Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119084" data-attributes="member: 34"><p>Huoh en tiiä? Also selitän aina kaikki mun unet jotenki niin oudosti et niist ei saa mitään selvää, siis mä en ite ainakaan saa, sit ku luen sitä ni saatan olla sillee mitä vittua emmä ny tiiä tapahtuko se iha noinkaan :D no mut joka tapauksessa. Selitän ne ehkä oudosti tai jotenkin väärin mutta silti ne on oikeesti aina tosi söpöi ja intensiivisii ja sellasii, koska emt mun mielestä tolleen selitettynä ne ei välttämättä kuulosta ees mitenkään niin ihmeelliselt mut oikeesti ne on aina iha vitun törkeen pahoi D:</p><p></p><p>Joo 😭💔 tosiaan ja sitten ku unet yleensäkin on tosi sellasii et ne koskettaa syvältä mua ainakin vaikka siin ei ees tapahtuis mitään ihmeellistä. Joku uni voi olla ihan perus kamaa ja silti se voi tuntua tosi merkitykselliselt koska unissa on niin jännä tai sellane outo tunnelma aina.</p><p></p><p>Ja tosiaan sitten tommoset rakkauksiin liittyvät unet on ihan järkyttävää koska ne on niin yli yli yli yli intensiivistä. Niiku kaikki tunteet kuohuu yli</p><p>Jos valve-elämässä mulla kuohuu tunteet yli niin saatanasti niim tuntuu et unissa ne melkein viel voimistuu joten ne on jotenki potenssiin miljoona tai jotain??????? En tiiä</p><p></p><p>Ois sillee mielenkiintoista verrata et kumpi tuntuu todemmalta, se et jos irl oom huin vieressä ja nojaan siihen sillee niiku sii unes, vai tuntuukse todemmalta siin unessa ku oikeest :D tai koska ne tuntuis varmaan aika erilaiselta ja molemmissa on puolensa. Kun unet on siitä outoja että tietyllä tavalla ne on jopa enemmän totta ku todellisuus mutta silti ei niinkään? I don't know. Tai se on kuin jokin toinen ulottuvuus joka ON aivan täyttä totta mut se on jotenkin niiiiin erilaista ku tää todellisuus.</p><p></p><p>Idk ehkä mun sielu singahtaa aina jonnekin hiton käänteisuniversumiin nukkuessa:D that's some freaky shit 😭</p><p></p><p>Aaaaaa en pääse oikeesti nyt mihinkään näistä oudoista fiiliksistä voi elämä</p><p></p><p>Also, ennen tota hui-kohtaa... Tai en tiiä oliks hui siinäkin mut en vaa muista kauhee hyvin sitä</p><p></p><p>Mut joka tapauksessa näin jotain random painajaista ja se oli ihan sairasta jotenki oml siis ne kauhun tunteetkin on niiiiin jotenki intensiivisiä?????? Honestly that was NEXT LEVEL pls</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119084, member: 34"] Huoh en tiiä? Also selitän aina kaikki mun unet jotenki niin oudosti et niist ei saa mitään selvää, siis mä en ite ainakaan saa, sit ku luen sitä ni saatan olla sillee mitä vittua emmä ny tiiä tapahtuko se iha noinkaan :D no mut joka tapauksessa. Selitän ne ehkä oudosti tai jotenkin väärin mutta silti ne on oikeesti aina tosi söpöi ja intensiivisii ja sellasii, koska emt mun mielestä tolleen selitettynä ne ei välttämättä kuulosta ees mitenkään niin ihmeelliselt mut oikeesti ne on aina iha vitun törkeen pahoi D: Joo 😭💔 tosiaan ja sitten ku unet yleensäkin on tosi sellasii et ne koskettaa syvältä mua ainakin vaikka siin ei ees tapahtuis mitään ihmeellistä. Joku uni voi olla ihan perus kamaa ja silti se voi tuntua tosi merkitykselliselt koska unissa on niin jännä tai sellane outo tunnelma aina. Ja tosiaan sitten tommoset rakkauksiin liittyvät unet on ihan järkyttävää koska ne on niin yli yli yli yli intensiivistä. Niiku kaikki tunteet kuohuu yli Jos valve-elämässä mulla kuohuu tunteet yli niin saatanasti niim tuntuu et unissa ne melkein viel voimistuu joten ne on jotenki potenssiin miljoona tai jotain??????? En tiiä Ois sillee mielenkiintoista verrata et kumpi tuntuu todemmalta, se et jos irl oom huin vieressä ja nojaan siihen sillee niiku sii unes, vai tuntuukse todemmalta siin unessa ku oikeest :D tai koska ne tuntuis varmaan aika erilaiselta ja molemmissa on puolensa. Kun unet on siitä outoja että tietyllä tavalla ne on jopa enemmän totta ku todellisuus mutta silti ei niinkään? I don't know. Tai se on kuin jokin toinen ulottuvuus joka ON aivan täyttä totta mut se on jotenkin niiiiin erilaista ku tää todellisuus. Idk ehkä mun sielu singahtaa aina jonnekin hiton käänteisuniversumiin nukkuessa:D that's some freaky shit 😭 Aaaaaa en pääse oikeesti nyt mihinkään näistä oudoista fiiliksistä voi elämä Also, ennen tota hui-kohtaa... Tai en tiiä oliks hui siinäkin mut en vaa muista kauhee hyvin sitä Mut joka tapauksessa näin jotain random painajaista ja se oli ihan sairasta jotenki oml siis ne kauhun tunteetkin on niiiiin jotenki intensiivisiä?????? Honestly that was NEXT LEVEL pls [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja