Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119543" data-attributes="member: 34"><p>..... Kuuntelen Ohio is for lovers ja tajusin et tää tulee varmaa aina muistuttaa mua eunkwangista. Oon kuunnellu tätä nimittäin niiin paljon viime aikoina. Voi luoja.</p><p></p><p>VOI SAATANA MITEN VOIKAAN MENNÄ HERMOT :D</p><p></p><p>EN TIIÄ EES mitä sanoo ei helvetti.</p><p></p><p>Tuntuu et mun pää on totaalisen tyhjä niiku mitä hittoo siel edes liikkuu ei niiku mitään :D tai siis samalla se on täynnä ajatuksia mut samal tuntuu et se vaa tyhjenee koko ajan lmaooo</p><p></p><p>Kyl kieltämättä eunkwang hui ja yuto hajottaa mut niin totaalisesti</p><p></p><p>Ja timppa</p><p></p><p>Ja villu</p><p></p><p>Juuh</p><p></p><p>Ja no siis eunhyuk........... Näköjään ajattelen sitäkin edelleen. Miten vitussa :D siis pääsenkö siitäkään oikeesti KOSKAAN yli</p><p></p><p>Kuinka...... Vitussa..... Tämäkin... On... Mahdollista.....</p><p></p><p>AND HONESTLY I'M FREAKING LOST siis niiku??????????? En ole enää teini???????????? Silti oon ihan ku teini tai jotain ❓❓❓❓❓❓❓❓❓ oon 24v ilmeisesti ja niiku mitä helvettiä.</p><p></p><p>No siis nuori silti joten idc.</p><p></p><p>Tai no ei sillä väliä oo mut jotenki vaa naurattaa ku oon niin tämmönen :D</p><p></p><p>Siis mitä vittuaaaaaaa 😩😩😩😩😩😩😩 en vaan pääse yli ikinä.</p><p></p><p>Miten voin olla tämmönen</p><p></p><p>M i t e n</p><p></p><p>Jopa eunhyuk. Nii ku come on vittu xd (tai siis, come ornnn)</p><p></p><p>En saa vittu henkeä xDDDDDF juuh</p><p></p><p><em>Oh someday we’ll become one</em></p><p><em>Oh you and me, we must be together</em></p><p><em></em></p><p>Hahahahhhhhs</p><p></p><p>Byeeeeee bitch 😭</p><p></p><p>What are you doing hyunsik honestly what the hell</p><p></p><p>HONESTLY YOU ALL CAN GO TO HELL XDDDDDDDD what the hell are you doing i'm freaking SCARED</p><p></p><p>srsly tää hiton pain in my chest i-</p><p></p><p>En.... Enää pysty kuuntelee willow.........</p><p></p><p>En enää kykene tähän.....</p><p></p><p>Siinäkin yks biisi jonka eunkie varasti timpalta XDDDDDDD kuten daylight</p><p></p><p>Koska muistaakseni se liittyi timppaan aika helvetisti</p><p></p><p>Mut lmaooooooo then this bitch came into my life 💀</p><p></p><p>W h a t. A r e. Y o u. D o i n g.</p><p></p><p>Nyt kyllä kaduttaa sen vidin klikkaaminen. Ja timppa keissi kyllä myös</p><p>Ei luoja ja jeesus ja itse saatana.</p><p></p><p>Miten Timppa muuten ees alko aaaaahahahahaha en muista mitään.</p><p></p><p>Joulukuu 2020 ...... Eiku ainii. Katoin ilmeisesti youtuben suositusten takii jonku niilo22 vidin (KYLLÄ :D) ja sit joku oli kommentoinu sinne että näyttää ihan matti näsältä tai jotakin ja sit olin sillee hmmmmmm mistä se on (en tiedä muistinko sen vai enkö tienny emt) ja sit jotai i guess päädyin kattoo... Muistaakseni sen missä matti näsä on baarin vessassa. Ja en oo ihan varma et olinko siin kohtaa jo silleen "timo 😳" mut todennäköisesti tai sitten vasta vähän myöhemmin D: mutta kuitenkin. Käytännössä siis Niilo22 aiheutti timppa casen :D ei luoja :-------D can u imagine</p><p></p><p>Jesus christ oikeesti</p><p></p><p>Mut joo sen niilo-vidin klikkaaminen kyllä alkaa jo kaduttaa näin ööö 1 vuosi 7kk myöhemmin? What the actual FRICKING FUCK</p><p></p><p>Yall</p><p></p><p><em><strong>SO ALL THE THINGS THAT YOU DO</strong></em></p><p><em><strong>MAKES ME A SUCKER FOR YOU</strong></em></p><p><em><strong>GUESS I'M A SUCKER FOR YOU 😩</strong></em></p><p></p><p><strong>And i FELT THAT </strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119543, member: 34"] ..... Kuuntelen Ohio is for lovers ja tajusin et tää tulee varmaa aina muistuttaa mua eunkwangista. Oon kuunnellu tätä nimittäin niiin paljon viime aikoina. Voi luoja. VOI SAATANA MITEN VOIKAAN MENNÄ HERMOT :D EN TIIÄ EES mitä sanoo ei helvetti. Tuntuu et mun pää on totaalisen tyhjä niiku mitä hittoo siel edes liikkuu ei niiku mitään :D tai siis samalla se on täynnä ajatuksia mut samal tuntuu et se vaa tyhjenee koko ajan lmaooo Kyl kieltämättä eunkwang hui ja yuto hajottaa mut niin totaalisesti Ja timppa Ja villu Juuh Ja no siis eunhyuk........... Näköjään ajattelen sitäkin edelleen. Miten vitussa :D siis pääsenkö siitäkään oikeesti KOSKAAN yli Kuinka...... Vitussa..... Tämäkin... On... Mahdollista..... AND HONESTLY I'M FREAKING LOST siis niiku??????????? En ole enää teini???????????? Silti oon ihan ku teini tai jotain ❓❓❓❓❓❓❓❓❓ oon 24v ilmeisesti ja niiku mitä helvettiä. No siis nuori silti joten idc. Tai no ei sillä väliä oo mut jotenki vaa naurattaa ku oon niin tämmönen :D Siis mitä vittuaaaaaaa 😩😩😩😩😩😩😩 en vaan pääse yli ikinä. Miten voin olla tämmönen M i t e n Jopa eunhyuk. Nii ku come on vittu xd (tai siis, come ornnn) En saa vittu henkeä xDDDDDF juuh [I]Oh someday we’ll become one Oh you and me, we must be together [/I] Hahahahhhhhs[I][/I] Byeeeeee bitch 😭 What are you doing hyunsik honestly what the hell HONESTLY YOU ALL CAN GO TO HELL XDDDDDDDD what the hell are you doing i'm freaking SCARED srsly tää hiton pain in my chest i- En.... Enää pysty kuuntelee willow......... En enää kykene tähän..... Siinäkin yks biisi jonka eunkie varasti timpalta XDDDDDDD kuten daylight Koska muistaakseni se liittyi timppaan aika helvetisti Mut lmaooooooo then this bitch came into my life 💀 W h a t. A r e. Y o u. D o i n g. Nyt kyllä kaduttaa sen vidin klikkaaminen. Ja timppa keissi kyllä myös Ei luoja ja jeesus ja itse saatana. Miten Timppa muuten ees alko aaaaahahahahaha en muista mitään. Joulukuu 2020 ...... Eiku ainii. Katoin ilmeisesti youtuben suositusten takii jonku niilo22 vidin (KYLLÄ :D) ja sit joku oli kommentoinu sinne että näyttää ihan matti näsältä tai jotakin ja sit olin sillee hmmmmmm mistä se on (en tiedä muistinko sen vai enkö tienny emt) ja sit jotai i guess päädyin kattoo... Muistaakseni sen missä matti näsä on baarin vessassa. Ja en oo ihan varma et olinko siin kohtaa jo silleen "timo 😳" mut todennäköisesti tai sitten vasta vähän myöhemmin D: mutta kuitenkin. Käytännössä siis Niilo22 aiheutti timppa casen :D ei luoja :-------D can u imagine Jesus christ oikeesti Mut joo sen niilo-vidin klikkaaminen kyllä alkaa jo kaduttaa näin ööö 1 vuosi 7kk myöhemmin? What the actual FRICKING FUCK Yall [I][B]SO ALL THE THINGS THAT YOU DO MAKES ME A SUCKER FOR YOU GUESS I'M A SUCKER FOR YOU 😩[/B][/I] [B]And i FELT THAT [/B] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja