Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 118050" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti mitä????? 😭 Eunkwang voitko lopettaa mun tuhoomisen</p><p></p><p>Heräsin jokin aika sitten ja ..... When i'm saying that i have missed him since the second i woke up and got out of bed 😭😭😭😭😭😭😭 näköjään tää on nyt aamuisin pahinta jostain syystä? Ei tää näin kamalaa ollu illalla. Nyt oon jotenki aivan VITUN herkillä yhtäkkiä</p><p></p><p>Jokainen biisi osuu niinku veitsi mun sydämeen :D jokainen vitun biisi</p><p></p><p>Ja nyt koska katoin yhen tietyn vidin niin yhestä vanhasta biisistä tuli myös eunkwang biisi vaikka aiemmin se ei kai liittynyt siihen ollenkaa????? Ja se on ihan hullua koska se biisi on oikeesti sellanen vanha mitä oon kuunnellut varmaan jo joskus vittu 2017</p><p></p><p>En voi hyvin en yhtään</p><p></p><p>En voi hengittää basically</p><p></p><p>Tai voin mutta...... Jooh D:</p><p></p><p>Tuntuu vaan että jotenkin tukehdun ja jotain mun sisällä murskaantuu atm tää sattuu niin syvälle lmao</p><p></p><p>En tiiä tiesinkö edes että ikävä voi tuntua tältä</p><p></p><p>...... Huolestuttavaa mutta kun mä sanon että varmaan edes mun isoisäni kuolema ei tuntunut yhtä pahalta kuin tämä keissi........ Olihan se kamalaa kyllä mutta niin on muuten tämäkin ja tuntuu että... Oon menettänyt kaiken järkeni jotenki tän ikävän kanssa</p><p></p><p>Ofc i miss my grandpa tho mut en ajattele sitä niin usein enää ainakaan</p><p></p><p>Mut tää eunkien ikävöiminen tuntuu vähän siltä niinku must puuttuis oikeesti jotain, se ajatus siitä ihmisestä on jotenkin niinku sellanen varjo joka on koko ajan läsnä olin mä missä vaan ja sit se ei vaan kuitenkaan koskaan oo mun kanssa oikeesti. Tosin must tuntuu et sillon ku näin mun kavereita täs yks päivä niin sain yllättävän hyvin sen pois mielestä, hetkeks aikaa. Paitsi kyllä mä sillonkin sitä ajattelin ja jopa puhuin siitä (vaan vähän) niien kaa. Sillee tyyliin "joo eilen illalla olin vitu murtunu koska oli hirvee ikävä sitä" en mitään ihmeempää puhunu siit mut nii. Mut joo.</p><p></p><p>Ei vittu. Nyt on sellanen biisi joka on aivan täydellinen tähän hetkeen. Aivan. Vitun. Täydellinen.</p><p></p><p><em>When you walk away</em></p><p><em>I count the steps that you take</em></p><p><em>Do you see how much i need you right now</em></p><p><em>When you're gone the pieces of my heart are missing you</em></p><p>Ja niin edelleen 😭</p><p></p><p>Tää biisi on kuin veitsi suoraan mun sydämeen, jälleen kerran.</p><p></p><p>Not this.</p><p></p><p><em>Oh fucking hell i am not even here</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 118050, member: 34"] Oikeesti mitä????? 😭 Eunkwang voitko lopettaa mun tuhoomisen Heräsin jokin aika sitten ja ..... When i'm saying that i have missed him since the second i woke up and got out of bed 😭😭😭😭😭😭😭 näköjään tää on nyt aamuisin pahinta jostain syystä? Ei tää näin kamalaa ollu illalla. Nyt oon jotenki aivan VITUN herkillä yhtäkkiä Jokainen biisi osuu niinku veitsi mun sydämeen :D jokainen vitun biisi Ja nyt koska katoin yhen tietyn vidin niin yhestä vanhasta biisistä tuli myös eunkwang biisi vaikka aiemmin se ei kai liittynyt siihen ollenkaa????? Ja se on ihan hullua koska se biisi on oikeesti sellanen vanha mitä oon kuunnellut varmaan jo joskus vittu 2017 En voi hyvin en yhtään En voi hengittää basically Tai voin mutta...... Jooh D: Tuntuu vaan että jotenkin tukehdun ja jotain mun sisällä murskaantuu atm tää sattuu niin syvälle lmao En tiiä tiesinkö edes että ikävä voi tuntua tältä ...... Huolestuttavaa mutta kun mä sanon että varmaan edes mun isoisäni kuolema ei tuntunut yhtä pahalta kuin tämä keissi........ Olihan se kamalaa kyllä mutta niin on muuten tämäkin ja tuntuu että... Oon menettänyt kaiken järkeni jotenki tän ikävän kanssa Ofc i miss my grandpa tho mut en ajattele sitä niin usein enää ainakaan Mut tää eunkien ikävöiminen tuntuu vähän siltä niinku must puuttuis oikeesti jotain, se ajatus siitä ihmisestä on jotenkin niinku sellanen varjo joka on koko ajan läsnä olin mä missä vaan ja sit se ei vaan kuitenkaan koskaan oo mun kanssa oikeesti. Tosin must tuntuu et sillon ku näin mun kavereita täs yks päivä niin sain yllättävän hyvin sen pois mielestä, hetkeks aikaa. Paitsi kyllä mä sillonkin sitä ajattelin ja jopa puhuin siitä (vaan vähän) niien kaa. Sillee tyyliin "joo eilen illalla olin vitu murtunu koska oli hirvee ikävä sitä" en mitään ihmeempää puhunu siit mut nii. Mut joo. Ei vittu. Nyt on sellanen biisi joka on aivan täydellinen tähän hetkeen. Aivan. Vitun. Täydellinen. [I]When you walk away I count the steps that you take Do you see how much i need you right now When you're gone the pieces of my heart are missing you[/I] Ja niin edelleen 😭 Tää biisi on kuin veitsi suoraan mun sydämeen, jälleen kerran. Not this. [I]Oh fucking hell i am not even here [/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja