Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119466" data-attributes="member: 34"><p>Koska honestly that song is literally my life vaikka en tietenkään ole yhdessä kenenkään kanssa enkä oo koskaan ollutkaan, mut siis nii. Mut siitä huolimatta pystyn helvetin hyvin samaistumaan varsinkin tohon "mitä jos ne näkee mikä mä oon" kosk honestly thats me niiku joka kerta ku sanon mitään mun ihastuksista kellekään ja oh lord ku yrittää vaa esittää normaalia mut ku et oo normaali. (Tai siis toki olen)</p><p></p><p><em>"Ive had enough</em></p><p><em>i'm not a freak"</em></p><p>😭</p><p></p><p><em>"If i could be normal then trust me i would</em></p><p><em>Trust me i would"</em></p><p>😭</p><p></p><p>And what the fuck now 🙄</p><p></p><p>Honestly huhuhu se on niin automaatio et tulee aina se "mut se on epänormaalia jos vanha on nuoren kaa" lmaoooooo</p><p></p><p>Tai jos on edes tunteita hahahahahs</p><p></p><p>Oof</p><p></p><p>IVE HAD ENOUGH</p><p>I'M NOT A FREAK 😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>sometimes it just hits different ya know</p><p></p><p>What the 😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Noniiiii kuinka monta biisiä mulla oikeen soi päässä i'm-</p><p></p><p>Skkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119466, member: 34"] Koska honestly that song is literally my life vaikka en tietenkään ole yhdessä kenenkään kanssa enkä oo koskaan ollutkaan, mut siis nii. Mut siitä huolimatta pystyn helvetin hyvin samaistumaan varsinkin tohon "mitä jos ne näkee mikä mä oon" kosk honestly thats me niiku joka kerta ku sanon mitään mun ihastuksista kellekään ja oh lord ku yrittää vaa esittää normaalia mut ku et oo normaali. (Tai siis toki olen) [I]"Ive had enough i'm not a freak"[/I] 😭 [I]"If i could be normal then trust me i would Trust me i would"[/I] 😭 And what the fuck now 🙄 Honestly huhuhu se on niin automaatio et tulee aina se "mut se on epänormaalia jos vanha on nuoren kaa" lmaoooooo Tai jos on edes tunteita hahahahahs Oof IVE HAD ENOUGH I'M NOT A FREAK 😭😭😭😭😭😭😭 sometimes it just hits different ya know What the 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Noniiiii kuinka monta biisiä mulla oikeen soi päässä i'm- Skkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja