Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 118732" data-attributes="member: 34"><p>Voi jeesus</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mun ympäristö on AIVAN täynnä draamaa ja ihan ku mun omat eunkwang draamat ei olis jo tarpeeksi.......</p><p></p><p>Lmao oon vaa sillee i don't need this now 😂😂😂</p><p></p><p>Mul on ihan tarpeeks jo tässä rakastumisessa vaikeutta ja pitää yrittää jaksaa ja kestää niin idk miten kukaan voi olettaa että mua kiinnostaa nyt</p><p></p><p>Mut eihän kukaan edes tiedä tästä</p><p></p><p>Ainoastaan osa kavereista jotenkuten mutta ei siis perhe jne ja sillee</p><p></p><p>Eikä mun perhe sitä varmaan ottaisi vakavasti koska u know "toi nyt on vaa tollane"</p><p></p><p>Right, koska en toki oo itsetuhonen sen takii tai mitää</p><p></p><p>Ärsyttää ku en ikinä vois esim selittää tätä asiaa tietyille ihmisille koska vaikka ollaan periaatteessa läheisiä tavallaa mutta esim ne ei ymmärrä</p><p></p><p>Eikä ne vois ymmärtää miten joku voi olla itsetuhonen julkkiksen takii ja ne ei tekis mitään muuta ku vähättelis joten</p><p></p><p>Ei ihme että pelottaa puhua tämmösist. Kosk se vähättely saattaa jopa pahentaa itsetuhoisuutta</p><p></p><p>En tiiä en tajuu miks mun pitää kestää tää kaikki</p><p></p><p>Alan kohta itkee ja sit pitää taas selittää että mikä on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 118732, member: 34"] Voi jeesus Mun ympäristö on AIVAN täynnä draamaa ja ihan ku mun omat eunkwang draamat ei olis jo tarpeeksi....... Lmao oon vaa sillee i don't need this now 😂😂😂 Mul on ihan tarpeeks jo tässä rakastumisessa vaikeutta ja pitää yrittää jaksaa ja kestää niin idk miten kukaan voi olettaa että mua kiinnostaa nyt Mut eihän kukaan edes tiedä tästä Ainoastaan osa kavereista jotenkuten mutta ei siis perhe jne ja sillee Eikä mun perhe sitä varmaan ottaisi vakavasti koska u know "toi nyt on vaa tollane" Right, koska en toki oo itsetuhonen sen takii tai mitää Ärsyttää ku en ikinä vois esim selittää tätä asiaa tietyille ihmisille koska vaikka ollaan periaatteessa läheisiä tavallaa mutta esim ne ei ymmärrä Eikä ne vois ymmärtää miten joku voi olla itsetuhonen julkkiksen takii ja ne ei tekis mitään muuta ku vähättelis joten Ei ihme että pelottaa puhua tämmösist. Kosk se vähättely saattaa jopa pahentaa itsetuhoisuutta En tiiä en tajuu miks mun pitää kestää tää kaikki Alan kohta itkee ja sit pitää taas selittää että mikä on [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja