Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119841" data-attributes="member: 34"><p>Häh.</p><p></p><p>Oikeasti mitä vittua</p><p></p><p>Viime yönä kuuntelin tätä:</p><p>[MEDIA=youtube]ll0KcUEOe2w[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja lol yritin olla silleen että mä en oikeesti rakasta sitä enää. Rakastin mut en rakasta enää. Mut eihän se mitään auttanu. Hetken olin oikeest silleen että mä en rakasta sua enää, mul ei vaan oo enää voimia rakastaa sua, mä en pysty tähän enää. Mut huomasin nopeesti ettei se mihinkään katoa. Vaikka oon kuinka uupunu niin en pysty tuhoomaan mun tunteita. Weird but it's true.</p><p></p><p>Ei täs maailmassa oo varmaan mitään mikä vois ottaa nää tunteet pois, ei oo mitään mikä vois viedä tän kivun pois. Sen kanssa pitää vaan elää </p><p></p><p>And believe me it's not worth it</p><p></p><p>Puoliksi tosissaan mietin jo että miten saan hankittua itelleni muistinmenetyksen jotta mun ei tarvis muistaa eunkwangii.</p><p></p><p>Lmao</p><p></p><p>Mutta ehkä mä nyt en sitä kuitenkaan yritä :D en vaan tiedä miten ikinä selviän</p><p></p><p>Tiedän et oon heikko kun en kestä pientä kipua mutta en vaan kestä. Sama se on fyysisenkin kivun kanssa, oon tosi huono kestää kipua ja näköjään se on niin henkistä ku fyysistäkin. Oon siis heikko. Mutta siitä huolimatta mä hengitän vielä joten siinä mielessä en oo luovuttanu, mutta muuten ehkä joo, koska ei mulla oo mitään niin sanottua sisua kyllä hirveesti jäljellä, oon lopussa enkä jaksa enää. Huutis</p><p></p><p>Lmao pientä kipua joo no ehkä tää on pikkasen enemmän ku vaa pientä kipua :Ddddd jos sä rukoilet apua ja melkeen huudat sun huoneen lattialla ja itket joku ehk 3-5h melkee putkee nii ei se ny iha pientäkään oo</p><p></p><p>Vittu näin muuten freakyy unta, jotain siitä että mut haudattiin tai jotain. En tiiä varmaan sit kuolin siinä unessa hahahaha</p><p></p><p>"I died in my dreams whats that supposed to mean" 🤔</p><p></p><p>That's it en IKINÄ hanki lapsia, en haluu helvetissäkään aiheuttaa kenellekään tämmöstä ja pistää sitä samaa tuskaa eteenpäin. Ei. Kukaan ei ansaitse tämmöstä.</p><p></p><p>No eikä sillä, en mä niitä lapsia hankkis muutenkaan koskaan koska a) en tuu ikinä olemaan kenenkään kanssa ja b) yksin ois vähän turhan rankkaa hankkii lapsia </p><p></p><p>So no kids for me :) taidankin tästä ilmottaa vanhemmilleni että turha haaveilla lapsenlapsista, että niiden (tai no mutsin, koska mun faijalla on jo lapsenlapsia) ainoa toivo on mun veli.</p><p></p><p>Tunnen kyllä syyllisyyttä, vaikka en kovin usein aattele ees tämmösiä i think, mut nyt tunnen kyl ihan hirveetä syyllisyyttä ja painetta siitä että mun pitäs jonain päivänä niit lapsii hankkii. Mut sitä ei vaan koskaan tuu tapahtuu. Eikä välttämättä tapahtuis sittenkään vaikka jonain päivänä mulla oliskin puoliso tai jotain.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119841, member: 34"] Häh. Oikeasti mitä vittua Viime yönä kuuntelin tätä: [MEDIA=youtube]ll0KcUEOe2w[/MEDIA] Ja lol yritin olla silleen että mä en oikeesti rakasta sitä enää. Rakastin mut en rakasta enää. Mut eihän se mitään auttanu. Hetken olin oikeest silleen että mä en rakasta sua enää, mul ei vaan oo enää voimia rakastaa sua, mä en pysty tähän enää. Mut huomasin nopeesti ettei se mihinkään katoa. Vaikka oon kuinka uupunu niin en pysty tuhoomaan mun tunteita. Weird but it's true. Ei täs maailmassa oo varmaan mitään mikä vois ottaa nää tunteet pois, ei oo mitään mikä vois viedä tän kivun pois. Sen kanssa pitää vaan elää And believe me it's not worth it Puoliksi tosissaan mietin jo että miten saan hankittua itelleni muistinmenetyksen jotta mun ei tarvis muistaa eunkwangii. Lmao Mutta ehkä mä nyt en sitä kuitenkaan yritä :D en vaan tiedä miten ikinä selviän Tiedän et oon heikko kun en kestä pientä kipua mutta en vaan kestä. Sama se on fyysisenkin kivun kanssa, oon tosi huono kestää kipua ja näköjään se on niin henkistä ku fyysistäkin. Oon siis heikko. Mutta siitä huolimatta mä hengitän vielä joten siinä mielessä en oo luovuttanu, mutta muuten ehkä joo, koska ei mulla oo mitään niin sanottua sisua kyllä hirveesti jäljellä, oon lopussa enkä jaksa enää. Huutis Lmao pientä kipua joo no ehkä tää on pikkasen enemmän ku vaa pientä kipua :Ddddd jos sä rukoilet apua ja melkeen huudat sun huoneen lattialla ja itket joku ehk 3-5h melkee putkee nii ei se ny iha pientäkään oo Vittu näin muuten freakyy unta, jotain siitä että mut haudattiin tai jotain. En tiiä varmaan sit kuolin siinä unessa hahahaha "I died in my dreams whats that supposed to mean" 🤔 That's it en IKINÄ hanki lapsia, en haluu helvetissäkään aiheuttaa kenellekään tämmöstä ja pistää sitä samaa tuskaa eteenpäin. Ei. Kukaan ei ansaitse tämmöstä. No eikä sillä, en mä niitä lapsia hankkis muutenkaan koskaan koska a) en tuu ikinä olemaan kenenkään kanssa ja b) yksin ois vähän turhan rankkaa hankkii lapsia So no kids for me :) taidankin tästä ilmottaa vanhemmilleni että turha haaveilla lapsenlapsista, että niiden (tai no mutsin, koska mun faijalla on jo lapsenlapsia) ainoa toivo on mun veli. Tunnen kyllä syyllisyyttä, vaikka en kovin usein aattele ees tämmösiä i think, mut nyt tunnen kyl ihan hirveetä syyllisyyttä ja painetta siitä että mun pitäs jonain päivänä niit lapsii hankkii. Mut sitä ei vaan koskaan tuu tapahtuu. Eikä välttämättä tapahtuis sittenkään vaikka jonain päivänä mulla oliskin puoliso tai jotain. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja