Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119428" data-attributes="member: 34"><p>EIHÄN TÄSSÄ VITTU MITÄÄN MUUTA ku että sain just ehkä yli puol tuntii kestävän "paniikkikohtauksen" :DDDDDDDDDD tai en edes sanois sitä semmosekskaan mut voi luoja i freaking screamed kinda ja hyperventiloin. Se ei ollu varsinaista paniikkia mut meni NIIN YLI ja syy oli MIKÄ</p><p></p><p>SE ETTÄ VITTU YHTÄKKIÄ SAMAAN AIKAAN KAIKKI MUISTOT TULEE MIELEEN</p><p></p><p>siis en voi sanoin selittää mutta mulla pyörähti päässä samaan aikaan kaikki muistot liittyen: villuun, timoon, daveen, eunkwangiin, yms kaikkiin. En muista enää mut luoja se oli ihan hullua must tuntu et kuristun ja tukehun</p><p></p><p>Selasin viel jtn vanhoi kuvii villust nii jooh :D ja kuuntelin samaa aikaa btob nii öö OKEI???????? ei oo selväjärkisen ihmisen touhua se</p><p></p><p></p><p>Oikeest vannon, tää on next level trippi nähä kaikist noist kuvii eri välilehdil samaa aikaa.</p><p></p><p>Honestly</p><p></p><p>Hui, yuto, eunkwang, changsub, villu, timo, tõnu, dave. AND WHEN I SAY THAT I FUCKING SCREAMED.</p><p></p><p>OKSETTAA FOR REAL</p><p></p><p>siis siin on vaa jotai outoo ku sä oot tuntenu kerran vahvoja asioita niin sit se vaa aina triggeröi uudestaan ja uudestaan jos näkee jonku kuvan esim ja se ei vaa niiku mee pois???????</p><p></p><p>En tiiä luulen et villuki tuli vaa mieleen siitä ku kuuntelin at my weakest joten????? Thanks for that????????</p><p></p><p>Nyt kuuntelen hold me while you wait joka ei varmaankaan ikinä lakkaa muistuttamasta eunkiesta............</p><p></p><p>And when i tell you i fucking cried..............</p><p></p><p>Oikeest heittäkää mut sillalt i'm-</p><p>No ei oikeesti sentään</p><p>Mut ANTEEKS MITÄ 😭😭😭😭😭😭 TUNTUU VIELKI SILT ET VOISIN HUUTAA SIIS <strong>HUUTAA </strong></p><p></p><p>I'm ok????????????</p><p></p><p>Mut ootas</p><p></p><p>Costi viel puuttuu tost kuvakollaasist i'm-</p><p></p><p>COSTI</p><p></p><p>i beg you don't-</p><p></p><p>Tuli mieleen yks vidi timpast ja jos katon sen niin mä murrun ja hajoon tuhansiin palasiin ja SE SIITÄ</p><p></p><p>en tosin tiedä et pystynkö löytää sitä edes enää i-</p><p></p><p>Muutenki tutkin mun youtube-historiaa ku mietin timppaa täs joku päivä ja olin sillee ei vittu näitä muistoja ei LUOJA</p><p></p><p>HEI EI TÄN PITÄNY MENNÄ TÄHÄN MIKS AINA MUA HAJOTTAA</p><p></p><p>niinku siin ei muka oo tarpeeks et sekoon eunkiest niin paljon et mult lähtee jalat alta?????????? BITCH BYE???????? 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119428, member: 34"] EIHÄN TÄSSÄ VITTU MITÄÄN MUUTA ku että sain just ehkä yli puol tuntii kestävän "paniikkikohtauksen" :DDDDDDDDDD tai en edes sanois sitä semmosekskaan mut voi luoja i freaking screamed kinda ja hyperventiloin. Se ei ollu varsinaista paniikkia mut meni NIIN YLI ja syy oli MIKÄ SE ETTÄ VITTU YHTÄKKIÄ SAMAAN AIKAAN KAIKKI MUISTOT TULEE MIELEEN siis en voi sanoin selittää mutta mulla pyörähti päässä samaan aikaan kaikki muistot liittyen: villuun, timoon, daveen, eunkwangiin, yms kaikkiin. En muista enää mut luoja se oli ihan hullua must tuntu et kuristun ja tukehun Selasin viel jtn vanhoi kuvii villust nii jooh :D ja kuuntelin samaa aikaa btob nii öö OKEI???????? ei oo selväjärkisen ihmisen touhua se Oikeest vannon, tää on next level trippi nähä kaikist noist kuvii eri välilehdil samaa aikaa. Honestly Hui, yuto, eunkwang, changsub, villu, timo, tõnu, dave. AND WHEN I SAY THAT I FUCKING SCREAMED. OKSETTAA FOR REAL siis siin on vaa jotai outoo ku sä oot tuntenu kerran vahvoja asioita niin sit se vaa aina triggeröi uudestaan ja uudestaan jos näkee jonku kuvan esim ja se ei vaa niiku mee pois??????? En tiiä luulen et villuki tuli vaa mieleen siitä ku kuuntelin at my weakest joten????? Thanks for that???????? Nyt kuuntelen hold me while you wait joka ei varmaankaan ikinä lakkaa muistuttamasta eunkiesta............ And when i tell you i fucking cried.............. Oikeest heittäkää mut sillalt i'm- No ei oikeesti sentään Mut ANTEEKS MITÄ 😭😭😭😭😭😭 TUNTUU VIELKI SILT ET VOISIN HUUTAA SIIS [B]HUUTAA [/B] I'm ok???????????? Mut ootas Costi viel puuttuu tost kuvakollaasist i'm- COSTI i beg you don't- Tuli mieleen yks vidi timpast ja jos katon sen niin mä murrun ja hajoon tuhansiin palasiin ja SE SIITÄ en tosin tiedä et pystynkö löytää sitä edes enää i- Muutenki tutkin mun youtube-historiaa ku mietin timppaa täs joku päivä ja olin sillee ei vittu näitä muistoja ei LUOJA HEI EI TÄN PITÄNY MENNÄ TÄHÄN MIKS AINA MUA HAJOTTAA niinku siin ei muka oo tarpeeks et sekoon eunkiest niin paljon et mult lähtee jalat alta?????????? BITCH BYE???????? 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja