Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 118906" data-attributes="member: 34"><p>Ah itken xddd muistan nii sen ku katoin sitä idol on quiz ja ihan samantien olin vaa jotenki sillee kuka on hän 😭 muistan ku se iski samantien ja tiesin heti ettei se oo mikään höpöhöpö tason ihastus ja mietin et mikä on hänen nimensä 😭😭😭 ja mistä groupist noi edes on 😭 sit ku ne sano penta b ni mietin et mikä vitun penta b juu pentagon JA? mistä se b tulee, mikä ryhmä 😭😭😭😭 siis oikeesti sairasta miten se oli samantien sellast D: aaaaaaaaaa katoin sen vaa yuton takii????????? </p><p></p><p>En vieläkään pysty ymmärtämään oon yrittänyt kelaa ja muistella ton tapahtuman sata kertaa päässäni mut en koskaan ymmärrä et miten siin kävi näin 😂 en oikeesti tiedä mitä tapahtui. Miten voi ihastuu niin salamana. It's like.... Idk?????????? Mihi vittuu mä siin ihastuin? Siis sillon ekana ku katoin sen. Ku en tiennyt siitä vielä mitään.</p><p>Mä en oikeesti tiedä minkä takia mulle heräs sellai tunne. Ulkonäön takia? Vai jonku viban takia vaan? Siks et se on sellane dorka (koska sen huomas jo siinä alussa :D)? En tiiä MIKS :D muistan vaa että tunsin heti et tän kuuluiskin olla näin</p><p>Siis tiesin etten voi väistää sitä tunnetta vaikka eka yritin olla silleen että en mä nyt siihen ihastu ja mullahan on jo yuto yms</p><p>Mut tiesin et sitä ihastusta en kyllä pysty välttää ja se tuntuki siltä et sen on vaan oltava niin </p><p>Et mitä tahansa teen en pysty kiertää sitä enkä pääse pakoon ikinä :D ja niinhän siinä kävi</p><p></p><p>En tiiä sit mitä ois tapahtunut jos oisin vaa kaikin voimin yrittäny olla sillee etten kato mitää muuta siit ku vaa sen yhen ainoon vidin</p><p></p><p>Mut then again</p><p>En tiiä, mun mielestä elämä ei vaan jotenkin toimi niin että yrität aina vältellä kaikkea vaikka haluiskin mut silti ei se vaa mee niin</p><p></p><p>Vaikka en oiskaa koskaan halunnut rakastuu kehenkään ehk mut en tiiä en osaa toimii muutenkaan nii tollane välttely on aika vaikeeta koska mun pitää muutenki keskittyy emt pakko-oireisii tai jotain, emt</p><p></p><p>Sitä paitsi vieläkään en vaan osaa olla uskomatta siihen että that was my destiny anyway so</p><p></p><p>En usko että sellasia asioita edes voi välttää</p><p></p><p>Tai siis joo oon varmaan tyhmä ku uskon mihinkään tämmöseen mutta oon käännelly ja väännelly tätä asiaa päässäni ja aina vaan tuun loppujen lopuksi siihen tulokseen että sen on pakko olla jotain sellasta minkä kuulukin tapahtuu</p><p></p><p>Idk i guess i'll just..... ㅠ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 118906, member: 34"] Ah itken xddd muistan nii sen ku katoin sitä idol on quiz ja ihan samantien olin vaa jotenki sillee kuka on hän 😭 muistan ku se iski samantien ja tiesin heti ettei se oo mikään höpöhöpö tason ihastus ja mietin et mikä on hänen nimensä 😭😭😭 ja mistä groupist noi edes on 😭 sit ku ne sano penta b ni mietin et mikä vitun penta b juu pentagon JA? mistä se b tulee, mikä ryhmä 😭😭😭😭 siis oikeesti sairasta miten se oli samantien sellast D: aaaaaaaaaa katoin sen vaa yuton takii????????? En vieläkään pysty ymmärtämään oon yrittänyt kelaa ja muistella ton tapahtuman sata kertaa päässäni mut en koskaan ymmärrä et miten siin kävi näin 😂 en oikeesti tiedä mitä tapahtui. Miten voi ihastuu niin salamana. It's like.... Idk?????????? Mihi vittuu mä siin ihastuin? Siis sillon ekana ku katoin sen. Ku en tiennyt siitä vielä mitään. Mä en oikeesti tiedä minkä takia mulle heräs sellai tunne. Ulkonäön takia? Vai jonku viban takia vaan? Siks et se on sellane dorka (koska sen huomas jo siinä alussa :D)? En tiiä MIKS :D muistan vaa että tunsin heti et tän kuuluiskin olla näin Siis tiesin etten voi väistää sitä tunnetta vaikka eka yritin olla silleen että en mä nyt siihen ihastu ja mullahan on jo yuto yms Mut tiesin et sitä ihastusta en kyllä pysty välttää ja se tuntuki siltä et sen on vaan oltava niin Et mitä tahansa teen en pysty kiertää sitä enkä pääse pakoon ikinä :D ja niinhän siinä kävi En tiiä sit mitä ois tapahtunut jos oisin vaa kaikin voimin yrittäny olla sillee etten kato mitää muuta siit ku vaa sen yhen ainoon vidin Mut then again En tiiä, mun mielestä elämä ei vaan jotenkin toimi niin että yrität aina vältellä kaikkea vaikka haluiskin mut silti ei se vaa mee niin Vaikka en oiskaa koskaan halunnut rakastuu kehenkään ehk mut en tiiä en osaa toimii muutenkaan nii tollane välttely on aika vaikeeta koska mun pitää muutenki keskittyy emt pakko-oireisii tai jotain, emt Sitä paitsi vieläkään en vaan osaa olla uskomatta siihen että that was my destiny anyway so En usko että sellasia asioita edes voi välttää Tai siis joo oon varmaan tyhmä ku uskon mihinkään tämmöseen mutta oon käännelly ja väännelly tätä asiaa päässäni ja aina vaan tuun loppujen lopuksi siihen tulokseen että sen on pakko olla jotain sellasta minkä kuulukin tapahtuu Idk i guess i'll just..... ㅠ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja