Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 117987" data-attributes="member: 34"><p>HUOH</p><p></p><p>thinking about my silverlight 24/7😩😩😩😩😩</p><p></p><p>Oikeasti kohta kuukausi siitä kun tämä tapahtui 😩😭 en voi uskoa sitä D: ollu niin sekavaa koko tää aika </p><p></p><p>Ja vielä se kun se tapahtui niin keskellä sitä kaikkea muuta sotkua??? Hui + yuto ja kaikki se... Niin on vaa nii shokeeraavaa että yhtäkkiä rakastut niin vitun täysillä johonkin uuteen. Ei se kyllä vieläkään tunnu uudelta, oon edelleen vähän sitä mieltä että se tuntui samantien siltä niinku oisin tykännyt siitä aina. Niiku oikeesti about ensi hetkestä lähtien... Huoh ei vittu 😭😭😭😭 kuinka vitun sekasin voi olla yhdestä ihmisestä?????????? Geez. And i miss him and i love him and i want him and i need him and i can't be without him ja nään vittu unta siitä edelleenkin, just viime yönä ainakin jotain random unta näin siitä ja oh goddd it was cute. Sitten herään aamulla sellaseen tyhjyyden tunteeseen ja pelkoon ja ahdistukseen yms. Tai ainakin tänä aamuna. Ahdisti sikana ja heti järkyttävä ikävä sitä jo ku sängystä nousee ni samantien :D</p><p></p><p>En vaan voi uskoa että kohta kuukausi. 7.8. tulee täyteen D: aaa. Itkettää se kuinka paljon rakastan sitä ei vittu. Must tuntuu et yks vidi new men eralt tuhos mut koska honestly he looked so fine. More than fine 😭 sillee.... You have no right to murder me like this???????? Ei sillä etten basically aina sais sellasii "asdfghjkl" kohtauksia oli era mikä tahansa he always looks fine lmaoooo</p><p></p><p>Save me 😭😭😭😭 oon niin in love etten tiedä mitä tehdä</p><p></p><p>Mähän sanoin sillon alussa et tää on törkeen paha keissi 😭 nyt sitä on kestänyt jo melkein kuukaus</p><p></p><p>What is life</p><p></p><p>I'm so damn lost like- 😭</p><p></p><p>Please touch me i can't be without ya 😭</p><p></p><p>Honestly tää on täysin next level obsession</p><p></p><p>It's not healthy mut en tuu varmaan ikinä olee yli siitä</p><p></p><p>Niiku ikinä</p><p></p><p>Ja mitä väliä onkse healthy vai ei, koska en kuitenkaan tälle mitään voi eikä se oo mun vika. Niin oli se kuinka epäterveellistä tahansa olla näin rakastunu johonkin ihmiseen niin voi voi minkäs sille mahtaa:D</p><p></p><p>Ah kaikki on kyllä niin hiton hyvin taas</p><p></p><p>Seriously en tiiä oonko koskaa ollu näin peloissani in my entire life.</p><p></p><p>Pelkään aivan järkyttävän paljon elämää ilman sitä.</p><p></p><p>Whats the point? Oon niinku rehellinen täl hetkel tän asian suhteen: mikä vittu on pointti? Elämässä? Ilman? Sitä? Ihmistä?</p><p></p><p>That's how i feel 🥺🙃</p><p></p><p>It makes you wonder 🙃</p><p></p><p>Mutta jos jotain positiivista tästä päivästä pitää sanoa niin oon tänää aatellu itsestäni et oon tosi kaunis. I guess yleensä aattelen kuitenkin et oon ruma niin tää on ihan mukavaa vaihtelua. Ja siis se ei ollu mikää pakotettu positiivinen ajatus vaan aidosti on tuntunu tänää siltä et oon oikeesti kaunis. Hah tosin en tiiä johtuko se muuten siitä et meikkasin, tajusin just et se voi ollaki syy siihe. Tarkottaako tää sitä et ilman meikkiä näytän perseeltä ja meikin kanssa super nätiltä :D ehkä sitten niin hahs. Paitsi että katoin jotain kuvia mis mul ei ollu meikkiä niin näytin kyl niissäki mielestäni kauniilta joten ei se ehkä siitä ihan johdu kuitenkaan 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 117987, member: 34"] HUOH thinking about my silverlight 24/7😩😩😩😩😩 Oikeasti kohta kuukausi siitä kun tämä tapahtui 😩😭 en voi uskoa sitä D: ollu niin sekavaa koko tää aika Ja vielä se kun se tapahtui niin keskellä sitä kaikkea muuta sotkua??? Hui + yuto ja kaikki se... Niin on vaa nii shokeeraavaa että yhtäkkiä rakastut niin vitun täysillä johonkin uuteen. Ei se kyllä vieläkään tunnu uudelta, oon edelleen vähän sitä mieltä että se tuntui samantien siltä niinku oisin tykännyt siitä aina. Niiku oikeesti about ensi hetkestä lähtien... Huoh ei vittu 😭😭😭😭 kuinka vitun sekasin voi olla yhdestä ihmisestä?????????? Geez. And i miss him and i love him and i want him and i need him and i can't be without him ja nään vittu unta siitä edelleenkin, just viime yönä ainakin jotain random unta näin siitä ja oh goddd it was cute. Sitten herään aamulla sellaseen tyhjyyden tunteeseen ja pelkoon ja ahdistukseen yms. Tai ainakin tänä aamuna. Ahdisti sikana ja heti järkyttävä ikävä sitä jo ku sängystä nousee ni samantien :D En vaan voi uskoa että kohta kuukausi. 7.8. tulee täyteen D: aaa. Itkettää se kuinka paljon rakastan sitä ei vittu. Must tuntuu et yks vidi new men eralt tuhos mut koska honestly he looked so fine. More than fine 😭 sillee.... You have no right to murder me like this???????? Ei sillä etten basically aina sais sellasii "asdfghjkl" kohtauksia oli era mikä tahansa he always looks fine lmaoooo Save me 😭😭😭😭 oon niin in love etten tiedä mitä tehdä Mähän sanoin sillon alussa et tää on törkeen paha keissi 😭 nyt sitä on kestänyt jo melkein kuukaus What is life I'm so damn lost like- 😭 Please touch me i can't be without ya 😭 Honestly tää on täysin next level obsession It's not healthy mut en tuu varmaan ikinä olee yli siitä Niiku ikinä Ja mitä väliä onkse healthy vai ei, koska en kuitenkaan tälle mitään voi eikä se oo mun vika. Niin oli se kuinka epäterveellistä tahansa olla näin rakastunu johonkin ihmiseen niin voi voi minkäs sille mahtaa:D Ah kaikki on kyllä niin hiton hyvin taas Seriously en tiiä oonko koskaa ollu näin peloissani in my entire life. Pelkään aivan järkyttävän paljon elämää ilman sitä. Whats the point? Oon niinku rehellinen täl hetkel tän asian suhteen: mikä vittu on pointti? Elämässä? Ilman? Sitä? Ihmistä? That's how i feel 🥺🙃 It makes you wonder 🙃 Mutta jos jotain positiivista tästä päivästä pitää sanoa niin oon tänää aatellu itsestäni et oon tosi kaunis. I guess yleensä aattelen kuitenkin et oon ruma niin tää on ihan mukavaa vaihtelua. Ja siis se ei ollu mikää pakotettu positiivinen ajatus vaan aidosti on tuntunu tänää siltä et oon oikeesti kaunis. Hah tosin en tiiä johtuko se muuten siitä et meikkasin, tajusin just et se voi ollaki syy siihe. Tarkottaako tää sitä et ilman meikkiä näytän perseeltä ja meikin kanssa super nätiltä :D ehkä sitten niin hahs. Paitsi että katoin jotain kuvia mis mul ei ollu meikkiä niin näytin kyl niissäki mielestäni kauniilta joten ei se ehkä siitä ihan johdu kuitenkaan 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja