Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119711" data-attributes="member: 34"><p>😬 kuuntelen missing you ja tää on siis hobin soittolista niin tuntuu ihan sika oudolt et se on täällä :D ja tosiaan ku tää lisättiin jo sillon varmaan siis viime vuoden puolella. Niin kauan ennen ku eunkwangie keissi alkoi. Mut siis. Enkö mä muka tuntenu ikinä mitään sitä kohtaa aiemmin ku vasta sillon 7.7. koska en muista että oisin tuntenu mut outoo jos en ees koskaa ollu sillee et "hyvännäköne" tai mitää. Vaik toki jotain niistä tiesin aiemmin kuten todettu mut siis en toki hirveesti. Enkä siis tienny silleen eunkwangii tai muutenkaa kenenkään niiden nimiä silleen. Huoh. Paitsi sillon ku laitoin sillo 2020 i think sen dear my dear sinne l:n listalle. Niin muistan kyllä hyvin et silloin olin sillee hmm seo eunkwang kuka se on, tai jotain vastaavaa :DDDDD oi niitä aikoja. Alan koht taas itkee muute. Jep :D silmät kastuu vähä lmao</p><p></p><p>Ja nyt soi wedding dress joka tuo mieleen ajat ennen kun kaikki lähti käsistä. Mun og kpop biisei ajalta ennen kun edes olin silleen into it. Voi niitäkin aikoja. Vieläkin tuntuu silt et oon menny jotenki aivan väärään suuntaan ja oon tehny niin paljon virheitä 😭 mutta en voi ajatella niin 😭 pakko olla niin et mikä on meant to be niin se on joten kai näin sit piti käydä. Mutta kai mä olisin ollu onnellisempi jos ei ois käyny. Fr. Koska emt tässä menee nyt sit vähintäänkin vuosia ennen ku oon ees yli esim eunkwangist, ei oo mitenkään mahdollista et oisin vaa yhtäkkiä sillee "yay oon yli siit" lmao ei tuu tapahtuu ainakaa hetkeen jos koskaan.</p><p></p><p>Tuntuu kyl vitun trippaavalt ees aatella ihan niiku jo tätä loppuvuottakin sillee et miten asiat sit menee ja kuinka aivan varmasti ajattelen eunkiee vähintään koko loppuvuoden ja varmaan vielä pidempään. Se on jotenki niin trippi sillee miettii sitä et kuin kauan tää tulee kestää. :D mut siis ikuisen jäljenhän se jätti et en mä ny sit tiiä. Tiesin heti alus et en kyl unohda sitä ikinä. Nää vaa sillee aavistaa et ku on paha keissi alkamas ni sen tietää :))</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119711, member: 34"] 😬 kuuntelen missing you ja tää on siis hobin soittolista niin tuntuu ihan sika oudolt et se on täällä :D ja tosiaan ku tää lisättiin jo sillon varmaan siis viime vuoden puolella. Niin kauan ennen ku eunkwangie keissi alkoi. Mut siis. Enkö mä muka tuntenu ikinä mitään sitä kohtaa aiemmin ku vasta sillon 7.7. koska en muista että oisin tuntenu mut outoo jos en ees koskaa ollu sillee et "hyvännäköne" tai mitää. Vaik toki jotain niistä tiesin aiemmin kuten todettu mut siis en toki hirveesti. Enkä siis tienny silleen eunkwangii tai muutenkaa kenenkään niiden nimiä silleen. Huoh. Paitsi sillon ku laitoin sillo 2020 i think sen dear my dear sinne l:n listalle. Niin muistan kyllä hyvin et silloin olin sillee hmm seo eunkwang kuka se on, tai jotain vastaavaa :DDDDD oi niitä aikoja. Alan koht taas itkee muute. Jep :D silmät kastuu vähä lmao Ja nyt soi wedding dress joka tuo mieleen ajat ennen kun kaikki lähti käsistä. Mun og kpop biisei ajalta ennen kun edes olin silleen into it. Voi niitäkin aikoja. Vieläkin tuntuu silt et oon menny jotenki aivan väärään suuntaan ja oon tehny niin paljon virheitä 😭 mutta en voi ajatella niin 😭 pakko olla niin et mikä on meant to be niin se on joten kai näin sit piti käydä. Mutta kai mä olisin ollu onnellisempi jos ei ois käyny. Fr. Koska emt tässä menee nyt sit vähintäänkin vuosia ennen ku oon ees yli esim eunkwangist, ei oo mitenkään mahdollista et oisin vaa yhtäkkiä sillee "yay oon yli siit" lmao ei tuu tapahtuu ainakaa hetkeen jos koskaan. Tuntuu kyl vitun trippaavalt ees aatella ihan niiku jo tätä loppuvuottakin sillee et miten asiat sit menee ja kuinka aivan varmasti ajattelen eunkiee vähintään koko loppuvuoden ja varmaan vielä pidempään. Se on jotenki niin trippi sillee miettii sitä et kuin kauan tää tulee kestää. :D mut siis ikuisen jäljenhän se jätti et en mä ny sit tiiä. Tiesin heti alus et en kyl unohda sitä ikinä. Nää vaa sillee aavistaa et ku on paha keissi alkamas ni sen tietää :)) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja