Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119488" data-attributes="member: 34"><p>Siis????????!!!!! :Dddd</p><p></p><p>En tiedä mut tuntuu etten IKINÄ olis odottanu et mulle taoahtuu tää suju-keissi?????????????????? En niiku osannu kuvitellakaan?</p><p></p><p>In fact en varmaan ois voinu kuvitella joskus kymmenen vuotta sitten et mulle tapahtuis yhtään mitään kpop keissejä</p><p></p><p>Yeah WELL</p><p></p><p>kyl mä muistan kuinka porukka vaahtos bigbangist ja sujust kans i think, ehk 2ne1 ja yms yms ja siis kuuntelin toki itekin ihan minimaalisesti (ja an cafea mutta se nyt on j-rockia??) Asdffffff haha mut en mä nyt ehkä ihan tämmöstä odottanu</p><p></p><p>Jos totta puhutaan niin en ois ikinä voinut kuvitella mitään tämmöstä xDDDDDDDDD</p><p></p><p>Niiku oikeesti since when 😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Siis.... I really said "heck lets ruin everything" and here i am</p><p></p><p>Yall what the fuck oon aivan varma et kuulin btob:st sillon kauan sitten jotain. Enkä tarkota nyt sitä 2020 kun kuuntelin sitä idk vaan siis joskus aikasemmin vannon et olin ainakin kuullu siitä koska vaikuttaa niin tutulta</p><p></p><p>En tiiä jos sit tyypit on jauhanu siitäki ni voipi olla et se siitä muistuu mieleen en tiiä</p><p></p><p>Yks mysteeri on kans se et miten oon voinu kuunnella bts:n i need you jo joskus sillon kun olin lukiossa, vannon että oikeesti ehk jopa 2015?????????? Niiku mitä?????????????? Koska se heti kuulosti silt et oon varmasti kuunnellu tätä vaa mun puhelimest tietämättä niiku yhtään mitään yhtään mistään. Honestly i fucking know that.</p><p></p><p>Damn mut on se mystistä koska en muista että oisin välttämättä nähny sitä mv:tä tai mitään enkä muista edes että olisin tienny että KENEN biisi se on, salee tiesin vaa sen biisin nimen enkä edes et kenen biisi????? Mut kuuntelin sitä aivan varmasti ja sit myöhemmin kun tapahtu hobi-keissi ni olin sillee öö what mä oon kai kuunnellut tätä biisiä????</p><p></p><p>Joo no siis...... Fine then:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119488, member: 34"] Siis????????!!!!! :Dddd En tiedä mut tuntuu etten IKINÄ olis odottanu et mulle taoahtuu tää suju-keissi?????????????????? En niiku osannu kuvitellakaan? In fact en varmaan ois voinu kuvitella joskus kymmenen vuotta sitten et mulle tapahtuis yhtään mitään kpop keissejä Yeah WELL kyl mä muistan kuinka porukka vaahtos bigbangist ja sujust kans i think, ehk 2ne1 ja yms yms ja siis kuuntelin toki itekin ihan minimaalisesti (ja an cafea mutta se nyt on j-rockia??) Asdffffff haha mut en mä nyt ehkä ihan tämmöstä odottanu Jos totta puhutaan niin en ois ikinä voinut kuvitella mitään tämmöstä xDDDDDDDDD Niiku oikeesti since when 😭😭😭😭😭😭 Siis.... I really said "heck lets ruin everything" and here i am Yall what the fuck oon aivan varma et kuulin btob:st sillon kauan sitten jotain. Enkä tarkota nyt sitä 2020 kun kuuntelin sitä idk vaan siis joskus aikasemmin vannon et olin ainakin kuullu siitä koska vaikuttaa niin tutulta En tiiä jos sit tyypit on jauhanu siitäki ni voipi olla et se siitä muistuu mieleen en tiiä Yks mysteeri on kans se et miten oon voinu kuunnella bts:n i need you jo joskus sillon kun olin lukiossa, vannon että oikeesti ehk jopa 2015?????????? Niiku mitä?????????????? Koska se heti kuulosti silt et oon varmasti kuunnellu tätä vaa mun puhelimest tietämättä niiku yhtään mitään yhtään mistään. Honestly i fucking know that. Damn mut on se mystistä koska en muista että oisin välttämättä nähny sitä mv:tä tai mitään enkä muista edes että olisin tienny että KENEN biisi se on, salee tiesin vaa sen biisin nimen enkä edes et kenen biisi????? Mut kuuntelin sitä aivan varmasti ja sit myöhemmin kun tapahtu hobi-keissi ni olin sillee öö what mä oon kai kuunnellut tätä biisiä???? Joo no siis...... Fine then:D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja