Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119675" data-attributes="member: 34"><p>Basically i kinda had a mental breakdown cause of these pics:</p><p>[MEDIA=youtube]BwHEdpy2xAE[/MEDIA]</p><p></p><p>Ei mutta siis kinon jinhon huin ja yuton kuvat tos vidis sai mut jotenki vaa pois tolaltaan xDDDDDDD niiku oikeesti</p><p></p><p>En voi yhtään hyvin</p><p></p><p><em>WE AINT GONNA STOP</em></p><p><em>NO NEVER STOP</em></p><p><em></em></p><p>(Breaking my heart?????? I suppose?????? Yea you won't stop i can see that, keep destroying me 🙃)</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>THIS IS FINE </p><p></p><p>Joo mietin asioita ja oon tullu siihen tulokseen että osa ihmisistä on sellasia että niistä pääsee yli. Mutta sitten osa on sellasia et niistä ei pääse (ilmeisesti) KOSKAAN yli. Ja sekös vasta huvittaakin. Tuun oikeasti hajoomaan vielä vuosienkin päästä, ehkä vuosikymmenien, emt, koska en vaan näe että olisin joskus yli tietyistä ihmisistä. Näin. En tiiä pitäskö mun itkee vai nauraa sille faktalle mut joo noh.</p><p></p><p>And i oop-</p><p></p><p>Se tunne kun teet niin kohtalokkaan virheen että se pilaa sun loppuelämän. HUPSISTA.</p><p></p><p>Öö tosin en vieläkään ymmärrä että miten voit muka elää silleen että välttelet asioita? Eikä rakastumista voi vältellä. Tai jos joku on onnistunut siinä niin ole hyvä ja kerro :D koska jos et oo täysin aromanttinen niin et sä varmaan voi olla rakastumatta. Se on sitten sellasta että koko elämä menee päin helvettiä eikä se siitä enää koskaan korjaannu mutta hei :))) mikäs siinä. Vittu oon kyl katkera allo tai no siis mikä sit oonkaan mutta en ainakaan täys aro joten... Oon todella katkera siitä. Maksaisin rahaa siitä että saisin aromanttisuuden supervoiman itselleni........ Oon tosissani. Tuntuu etten halua mitään muuta yhtä paljon kuin vain olla aro. Siis en voi käsittää kuinka jotkut voi olla niin onnekkaita. Koska yksinkertaisesti oon tullu siihen tulokseen et rakkaus on pilannu mun elämän. Mä olisin niin paljon onnellisempi jos en ois rakastunu kehenkään ikinä. Vittu. Arot on niin vitun lucky. Siinä on kyllä asia jota arvostaisin jos olisin sellanen. Mutta ehei. En ymmärrä jos kerta koko rakkaus höskä on niin luonnollista niin miks se sit tappaa sut ?????? Tai siis että jos se on niin että niin pitääkin käydä ja niin käy useimmille ihmisille niin MIKS SE SIT TAPPAA SUA. enpä tiedä siis vittu luonnollista my ass tämä ei kyllä sitä luonnollista oo vittu nähnykään. Huhuhu vittu sanoisin että rakastuminen on sairaus joka vois oikeesti olla verrattavissa vaikka johonkin syöpään. Molemmat voi helposti tappaa. Ei niihin välttämättä kuole mutta hyvin voi kuolla, rakkauteen ainakin silleen että tekee itsarin. </p><p></p><p>Siis en tiedä kun välillä tuntuu että oon ainut jolla on näin mutta en tiiä ku oon kyllä kuullu ihmisistä jotka on kyssannu koska rakkaus. Joten en voi olla ainut joka kärsii ja on varmaan muitakin jotka on lopullisesti rikki sen takii. Surullista että näin nuorena pitää olla silleen well that's it mun elämä oli sitte siinä, en tuu enää koskaan olee onnellinen xDDDDD</p><p></p><p>en oikeasti tuu enää ikinä olemaan okei. Jooh voi jeesus. </p><p></p><p>Mutta. Onneks en oo ainut. Se oli sitte siinä mutta on kai muillakin sama kohtalo.</p><p></p><p>Tuli mieleen kuinka jokin aika sitten kävin kattomassa mun vanhaa koulua ja tuli kyl muistoi mielee, mut ajattelin sillon kans sitä et ei hele en ois koskaan sillon uskonut että miten tää tulee menee. Oikeasti on vaan tapahtunut asioita mitä en ois osannu edes kuvitellakaan. En tiedä tajusinko edes silloin mitä rakastuminen on. Kai mulla siihen aikaan joitain ihastuksia oli, mutta nii en tiiä. Tuntuu jotenkin että kukaan ei varottanu et ykski rakastuminen voi pilata sut lopullisesti. Well well well. En edes halua tietää. Tästä on sitä paitsi suunta alaspäin. Siis mun tulevaisuus, joko sama kuin nyt tai sitten mennään vaan alaspäin. Mutta ylös tästä ei pääse :D mahdollisesti muutama vuosikymmen pelkkää tuskaa ja kipua ja ikävää, gee that's fun</p><p></p><p>Vai uskonko muka oikeasti siihen että on mahdollista päästä yli noista tietyistä..... Ja höpö höpö 😂 eipä vissiin ole</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119675, member: 34"] Basically i kinda had a mental breakdown cause of these pics: [MEDIA=youtube]BwHEdpy2xAE[/MEDIA] Ei mutta siis kinon jinhon huin ja yuton kuvat tos vidis sai mut jotenki vaa pois tolaltaan xDDDDDDD niiku oikeesti En voi yhtään hyvin [I]WE AINT GONNA STOP NO NEVER STOP [/I] (Breaking my heart?????? I suppose?????? Yea you won't stop i can see that, keep destroying me 🙃) THIS IS FINE Joo mietin asioita ja oon tullu siihen tulokseen että osa ihmisistä on sellasia että niistä pääsee yli. Mutta sitten osa on sellasia et niistä ei pääse (ilmeisesti) KOSKAAN yli. Ja sekös vasta huvittaakin. Tuun oikeasti hajoomaan vielä vuosienkin päästä, ehkä vuosikymmenien, emt, koska en vaan näe että olisin joskus yli tietyistä ihmisistä. Näin. En tiiä pitäskö mun itkee vai nauraa sille faktalle mut joo noh. And i oop- Se tunne kun teet niin kohtalokkaan virheen että se pilaa sun loppuelämän. HUPSISTA. Öö tosin en vieläkään ymmärrä että miten voit muka elää silleen että välttelet asioita? Eikä rakastumista voi vältellä. Tai jos joku on onnistunut siinä niin ole hyvä ja kerro :D koska jos et oo täysin aromanttinen niin et sä varmaan voi olla rakastumatta. Se on sitten sellasta että koko elämä menee päin helvettiä eikä se siitä enää koskaan korjaannu mutta hei :))) mikäs siinä. Vittu oon kyl katkera allo tai no siis mikä sit oonkaan mutta en ainakaan täys aro joten... Oon todella katkera siitä. Maksaisin rahaa siitä että saisin aromanttisuuden supervoiman itselleni........ Oon tosissani. Tuntuu etten halua mitään muuta yhtä paljon kuin vain olla aro. Siis en voi käsittää kuinka jotkut voi olla niin onnekkaita. Koska yksinkertaisesti oon tullu siihen tulokseen et rakkaus on pilannu mun elämän. Mä olisin niin paljon onnellisempi jos en ois rakastunu kehenkään ikinä. Vittu. Arot on niin vitun lucky. Siinä on kyllä asia jota arvostaisin jos olisin sellanen. Mutta ehei. En ymmärrä jos kerta koko rakkaus höskä on niin luonnollista niin miks se sit tappaa sut ?????? Tai siis että jos se on niin että niin pitääkin käydä ja niin käy useimmille ihmisille niin MIKS SE SIT TAPPAA SUA. enpä tiedä siis vittu luonnollista my ass tämä ei kyllä sitä luonnollista oo vittu nähnykään. Huhuhu vittu sanoisin että rakastuminen on sairaus joka vois oikeesti olla verrattavissa vaikka johonkin syöpään. Molemmat voi helposti tappaa. Ei niihin välttämättä kuole mutta hyvin voi kuolla, rakkauteen ainakin silleen että tekee itsarin. Siis en tiedä kun välillä tuntuu että oon ainut jolla on näin mutta en tiiä ku oon kyllä kuullu ihmisistä jotka on kyssannu koska rakkaus. Joten en voi olla ainut joka kärsii ja on varmaan muitakin jotka on lopullisesti rikki sen takii. Surullista että näin nuorena pitää olla silleen well that's it mun elämä oli sitte siinä, en tuu enää koskaan olee onnellinen xDDDDD en oikeasti tuu enää ikinä olemaan okei. Jooh voi jeesus. Mutta. Onneks en oo ainut. Se oli sitte siinä mutta on kai muillakin sama kohtalo. Tuli mieleen kuinka jokin aika sitten kävin kattomassa mun vanhaa koulua ja tuli kyl muistoi mielee, mut ajattelin sillon kans sitä et ei hele en ois koskaan sillon uskonut että miten tää tulee menee. Oikeasti on vaan tapahtunut asioita mitä en ois osannu edes kuvitellakaan. En tiedä tajusinko edes silloin mitä rakastuminen on. Kai mulla siihen aikaan joitain ihastuksia oli, mutta nii en tiiä. Tuntuu jotenkin että kukaan ei varottanu et ykski rakastuminen voi pilata sut lopullisesti. Well well well. En edes halua tietää. Tästä on sitä paitsi suunta alaspäin. Siis mun tulevaisuus, joko sama kuin nyt tai sitten mennään vaan alaspäin. Mutta ylös tästä ei pääse :D mahdollisesti muutama vuosikymmen pelkkää tuskaa ja kipua ja ikävää, gee that's fun Vai uskonko muka oikeasti siihen että on mahdollista päästä yli noista tietyistä..... Ja höpö höpö 😂 eipä vissiin ole [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja