Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119275" data-attributes="member: 34"><p>Tai no siis honestly ei kiinnosta vittuakaan. Mutta siis noista kuvista päätellen (teksti on nimittäin sellasta hölöhölöä taas ettei siitä ota selvää kukaan) niin mul on eniten kyse tosta ylemmästä koska siinä on siis tollai "kaukorakkaus" eli että ei tunneta tai ei olla niinku tolleen "yhdessä" ei siis välttämättä suhteessa mut et ei olla millään tavalla actual kontaktissa. Ja toi alempi on just se että ollaan niinku jonkinlaisessa keskinäisessä suhteessa.</p><p></p><p>Hyvin hyvin harva mun ihastus on ollu imo tota alempaa. Mutta tosiaan en tiiä mihin menee semmoset tutut kuten esim j, varmaan ylempää kuitenkin koska ei olla mitenkään kunnolla tuttuja toisillemme vieläkään? Jep. Ehk oikeesti vaan yks mun ihastus menee tohon alempaan kategoriaan koska oltiin kinda frendei tho. Sit mul oli toinenkin jonka kans olin "kavereit" mut se oli kyl aika.... Eh. En osaa sanoo kumpaa noista se menis edes :D koska oltii kavereit joo mut ei esim ikinä hengattu kahestaa tai mitään sellasta.</p><p></p><p>Mutta oikeestaa kuten sanoin mua ei kiinnosta vittuakaan. Rakastan vaa niitä keitä rakastan ja se siitä. Oli ne sit ketä on. Ei jaksa enää. En välitä enää.</p><p></p><p>Honestly koska se itsevihan määrä mitä tunnen ja siis vieläkin. En pysty tähän enää. Vihaan itteäni niin paljon että haluisin .... Satuttaa itseäni? Ehk. Jälleen.</p><p></p><p>Antaisin mitä vaan jos oisin aromanttinen mutta taidanpa olla frayromanttinen. Honestly, voiko tätä elämää enää huonommin hoitaa. Oon epäonnistunu täysin siinä millane mun pitäis olla :) ja kaikki tää tulee vaa yhteiskunnasta ja muiden ihmisten kommenteista. Et kiitti. I want to kill myself bc of that :) </p><p></p><p>Ja miten siihen ei auta mikään vaikka ammattilainen sanoo mulle et sus ei oo mitään vikaa mut silti oon edelleen täs pisteessä ja tuntuu että se menee taas pahemmaks koska joskus sentään olin rohkeasti oma itteni (ehk joskus peruskoulun aikaan) mut nyt aikuisempana oon tullu enemmän sellaseks että otan pakkomielteen siitä että en vitussakaan saa olla tämmönen ku oon, et se on niin väärin ku voi ikinä vaa olla. Juuh :))</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119275, member: 34"] Tai no siis honestly ei kiinnosta vittuakaan. Mutta siis noista kuvista päätellen (teksti on nimittäin sellasta hölöhölöä taas ettei siitä ota selvää kukaan) niin mul on eniten kyse tosta ylemmästä koska siinä on siis tollai "kaukorakkaus" eli että ei tunneta tai ei olla niinku tolleen "yhdessä" ei siis välttämättä suhteessa mut et ei olla millään tavalla actual kontaktissa. Ja toi alempi on just se että ollaan niinku jonkinlaisessa keskinäisessä suhteessa. Hyvin hyvin harva mun ihastus on ollu imo tota alempaa. Mutta tosiaan en tiiä mihin menee semmoset tutut kuten esim j, varmaan ylempää kuitenkin koska ei olla mitenkään kunnolla tuttuja toisillemme vieläkään? Jep. Ehk oikeesti vaan yks mun ihastus menee tohon alempaan kategoriaan koska oltiin kinda frendei tho. Sit mul oli toinenkin jonka kans olin "kavereit" mut se oli kyl aika.... Eh. En osaa sanoo kumpaa noista se menis edes :D koska oltii kavereit joo mut ei esim ikinä hengattu kahestaa tai mitään sellasta. Mutta oikeestaa kuten sanoin mua ei kiinnosta vittuakaan. Rakastan vaa niitä keitä rakastan ja se siitä. Oli ne sit ketä on. Ei jaksa enää. En välitä enää. Honestly koska se itsevihan määrä mitä tunnen ja siis vieläkin. En pysty tähän enää. Vihaan itteäni niin paljon että haluisin .... Satuttaa itseäni? Ehk. Jälleen. Antaisin mitä vaan jos oisin aromanttinen mutta taidanpa olla frayromanttinen. Honestly, voiko tätä elämää enää huonommin hoitaa. Oon epäonnistunu täysin siinä millane mun pitäis olla :) ja kaikki tää tulee vaa yhteiskunnasta ja muiden ihmisten kommenteista. Et kiitti. I want to kill myself bc of that :) Ja miten siihen ei auta mikään vaikka ammattilainen sanoo mulle et sus ei oo mitään vikaa mut silti oon edelleen täs pisteessä ja tuntuu että se menee taas pahemmaks koska joskus sentään olin rohkeasti oma itteni (ehk joskus peruskoulun aikaan) mut nyt aikuisempana oon tullu enemmän sellaseks että otan pakkomielteen siitä että en vitussakaan saa olla tämmönen ku oon, et se on niin väärin ku voi ikinä vaa olla. Juuh :)) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja