Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119793" data-attributes="member: 34"><p>Honestly what</p><p></p><p>Rakastan tätä listaa tho pakko myöntää että on aika top tier</p><p></p><p>It's mostly Taylor Swift so..... Ofc :D</p><p></p><p>Oikeest oon muute kuunnellu taylorii varmaan jostain 2010 asti intohimoisesti 😭😭😭😭 tai 2011 😭😭 idk mut ihan vitun kauan ei jeesus</p><p></p><p>Mut siihen en oo sentään koskaan ollu ihastunu joten tää on tämmöst helppoo fanitusta 😭😭😭😭😭😭😭😭 tai no en tiiä olinko ehk ihastunu siihen joskus mutta en ainakaan enää lmaooooo</p><p></p><p>Voi viiittuuu totta kai daylight totta kai 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔</p><p></p><p>En pääse yli tästä biisistä</p><p></p><p>En pääse yli siitä että se muistuttaa ek:sta</p><p></p><p>En pääse yli ek:sta</p><p></p><p>En pääse yli koskaan</p><p></p><p>Mitä HELVETTIÄ</p><p></p><p>en vaan voi käsittää miten toi pystyy ees tekee näin mulle</p><p></p><p>Niinku en ymmärrä vieläkään mitä täällä tapahtuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119793, member: 34"] Honestly what Rakastan tätä listaa tho pakko myöntää että on aika top tier It's mostly Taylor Swift so..... Ofc :D Oikeest oon muute kuunnellu taylorii varmaan jostain 2010 asti intohimoisesti 😭😭😭😭 tai 2011 😭😭 idk mut ihan vitun kauan ei jeesus Mut siihen en oo sentään koskaan ollu ihastunu joten tää on tämmöst helppoo fanitusta 😭😭😭😭😭😭😭😭 tai no en tiiä olinko ehk ihastunu siihen joskus mutta en ainakaan enää lmaooooo Voi viiittuuu totta kai daylight totta kai 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔 En pääse yli tästä biisistä En pääse yli siitä että se muistuttaa ek:sta En pääse yli ek:sta En pääse yli koskaan Mitä HELVETTIÄ en vaan voi käsittää miten toi pystyy ees tekee näin mulle Niinku en ymmärrä vieläkään mitä täällä tapahtuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja