Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119213" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest rakastan sitä niin paljon ja huita ja yutoo. En ikimaailmassa pääse yli. Aa voi vittu oikeesti, yuto ja hui ollu ny basically sen 4kk ja eunkwang ilmeisesti sitten kuukauden. Ja sekin tuntuu jo pitkältä niin toi 4kk tuntuu kyllä jo aivan...... Epätodelliselta :D</p><p></p><p>Mut se fakta.... Et vast kesäkuussa tää alko olee helvettiä :DDDDDDD VIELÄ TOUKOKUUSSA KAIKKI OLI "HYVIN". siis sillee suhteellisen hyvin. Tottakai olin sillon aiemmin jo niin sekasin huista (ja vähän yutostakin) Että ei perkele mutta sitten tosiaan siinä oli se hetki ku ajattelin sitä tai niitä vähemmän ja emt. Honestly en muista enää mitään siitä...kään..</p><p></p><p>Mutta eikö se niin ollut et kesäkuussahan tää vitun sekoilu alkoi koska aikasemmin olin edes mukamas "järjissäni" mut sit kesäkuussa ku.... Em ymmärrä mitä tapahtu? Siis sen jälkeen tää kai tapahtui kun olin ollu siinä hirveessä taudissa mikä sit olikaa, ja sit aloin sekoomaa huista ja yutosta ihan törkeen paljon. Ja joo se oli jo paljon ennen juhannusta? Kesäkuun alussa tai puoles välis? Jossain siel ehk. Ei vittu en edes yritä muistaa. Mitään. Mut silti kaikki tapahtunu vaa pyörii mun päässä ja oon aivan sekoomispisteessä tällä hetkellä</p><p></p><p>Oon siinä kohdassa että voisin vaa huutaa ja itkeä joten ihan sama en välitä enää mistään ikinä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119213, member: 34"] Oikeest rakastan sitä niin paljon ja huita ja yutoo. En ikimaailmassa pääse yli. Aa voi vittu oikeesti, yuto ja hui ollu ny basically sen 4kk ja eunkwang ilmeisesti sitten kuukauden. Ja sekin tuntuu jo pitkältä niin toi 4kk tuntuu kyllä jo aivan...... Epätodelliselta :D Mut se fakta.... Et vast kesäkuussa tää alko olee helvettiä :DDDDDDD VIELÄ TOUKOKUUSSA KAIKKI OLI "HYVIN". siis sillee suhteellisen hyvin. Tottakai olin sillon aiemmin jo niin sekasin huista (ja vähän yutostakin) Että ei perkele mutta sitten tosiaan siinä oli se hetki ku ajattelin sitä tai niitä vähemmän ja emt. Honestly en muista enää mitään siitä...kään.. Mutta eikö se niin ollut et kesäkuussahan tää vitun sekoilu alkoi koska aikasemmin olin edes mukamas "järjissäni" mut sit kesäkuussa ku.... Em ymmärrä mitä tapahtu? Siis sen jälkeen tää kai tapahtui kun olin ollu siinä hirveessä taudissa mikä sit olikaa, ja sit aloin sekoomaa huista ja yutosta ihan törkeen paljon. Ja joo se oli jo paljon ennen juhannusta? Kesäkuun alussa tai puoles välis? Jossain siel ehk. Ei vittu en edes yritä muistaa. Mitään. Mut silti kaikki tapahtunu vaa pyörii mun päässä ja oon aivan sekoomispisteessä tällä hetkellä Oon siinä kohdassa että voisin vaa huutaa ja itkeä joten ihan sama en välitä enää mistään ikinä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja