Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119768" data-attributes="member: 34"><p>Jaaha oon itkeny taas tässä varmaan ainakin puolisen tuntia:) what up</p><p></p><p>Tää biisi hajottaa mut miljooniks palasiks:</p><p>[MEDIA=youtube]WEQ0l_m3Xm0[/MEDIA]</p><p></p><p>Emt.</p><p></p><p>Tulee mieleen erityisesti eunkwang mut myös hui tosta. Juuh.</p><p></p><p>Ja tajusin että mulla on tässä muutamien päivien päästä se hiton puhelu sen jonku sairaanhoitajan kans. Mitäköhän mä silleki sanon? Jos se kysyy että miten sulla menee niin totta kai vastaan että todella todella huonosti. Koska sehän on totuus. Mutta mitä sitten? Mä tiedän ettei siitä keskustelusta tuu mitään, koska se ei ymmärrä mitään mitä sanon sille ja sit se vaan ehdottaa että käy lenkillä (niinku en kävis jo) ja hanki tekemistä (mulla alkaa se kuntoutus jossain vaiheessa sitten kun se alkaa) ja alota lääkkeet (en oo pystyny alottaa sitä paitsi nyt oon tullu vielä enemmän skeptiseks sen suhteen koska luin taas jonkun jutun siitä kuinka mielialalääkitys on huono asia joten ive made up my mind, en uskalla salee, tai no siis, ehkä uskaltaisin jos vaan tekisin sen päätöksen mutta kun en pysty tekemään päätöksiä niin sen takia en saa alotettua niitä, jonkun pitäs pakottaa mut siihen niin sit vasta pystyisin i think???? Tai ei välttämättä pakottaa mut silleen idk) joten en todellakaan usko että siitä keskustelusta on mitään muuta kun haittaa. Ja sit kun se on puhelimes niin se on vielä vaikeempi saada sun asioita sanottua siinä. Joten voi vittu.</p><p></p><p>Enkä mä sitä paitsi todellakaan yleensä jauha tollasille tyypeille mitään mun ihastusasioita silleen for real. Mun on todella vaikee luottaa ammattilaisiin niin tuntuu että on vaa joitain tyyppejä joille pystyn avautumaan edes sen verran niinku sille mun toiselle työntekijälle. Toi taas on sellanen että sille en pysty näitä juttuja puhumaan. Joten...... Jee vittu. Niin sit se puhelu on vaan sellasta että esitän että kaikki on ihan ok :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119768, member: 34"] Jaaha oon itkeny taas tässä varmaan ainakin puolisen tuntia:) what up Tää biisi hajottaa mut miljooniks palasiks: [MEDIA=youtube]WEQ0l_m3Xm0[/MEDIA] Emt. Tulee mieleen erityisesti eunkwang mut myös hui tosta. Juuh. Ja tajusin että mulla on tässä muutamien päivien päästä se hiton puhelu sen jonku sairaanhoitajan kans. Mitäköhän mä silleki sanon? Jos se kysyy että miten sulla menee niin totta kai vastaan että todella todella huonosti. Koska sehän on totuus. Mutta mitä sitten? Mä tiedän ettei siitä keskustelusta tuu mitään, koska se ei ymmärrä mitään mitä sanon sille ja sit se vaan ehdottaa että käy lenkillä (niinku en kävis jo) ja hanki tekemistä (mulla alkaa se kuntoutus jossain vaiheessa sitten kun se alkaa) ja alota lääkkeet (en oo pystyny alottaa sitä paitsi nyt oon tullu vielä enemmän skeptiseks sen suhteen koska luin taas jonkun jutun siitä kuinka mielialalääkitys on huono asia joten ive made up my mind, en uskalla salee, tai no siis, ehkä uskaltaisin jos vaan tekisin sen päätöksen mutta kun en pysty tekemään päätöksiä niin sen takia en saa alotettua niitä, jonkun pitäs pakottaa mut siihen niin sit vasta pystyisin i think???? Tai ei välttämättä pakottaa mut silleen idk) joten en todellakaan usko että siitä keskustelusta on mitään muuta kun haittaa. Ja sit kun se on puhelimes niin se on vielä vaikeempi saada sun asioita sanottua siinä. Joten voi vittu. Enkä mä sitä paitsi todellakaan yleensä jauha tollasille tyypeille mitään mun ihastusasioita silleen for real. Mun on todella vaikee luottaa ammattilaisiin niin tuntuu että on vaa joitain tyyppejä joille pystyn avautumaan edes sen verran niinku sille mun toiselle työntekijälle. Toi taas on sellanen että sille en pysty näitä juttuja puhumaan. Joten...... Jee vittu. Niin sit se puhelu on vaan sellasta että esitän että kaikki on ihan ok :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja