Dude calm down and admit that you're a hoe sometimes ok? 😐 Geez. Ei ole niin kamalaa. [S]So what if i want his dick lmaoooooo [/S] Sksksk honestly don't even ask cuz i don't know anything these days............ HUUTIS mutta nyt se biisi..... Ehkä voisin tosiaan laittaa sen vaikka yuton listalle....... Tai siis niin, se random lista joka liittyy ainakin sekä huihin että yutoon että jinhoon että kinoon. I mean i could 😭 + Voisin kuunnella erään toisen biisin joka sopii tähän tilanteeseen mutta toisaalta pelottaa kyllä Ei vittu ok kyl mä uskallan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja