Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119483" data-attributes="member: 34"><p>😰😰😰😰😰 ei nyt jeesus sentään</p><p></p><p>I'm 😭 how did that even happen</p><p></p><p></p><p>Honestly..... Näinkö huista unta TAAS.</p><p>täähän alkaa jo vaikuttaa siltä että hui vierailee mun unissa jopa enemmän kuin eunkie 🥴 molemmat on kyllä paljon...... And do u think i can handle it?????? Asdf siis oon taas niinku jossaki transsissa tai jotain kun muistelen sitä unta ja sellane random tila valtaa mut. Tuntuu että vaikka taidan unohtaa ehkä joitakin asioita niistä unista niin silti sellanen tietty tunnelma siit säilyy ja sit aina saan tämmösiä fläsäreitä siitä tai jtn. Siis se oli jälleen kerran ihan vitun magical in a way, tosin en herännyt nyt silleen täydessä kriisissä siitä tho :D mietin et tapahtuukohan se vaan sillon jos oon heränny just siinä kohtaa kun hui on just ollu siinä. Koska voi olla et täl kertaa se oli ehkä aikasemmin ja sit siin tapahtu ehk viel jotai ja sit vast heräsin. Niin en herännyt siit silleen "kouristellen" ja itkien basically:D ummmmmmm but yeah.. my baby 😭 it was so cute agshssjdjdkd</p><p></p><p>Siis jos muistan oikein niin siin oli sellanen jännä tunnelma ja ihan ku se ois jotenki arponu et haluukse suudella mua vai ei. Pystyin aistii sen et se oli jotenki ristiriitasta et tavallaan se jotenkin tuns ehk jotai negatiivist mua kohtaa mut sit samal se halus suudella mua. Sit kai se suutelikin mut siin oli kyl sellai jännä tunnelma. Samaan aikaan se oli jotenki passionate? Mut silti sellanen torjuvan olonen. Ehkä se sit oli rakastunut muhun mut se yritti torjuu sitä asiaa, jos se ei halunnu 🤷🤷🤷 en tosiaan tiedä. Mut se oli jotenki tosi voimakkaan tuntunen uni sekin. Kosk taas oon ihan jotenkin jumissa siinä edelleen oml 😭😭😭</p><p></p><p>Siis rakastan sitä kun joka kerta nyt näiden kolmen unen jälkeen herättyäni oon ainakin vähän aikaa sellases oudos tilas et haahuilen vaa ja oon viel aivan täysin siinä unessa sisällä :D niinku tavallaan ei tunnu et olis heränny viel ihan kunnolla. Sit kattoo jostai ikkunast ulos sillee "😍" jotenki onnellisena koska on vieläkin siinä tilassa niinku hui ois edelleen siin sun kans. Mikä on outoa et se voi tuntua siltä ku sehä on vaan unta, mut näköjään unet on sit aivan vitun voimakkaita, ainakin mulla. Huhhuh oikeest. Oon jotenki aivan täysin kujalla. </p><p></p><p>Huoh ja nyt ku sillon sen 2.0 unen jälkeen menin kuuntelee you were in my dream last night niin nyt siit biisist tulee sit AINA mieleen se uni 😭😭😭😭😭 aaaaaaa help</p><p></p><p>Jotenki se sopii viel niin siihen tunnelmaan ja ei luoja 😭😭😭</p><p></p><p>Ah se 2.0 uni oli kyl niin sulonen haluun oikeest takas sen lähelle se oli TÄYDELLISTÄ</p><p></p><p>hauskaa et sanon 2.0 vaikka näin paljonkin unia missä oli hui siin välis mut mikään niist ei vaa ollu sellane mist oisin heränny sillee samal taval lmaoo joten ne oli kinda similar xdddd</p><p></p><p>Aaaa en</p><p></p><p>Voi oikeasti unohtaa sitä kuinka jotenkin nojasin siihen siinä ja eihhhhhhh rakas 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔</p><p></p><p>ALL THESE DAMN DREAMS</p><p></p><p>ja nyt ku oon miettinyt villua kans tässä niin... Ugh. Apua 😭😭😭😭 siis mikä näit kaikkii henkilöit vaivaa :DDDDDDD miks te haluutte murhata mut i'm-</p><p></p><p>Mut nii villust tulee mieleen liiankin vahvasti se yks kerta kun olin eräässä kauppakeskuksessa kaverini kanssa ja ajattelin koko sen ajan sitä ja siis se on niin vahvasti yhdistynyt nyt siihen ei luoja 😭 siis tuntuu että muistan sen reissun melkein sekunti sekunnilta jotenki kirkkaasti oml 😭😭😭😭 älkää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119483, member: 34"] 😰😰😰😰😰 ei nyt jeesus sentään I'm 😭 how did that even happen Honestly..... Näinkö huista unta TAAS. täähän alkaa jo vaikuttaa siltä että hui vierailee mun unissa jopa enemmän kuin eunkie 🥴 molemmat on kyllä paljon...... And do u think i can handle it?????? Asdf siis oon taas niinku jossaki transsissa tai jotain kun muistelen sitä unta ja sellane random tila valtaa mut. Tuntuu että vaikka taidan unohtaa ehkä joitakin asioita niistä unista niin silti sellanen tietty tunnelma siit säilyy ja sit aina saan tämmösiä fläsäreitä siitä tai jtn. Siis se oli jälleen kerran ihan vitun magical in a way, tosin en herännyt nyt silleen täydessä kriisissä siitä tho :D mietin et tapahtuukohan se vaan sillon jos oon heränny just siinä kohtaa kun hui on just ollu siinä. Koska voi olla et täl kertaa se oli ehkä aikasemmin ja sit siin tapahtu ehk viel jotai ja sit vast heräsin. Niin en herännyt siit silleen "kouristellen" ja itkien basically:D ummmmmmm but yeah.. my baby 😭 it was so cute agshssjdjdkd Siis jos muistan oikein niin siin oli sellanen jännä tunnelma ja ihan ku se ois jotenki arponu et haluukse suudella mua vai ei. Pystyin aistii sen et se oli jotenki ristiriitasta et tavallaan se jotenkin tuns ehk jotai negatiivist mua kohtaa mut sit samal se halus suudella mua. Sit kai se suutelikin mut siin oli kyl sellai jännä tunnelma. Samaan aikaan se oli jotenki passionate? Mut silti sellanen torjuvan olonen. Ehkä se sit oli rakastunut muhun mut se yritti torjuu sitä asiaa, jos se ei halunnu 🤷🤷🤷 en tosiaan tiedä. Mut se oli jotenki tosi voimakkaan tuntunen uni sekin. Kosk taas oon ihan jotenkin jumissa siinä edelleen oml 😭😭😭 Siis rakastan sitä kun joka kerta nyt näiden kolmen unen jälkeen herättyäni oon ainakin vähän aikaa sellases oudos tilas et haahuilen vaa ja oon viel aivan täysin siinä unessa sisällä :D niinku tavallaan ei tunnu et olis heränny viel ihan kunnolla. Sit kattoo jostai ikkunast ulos sillee "😍" jotenki onnellisena koska on vieläkin siinä tilassa niinku hui ois edelleen siin sun kans. Mikä on outoa et se voi tuntua siltä ku sehä on vaan unta, mut näköjään unet on sit aivan vitun voimakkaita, ainakin mulla. Huhhuh oikeest. Oon jotenki aivan täysin kujalla. Huoh ja nyt ku sillon sen 2.0 unen jälkeen menin kuuntelee you were in my dream last night niin nyt siit biisist tulee sit AINA mieleen se uni 😭😭😭😭😭 aaaaaaa help Jotenki se sopii viel niin siihen tunnelmaan ja ei luoja 😭😭😭 Ah se 2.0 uni oli kyl niin sulonen haluun oikeest takas sen lähelle se oli TÄYDELLISTÄ hauskaa et sanon 2.0 vaikka näin paljonkin unia missä oli hui siin välis mut mikään niist ei vaa ollu sellane mist oisin heränny sillee samal taval lmaoo joten ne oli kinda similar xdddd Aaaa en Voi oikeasti unohtaa sitä kuinka jotenkin nojasin siihen siinä ja eihhhhhhh rakas 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔 ALL THESE DAMN DREAMS ja nyt ku oon miettinyt villua kans tässä niin... Ugh. Apua 😭😭😭😭 siis mikä näit kaikkii henkilöit vaivaa :DDDDDDD miks te haluutte murhata mut i'm- Mut nii villust tulee mieleen liiankin vahvasti se yks kerta kun olin eräässä kauppakeskuksessa kaverini kanssa ja ajattelin koko sen ajan sitä ja siis se on niin vahvasti yhdistynyt nyt siihen ei luoja 😭 siis tuntuu että muistan sen reissun melkein sekunti sekunnilta jotenki kirkkaasti oml 😭😭😭😭 älkää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja