Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117578" data-attributes="member: 34"><p>Mut fr äske mul oli puhelin sillai auki pöydäl ja siin oli joku random kuva tzuyust ja sit kelasin et oon taas uhkarohkee ku äitiki ois saattanu vaik nähä. (Tai siis sen kyl pitäs tietää??? että tykkään tytöistä?? mut ehkä se on unohtanut sen jo koska jotenkin vaikuttaa silt mut emt)</p><p></p><p>Sit rupesin miettii tarkemmin tätä et kui nössö oon niiku for real xD</p><p></p><p>Siis oon jotenki sellane et voin sanoo et oon ihan fine ei mitää, en häpee ollenkaan sitä et tykkään tytöistä. Koska ainakin välil must tuntuu et oon silleen joo lol en mä häpee sitä et tykkään tytöistä???? MUTTA heti jos joku oikeesti ottaa asian puheeks tai vaikka just joku sattuis näkee mun puhelimest tollee tms. Niin sit oon heti sillee "😶😶😶😶😶" niiku honestly oon iha sillee vitut mä häpeen mitään mut heti ku tulee tositilanne ni oon vitu nössö 😂🙃 itekseni pystyn olee ihan sillee hell yea i'm boss bitch lmao yall can suck my dick idgaf mut heti ku tulee tositilanne mis pitäs puhuu kellekään mitää vaik just jostai tytöst esim tzuyust ni oon sillee "😶😬"</p><p></p><p>Että juupa juu vittu</p><p></p><p>On kyl sairaalloista tää mun epävarmuus (: mut en kyl sinänsä ihmettele</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117578, member: 34"] Mut fr äske mul oli puhelin sillai auki pöydäl ja siin oli joku random kuva tzuyust ja sit kelasin et oon taas uhkarohkee ku äitiki ois saattanu vaik nähä. (Tai siis sen kyl pitäs tietää??? että tykkään tytöistä?? mut ehkä se on unohtanut sen jo koska jotenkin vaikuttaa silt mut emt) Sit rupesin miettii tarkemmin tätä et kui nössö oon niiku for real xD Siis oon jotenki sellane et voin sanoo et oon ihan fine ei mitää, en häpee ollenkaan sitä et tykkään tytöistä. Koska ainakin välil must tuntuu et oon silleen joo lol en mä häpee sitä et tykkään tytöistä???? MUTTA heti jos joku oikeesti ottaa asian puheeks tai vaikka just joku sattuis näkee mun puhelimest tollee tms. Niin sit oon heti sillee "😶😶😶😶😶" niiku honestly oon iha sillee vitut mä häpeen mitään mut heti ku tulee tositilanne ni oon vitu nössö 😂🙃 itekseni pystyn olee ihan sillee hell yea i'm boss bitch lmao yall can suck my dick idgaf mut heti ku tulee tositilanne mis pitäs puhuu kellekään mitää vaik just jostai tytöst esim tzuyust ni oon sillee "😶😬" Että juupa juu vittu On kyl sairaalloista tää mun epävarmuus (: mut en kyl sinänsä ihmettele [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja