Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119294" data-attributes="member: 34"><p>Ja nyt VITTU siis taas tää sama ongelma: meille tuli uus sohva niin nyt se tuoksuu niin voimakkaasti että häiriinnyn aina välillä tosta :D ai jeesus sentään</p><p></p><p>AISTIHERKKYYS</p><p></p><p>😭😭😭😌</p><p></p><p>mutta joo</p><p></p><p>Ihan kamalaa elämä ei todellakaan menny niin ku kuvittelin mut kai se on sit se ✨kohtalo ✨ 😭</p><p></p><p>Mut toi biisi oikeesti auttaa mua kyllä idk it has saved me in a way koska jotenkin se vaa auttaa hyväksymään asiat vaikka sitten kohtalona mutta että en ainakaan syytä itteeni sillee "miks tein näin miks annoin tän tapahtuu miks miks miks miks" vaa oon vaa sillee "it was DESTINY bro" 😭</p><p></p><p>U know koska muuten itken sitä viis vuotta et annoin kaiken taas pilata itteni ja nyt oon vaa enää kuori siitä mitä joskus olin ja oon tuhoutunu kokonaan ja olin vitun tyhmä ku tein ton ja tän ja saan syyttää itteeni vaa kaikesta ja vittu saatana ja sitä rataa. Mutta jos ajattelen sen niinku tos biisissä niin... Helpottaa? Vissiin sitten. Ah en haluu vihata itteeni sen takia että tein vitun ison virheen. Tai siis. VIRHEITÄ, ihan monikossa. Voi jeesus kristus oikeesti nyt. Tuntuu vaa että miten oon voinu mennä pilaamaa koko elämäni ei luoja nyt taas. Mutta eiiiiii en se ollu minä se oli kohtalo 😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Voi jeesus missä olisinkaan jos en ois klikannu sitä vidii</p><p></p><p>Tai siis nii, sitä vidii jonka takii rakastuin eunkwangiin, ja sitä vidii jonka takii rakastuin huihin ja yutoon. Voi perkeleen vittu 😭😩</p><p></p><p>Siis en voi antaa itteni hengittää vaikka mikä olis? Syytän itteeni ihan joka vitun asiasta ???? :D ei helvetin huutikset. Varmaa mä jaksan joka vitun käänteessä miettiä kymmenen kertaa että miten toimin. Helvetti tästä eteenpäin en mieti MITÄÄN vaa huutistelen menemään vaan ja pilaan sit vaik kaiken mut jaksanko mä vittu miettiä, no en?? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119294, member: 34"] Ja nyt VITTU siis taas tää sama ongelma: meille tuli uus sohva niin nyt se tuoksuu niin voimakkaasti että häiriinnyn aina välillä tosta :D ai jeesus sentään AISTIHERKKYYS 😭😭😭😌 mutta joo Ihan kamalaa elämä ei todellakaan menny niin ku kuvittelin mut kai se on sit se ✨kohtalo ✨ 😭 Mut toi biisi oikeesti auttaa mua kyllä idk it has saved me in a way koska jotenkin se vaa auttaa hyväksymään asiat vaikka sitten kohtalona mutta että en ainakaan syytä itteeni sillee "miks tein näin miks annoin tän tapahtuu miks miks miks miks" vaa oon vaa sillee "it was DESTINY bro" 😭 U know koska muuten itken sitä viis vuotta et annoin kaiken taas pilata itteni ja nyt oon vaa enää kuori siitä mitä joskus olin ja oon tuhoutunu kokonaan ja olin vitun tyhmä ku tein ton ja tän ja saan syyttää itteeni vaa kaikesta ja vittu saatana ja sitä rataa. Mutta jos ajattelen sen niinku tos biisissä niin... Helpottaa? Vissiin sitten. Ah en haluu vihata itteeni sen takia että tein vitun ison virheen. Tai siis. VIRHEITÄ, ihan monikossa. Voi jeesus kristus oikeesti nyt. Tuntuu vaa että miten oon voinu mennä pilaamaa koko elämäni ei luoja nyt taas. Mutta eiiiiii en se ollu minä se oli kohtalo 😭😭😭😭😭😭😭😭 Voi jeesus missä olisinkaan jos en ois klikannu sitä vidii Tai siis nii, sitä vidii jonka takii rakastuin eunkwangiin, ja sitä vidii jonka takii rakastuin huihin ja yutoon. Voi perkeleen vittu 😭😩 Siis en voi antaa itteni hengittää vaikka mikä olis? Syytän itteeni ihan joka vitun asiasta ???? :D ei helvetin huutikset. Varmaa mä jaksan joka vitun käänteessä miettiä kymmenen kertaa että miten toimin. Helvetti tästä eteenpäin en mieti MITÄÄN vaa huutistelen menemään vaan ja pilaan sit vaik kaiken mut jaksanko mä vittu miettiä, no en?? :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja