Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119157" data-attributes="member: 34"><p>Ah</p><p></p><p>Hhhhhhhhhgghjk</p><p></p><p>Resonoi tää kappale joka päivä vaan enemmän:</p><p>[MEDIA=youtube]BVr3jgQMlVU[/MEDIA]</p><p>Aina vaan enemmän ja enemmän, ja vielä pahemmin kaikkien näiden tappavien unien jälkeen .___.</p><p></p><p>Ahahaha ihanaa ku voin muute "samaistua" noihin kaikkii "mustve been a deadly kiss" basically niiku unien kautta. Cause ofc i have kissed hui in my dreams ja se oli about yhtä todellista kuin todellisuus, tavallaan, niin, totta kai mä voin samaistua. Tavallaan. Itse asiassa yllättävän paljon. Hah. Se on iha niinku oikee muisto :D fr se on jääny mun päähän niinku se ois todellisuutta</p><p>Lmao kuulostaa niin tyhmält kyl mut en voi unohtaa sitä kun se suuteli mun kaulaa siin unessa fr mä tunsin sen oikeesti enkä ymmärrä miten se voi tuntua niin todelta. Ja ku kaikki ne halaamisetki tuntuu nii todelt. Really. Kaikki niis unis on niin totta vaikka oikeesti ei ookaan. Siis oon tosi confused, mietin nyt kyl et tuntuuks muistaki unet tältä? Vai oonko ainut jolle se tuntuu näin todelta. Huoh.</p><p></p><p>Rupesin muuten miettii ku oon täs koht ehk menos nukkuu ni vittu ois läppä jos se uni jatkuis siitä mihin heräsin aamul D: lmao siin mis oltiin huin kans kävelemäs takas sinne sisäl tai jtn D: en kyl sinänsä ihmettelis vaikka näkisin jotain samankaltasta unta koska oon miettinyt sitä niin paljon koko päivän. Ni jos mietin sitä paljon nii eiks luulis et näkis unta siitä unesta sit 🤔 no siis tuskin mut ois nice xd paitsi ei sitä painajaista kiitos vaan D: but id like to hug him again ^_^ huoh tätä tää sit on ku et voi olla rakkaittes kaa nii sit pitää vaa elää sitä todeks unissa. Onneks edes siellä koska hetken aikaa et tajuu sitä uneks vaa se on niin totta ja saat oikeesti elää sitä.</p><p></p><p>Tosin sitä ihmettelen et miks mä en ikinä kyseenalaista sitä. Siis miks en ikinä ihmettele et mitä helvettiä hui tääl tekee eihän tää oo realistista :D otan aina sen vaa sillee lmao ofc hui on mun kans, miten muutenkaan???? :D eikö luulis et unissa kyseenalaistais enemmän jos se kerta tuntuu niin todelta. Ku eihän sitä (yleensä ainakaan) tiedä että tää on unta, niin Miks en ikinä oo sillee "mitä helvettiä mitä se tekee tääl" :D niinku se yks uni missä oli hui yuto ja ek niin se sijottu oikeesti muutenki suomeen, yhteen mulle semi tuttuun paikkaan, ni en kyl salee hetkeekään kyseenalaistanu sitä et mitä noi kolme sankaria tekee Suomessa ja vieläpä mun kans :D hämmentää kyllä???? Sillee juuh totta kai tääl ne vaa on suht lähellä mun himaa juu ofc. Mut eihän sitä kai muitakaan outoja juttuja ihmettele koska unissaha tapahtuu kaikkee outoo shittii. Niin taitaa vaa olla joku aivojen looginen puoli pois päältä:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119157, member: 34"] Ah Hhhhhhhhhgghjk Resonoi tää kappale joka päivä vaan enemmän: [MEDIA=youtube]BVr3jgQMlVU[/MEDIA] Aina vaan enemmän ja enemmän, ja vielä pahemmin kaikkien näiden tappavien unien jälkeen .___. Ahahaha ihanaa ku voin muute "samaistua" noihin kaikkii "mustve been a deadly kiss" basically niiku unien kautta. Cause ofc i have kissed hui in my dreams ja se oli about yhtä todellista kuin todellisuus, tavallaan, niin, totta kai mä voin samaistua. Tavallaan. Itse asiassa yllättävän paljon. Hah. Se on iha niinku oikee muisto :D fr se on jääny mun päähän niinku se ois todellisuutta Lmao kuulostaa niin tyhmält kyl mut en voi unohtaa sitä kun se suuteli mun kaulaa siin unessa fr mä tunsin sen oikeesti enkä ymmärrä miten se voi tuntua niin todelta. Ja ku kaikki ne halaamisetki tuntuu nii todelt. Really. Kaikki niis unis on niin totta vaikka oikeesti ei ookaan. Siis oon tosi confused, mietin nyt kyl et tuntuuks muistaki unet tältä? Vai oonko ainut jolle se tuntuu näin todelta. Huoh. Rupesin muuten miettii ku oon täs koht ehk menos nukkuu ni vittu ois läppä jos se uni jatkuis siitä mihin heräsin aamul D: lmao siin mis oltiin huin kans kävelemäs takas sinne sisäl tai jtn D: en kyl sinänsä ihmettelis vaikka näkisin jotain samankaltasta unta koska oon miettinyt sitä niin paljon koko päivän. Ni jos mietin sitä paljon nii eiks luulis et näkis unta siitä unesta sit 🤔 no siis tuskin mut ois nice xd paitsi ei sitä painajaista kiitos vaan D: but id like to hug him again ^_^ huoh tätä tää sit on ku et voi olla rakkaittes kaa nii sit pitää vaa elää sitä todeks unissa. Onneks edes siellä koska hetken aikaa et tajuu sitä uneks vaa se on niin totta ja saat oikeesti elää sitä. Tosin sitä ihmettelen et miks mä en ikinä kyseenalaista sitä. Siis miks en ikinä ihmettele et mitä helvettiä hui tääl tekee eihän tää oo realistista :D otan aina sen vaa sillee lmao ofc hui on mun kans, miten muutenkaan???? :D eikö luulis et unissa kyseenalaistais enemmän jos se kerta tuntuu niin todelta. Ku eihän sitä (yleensä ainakaan) tiedä että tää on unta, niin Miks en ikinä oo sillee "mitä helvettiä mitä se tekee tääl" :D niinku se yks uni missä oli hui yuto ja ek niin se sijottu oikeesti muutenki suomeen, yhteen mulle semi tuttuun paikkaan, ni en kyl salee hetkeekään kyseenalaistanu sitä et mitä noi kolme sankaria tekee Suomessa ja vieläpä mun kans :D hämmentää kyllä???? Sillee juuh totta kai tääl ne vaa on suht lähellä mun himaa juu ofc. Mut eihän sitä kai muitakaan outoja juttuja ihmettele koska unissaha tapahtuu kaikkee outoo shittii. Niin taitaa vaa olla joku aivojen looginen puoli pois päältä:D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja