Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119276" data-attributes="member: 34"><p>Koska siis... Kaukorakkaudet.... Mitä ainakin suurin osa mun rakkauksista on ollu AINA. siis aina. Niin mitä pahaa niissä on? Rehellisesti sanottuna kun miettii niin ei yhtään mitään pahaa (paitsi se kipu mutta siis se ei liity nyt tähän). Niis ei oo mitään vikaa yms. Ei helvetissäkään ole mitään vikaa niissä eikä mussa. Mutta en suoraan sanottuna ihmettele kovinkaan sitä et miks oon tämmönen et vihaan itteeni sen takii koska.... Se mitä mulle aina on sanottu liittyen just niihin kaukorakkauksiin nii juuh :D emt aina suhtaudutaa vaa nii nihkeesti vittu joka saatanan kerta ihan sama kenen kanssa puhuu ammattilaisen vai tavallisen ihmisen. Ja sit suurinpiirtein ollaan silleen et miks sä oot noin outo. Siis sekin joka sano et mus ei oo mitään vikaa mut sekin basically kysy et ooksä ite miettiny et minkä takii sä oot tollane? Niiku anteeks? En tiiä mut kylhä toi ny kuulostaa silt et mus ois jtn vikaa. Niiku et ei sus oo mitään vikaa mut ooksä miettiny et miks sä oot tommone :D mitä VÄLIÄ sillä on miks oon jos kerta siin ei oo mitään vikaa???? Vittu oon CONFUSED</p><p></p><p>fuck off oikeesti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119276, member: 34"] Koska siis... Kaukorakkaudet.... Mitä ainakin suurin osa mun rakkauksista on ollu AINA. siis aina. Niin mitä pahaa niissä on? Rehellisesti sanottuna kun miettii niin ei yhtään mitään pahaa (paitsi se kipu mutta siis se ei liity nyt tähän). Niis ei oo mitään vikaa yms. Ei helvetissäkään ole mitään vikaa niissä eikä mussa. Mutta en suoraan sanottuna ihmettele kovinkaan sitä et miks oon tämmönen et vihaan itteeni sen takii koska.... Se mitä mulle aina on sanottu liittyen just niihin kaukorakkauksiin nii juuh :D emt aina suhtaudutaa vaa nii nihkeesti vittu joka saatanan kerta ihan sama kenen kanssa puhuu ammattilaisen vai tavallisen ihmisen. Ja sit suurinpiirtein ollaan silleen et miks sä oot noin outo. Siis sekin joka sano et mus ei oo mitään vikaa mut sekin basically kysy et ooksä ite miettiny et minkä takii sä oot tollane? Niiku anteeks? En tiiä mut kylhä toi ny kuulostaa silt et mus ois jtn vikaa. Niiku et ei sus oo mitään vikaa mut ooksä miettiny et miks sä oot tommone :D mitä VÄLIÄ sillä on miks oon jos kerta siin ei oo mitään vikaa???? Vittu oon CONFUSED fuck off oikeesti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja