Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119303" data-attributes="member: 34"><p>Voi perkeleen perkele let me breathe en enää kestä xDDDDDDD</p><p></p><p>Hermoromahus,,,,,,,</p><p></p><p><em>Julkkikseen rakastumisessa ei oo MITÄÄN väärää. I repeat: ei MITÄÄN väärää. Ei pienintäkään ongelmaa, kaikki on ihan fine.</em></p><p></p><p>Jaa en tiiä joku siinä silti vaan vittu hämää. En tiedä. Vai onko se vaan se et koko homma on niin absoluuttisen perseestä että sen takia vihaan itteeni vaa koska nyt kärsin niin sootanasti. Voi olla sitäkin vaan i don't know. Ja sitten ihan vaa ehkä just sitä et "ihihihi ei sul oo oikeutta tuntee noin et sä ees tunne sitä ei sun tunteet oo oikeita ei toi oo rakastumista miks sä aina tykkäät julkkiksista etkä tavallisista tyypeistä toi on tyhmää kasva aikuiseks ooksä joku teini miks sä elät jossain fantasiamaailmassa etkä hanki oikeeta ihmissuhdetta" ja kaikki se :D voi vittu ku noi on kaikki kuultu basically 💅</p><p></p><p>Joo no nyt ku mietin niin ei ihme että mul on ongelma tän kanssa ku asenne on aina toi xD tai ainakin oon kuullu sitä niin paljon että ei se hetkessä lopu se ahdistus ainakaan.</p><p></p><p>Sit joka kerta ku "annan" tän tapahtuu mulle taas (en voi sille mitään tho????) Niin oon sillee ei VITTU mikset sä voi jo vittu lopettaa ja olla normaali</p><p></p><p>Ei saatana murrun tähän vitun kohtaan nyt :D sattuu niin saatanasti oon jotenki lopussa</p><p></p><p>En vittu oikeesti osaa olla oikeenlainen sori??????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119303, member: 34"] Voi perkeleen perkele let me breathe en enää kestä xDDDDDDD Hermoromahus,,,,,,, [I]Julkkikseen rakastumisessa ei oo MITÄÄN väärää. I repeat: ei MITÄÄN väärää. Ei pienintäkään ongelmaa, kaikki on ihan fine.[/I] Jaa en tiiä joku siinä silti vaan vittu hämää. En tiedä. Vai onko se vaan se et koko homma on niin absoluuttisen perseestä että sen takia vihaan itteeni vaa koska nyt kärsin niin sootanasti. Voi olla sitäkin vaan i don't know. Ja sitten ihan vaa ehkä just sitä et "ihihihi ei sul oo oikeutta tuntee noin et sä ees tunne sitä ei sun tunteet oo oikeita ei toi oo rakastumista miks sä aina tykkäät julkkiksista etkä tavallisista tyypeistä toi on tyhmää kasva aikuiseks ooksä joku teini miks sä elät jossain fantasiamaailmassa etkä hanki oikeeta ihmissuhdetta" ja kaikki se :D voi vittu ku noi on kaikki kuultu basically 💅 Joo no nyt ku mietin niin ei ihme että mul on ongelma tän kanssa ku asenne on aina toi xD tai ainakin oon kuullu sitä niin paljon että ei se hetkessä lopu se ahdistus ainakaan. Sit joka kerta ku "annan" tän tapahtuu mulle taas (en voi sille mitään tho????) Niin oon sillee ei VITTU mikset sä voi jo vittu lopettaa ja olla normaali Ei saatana murrun tähän vitun kohtaan nyt :D sattuu niin saatanasti oon jotenki lopussa En vittu oikeesti osaa olla oikeenlainen sori?????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja