Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119846" data-attributes="member: 34"><p>Mitähän eunkwang ite ajattelis jos se tietäis ihan for real että miltä must tuntuu sen takia :D siis en tietenkään syytä sitä tästä enkä silleen oo vihanen sille siitä, enkä halua myöskään että se tuntis pahaa oloa sen takia, mutta mietin vaan et mitä se oikeesti ajattelis niiku iha rehellisesti jos se tietäis. Tiedän et se ei tunne mua tai mitään, mut ku se aina vaikuttaa niin vilpittömästi siltä että fanit jne on sille tärkeitä ja et se oikeesti välittää (ja muutenki on niin kiltin olonen ihminen eikä haluu kellekään mitään pahaa, i guess) niin mitähän se oikeesti tuntuis sille jos se tietäis ihan kokonaisuudessaan et mitä helvettiä käyn läpi "sen takia". Siis silleen ei se oo sen syytä mutta sitä mä nyt kuitenkin rakastan ihan helvetisti enkä sitä voi saada joten kärsin sen takia periaatteessa. Siis jos se ihan kokonaisuudessaan tietäis sen miten pahalta must tuntuu. Miten oikeest musta tuntuu siltä että mä en pysty jatkaa eteenpäin. Et mä en <strong><em>oikeesti </em></strong>pysty jatkaa eteenpäin.</p><p></p><p>En tiiä. Uskon et siit tuntuis pahalta. Tai en mä tiedä kiinnostaisko sitä oikeest mut ku se fr vaan vaikuttaa niin paljon sellaselt et kyl se välittää. Niin eiköhän se tuntuis pahalt siit vaikka ei se tietenkään edes tunne mua.</p><p></p><p>Hmm. En tiiä.</p><p></p><p>Siis tavallaan oon yrittänyt kaikkii mahollisii ajattelutapoi, oon yrittänyt olla silleen että hei on toivoo kosk eihän sitä koskaan tiiä mitä tapahtuu, mut sit se toivonkipinä tuntuu kuitenkin sammuvan ja kaikest tulee vaa mustaa, ja niiku en tiiä ihan sama miten sen ajattelen niin mikään ei poista tuskaa koska en mä sitä saa. Ja en tiiä voiko mikään sattua näin paljon. Kun haluisit vaan olla sen ihmisen kanssa aina ja ikuisesti, mutta et saa olla basically edes hetkeäkään. </p><p></p><p>En vaan kestä tätä, en halua tätä, mutta ihan sama. Tuntuu että oon oikeesti totaalisen ded. Ei tässä mitään.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eikä kukaan tiedä miten paljon kärsin :D vaikka oon jotain sanonut esim kavereille niin edes ne ei tiedä asian vakavuutta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119846, member: 34"] Mitähän eunkwang ite ajattelis jos se tietäis ihan for real että miltä must tuntuu sen takia :D siis en tietenkään syytä sitä tästä enkä silleen oo vihanen sille siitä, enkä halua myöskään että se tuntis pahaa oloa sen takia, mutta mietin vaan et mitä se oikeesti ajattelis niiku iha rehellisesti jos se tietäis. Tiedän et se ei tunne mua tai mitään, mut ku se aina vaikuttaa niin vilpittömästi siltä että fanit jne on sille tärkeitä ja et se oikeesti välittää (ja muutenki on niin kiltin olonen ihminen eikä haluu kellekään mitään pahaa, i guess) niin mitähän se oikeesti tuntuis sille jos se tietäis ihan kokonaisuudessaan et mitä helvettiä käyn läpi "sen takia". Siis silleen ei se oo sen syytä mutta sitä mä nyt kuitenkin rakastan ihan helvetisti enkä sitä voi saada joten kärsin sen takia periaatteessa. Siis jos se ihan kokonaisuudessaan tietäis sen miten pahalta must tuntuu. Miten oikeest musta tuntuu siltä että mä en pysty jatkaa eteenpäin. Et mä en [B][I]oikeesti [/I][/B]pysty jatkaa eteenpäin. En tiiä. Uskon et siit tuntuis pahalta. Tai en mä tiedä kiinnostaisko sitä oikeest mut ku se fr vaan vaikuttaa niin paljon sellaselt et kyl se välittää. Niin eiköhän se tuntuis pahalt siit vaikka ei se tietenkään edes tunne mua. Hmm. En tiiä. Siis tavallaan oon yrittänyt kaikkii mahollisii ajattelutapoi, oon yrittänyt olla silleen että hei on toivoo kosk eihän sitä koskaan tiiä mitä tapahtuu, mut sit se toivonkipinä tuntuu kuitenkin sammuvan ja kaikest tulee vaa mustaa, ja niiku en tiiä ihan sama miten sen ajattelen niin mikään ei poista tuskaa koska en mä sitä saa. Ja en tiiä voiko mikään sattua näin paljon. Kun haluisit vaan olla sen ihmisen kanssa aina ja ikuisesti, mutta et saa olla basically edes hetkeäkään. En vaan kestä tätä, en halua tätä, mutta ihan sama. Tuntuu että oon oikeesti totaalisen ded. Ei tässä mitään. Eikä kukaan tiedä miten paljon kärsin :D vaikka oon jotain sanonut esim kavereille niin edes ne ei tiedä asian vakavuutta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja