Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119484" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest älkää en enää voi xd en enää kestä xd</p><p></p><p></p><p>Yritin laskee kuin mont kertaa oon nähny unia huista ja eunkiesta ja yutosta mut turns out etten muista sittenkään näköjään mitään :D siis muistan yutosta varmaks 4 unta, huista 5 ja eunkiesta 6?????? Vaikka melkein vois kyllä kuvitella et niistä kaikista on oikeesti enemmän mut en vaan vittu näköjään voi muistaa xD kosk siis ei se nyt voi noin vähän olla :D idk.</p><p></p><p>Mut esim timppa, en voi edes laskea koska tiedän et oon nähny siit ihan törkeen paljon unia :D koska sillon yhteen aikaan tuntu et se oli ihan koko ajan mun unissa lmaoo. Nykyään se on enää silloin tällöin. Mut voisin vaik vannoo et vähintään 20 unta on tullu nähtyy siit yhteensä ja varmaan enemmänkin.. niistäki oon kyllä unohtanut varmaan paljon mutta:D</p><p></p><p>Huoh sit taas jinhosta muistan varmaa aina sen yhen ainoon :DDDD joka oli tosi vivid mut hirveen simppeli. Ei siin tapahtunut ees mitää, katoin vaa sitä ja sit se katto mua ja hymyili ja i basically felt like i'm gonna pass out lmao or smth🤷 ok en muista milt se tuntu mut jotenki idk ig it was too much tho</p><p></p><p>Lmaoooo i</p><p></p><p>What 😭😭</p><p></p><p>So many dreams so many things so many people so many feelings so much pain can i fucking leave</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119484, member: 34"] Oikeest älkää en enää voi xd en enää kestä xd Yritin laskee kuin mont kertaa oon nähny unia huista ja eunkiesta ja yutosta mut turns out etten muista sittenkään näköjään mitään :D siis muistan yutosta varmaks 4 unta, huista 5 ja eunkiesta 6?????? Vaikka melkein vois kyllä kuvitella et niistä kaikista on oikeesti enemmän mut en vaan vittu näköjään voi muistaa xD kosk siis ei se nyt voi noin vähän olla :D idk. Mut esim timppa, en voi edes laskea koska tiedän et oon nähny siit ihan törkeen paljon unia :D koska sillon yhteen aikaan tuntu et se oli ihan koko ajan mun unissa lmaoo. Nykyään se on enää silloin tällöin. Mut voisin vaik vannoo et vähintään 20 unta on tullu nähtyy siit yhteensä ja varmaan enemmänkin.. niistäki oon kyllä unohtanut varmaan paljon mutta:D Huoh sit taas jinhosta muistan varmaa aina sen yhen ainoon :DDDD joka oli tosi vivid mut hirveen simppeli. Ei siin tapahtunut ees mitää, katoin vaa sitä ja sit se katto mua ja hymyili ja i basically felt like i'm gonna pass out lmao or smth🤷 ok en muista milt se tuntu mut jotenki idk ig it was too much tho Lmaoooo i What 😭😭 So many dreams so many things so many people so many feelings so much pain can i fucking leave [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja