Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 118463" data-attributes="member: 34"><p>Ei helvetin huutikset</p><p></p><p><em>And no matter what i do</em></p><p><em>I will never not think about you</em></p><p></p><p>Onko pahempaa biisiä.</p><p></p><p>+ This loven tää kohta:</p><p><em>This love left a permanent mark</em></p><p><em>This love is glowing in the dark</em></p><p></p><p>Idk vaikka toi onkin niim vahvasti ek biisi niin silti tavallaan muutki tulee mieleen koska they left a permanent mark too.</p><p></p><p>Lmao</p><p></p><p>Siis en voi vieläkään uskoa mitä mulle on tapahtunut oikeesti en ois ikinä voinut kuvitella et rakastuminen on tällaista. Esim nuorempana tai esim lapsena en olis ikinä jotenki osannut kuvitella että mulle oikeesti käy näin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 118463, member: 34"] Ei helvetin huutikset [I]And no matter what i do I will never not think about you[/I] Onko pahempaa biisiä. + This loven tää kohta: [I]This love left a permanent mark This love is glowing in the dark[/I] Idk vaikka toi onkin niim vahvasti ek biisi niin silti tavallaan muutki tulee mieleen koska they left a permanent mark too. Lmao Siis en voi vieläkään uskoa mitä mulle on tapahtunut oikeesti en ois ikinä voinut kuvitella et rakastuminen on tällaista. Esim nuorempana tai esim lapsena en olis ikinä jotenki osannut kuvitella että mulle oikeesti käy näin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja