Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119876" data-attributes="member: 34"><p>Mitä helvettiä nyt taas.</p><p></p><p>Selasin maaliskuuhun 2019 asti kaikkia mun gallerioita ja muita arkistoja katsoakseni että miten mulla on viime vuosina mennyt. Jouduin selaamaan todellakin maaliskuuhun 2019 asti enkä SILTIKÄÄN nähnyt yhtään AINUTTA kuukautta joka olis ollut sellanen, että silloin ei olis jotain ihan hirveetä tapahtunu. Siis joko mul oli jotain helvetillisiä ihastuskeissejä (mostly kai niitä) tai jos ei niitä (mutta varmaan joka kuukaus on ollut) niin sitten jotain muuta mikä on saanu mut voimaan todella huonosti. Joka ikinen kuukausi tästä taaksepäin ainakin sinne maaliskuu 2019 asti, niin oon voinut huonosti. En jaksanut enää siitä taaksepäin selata koska aattelin että joo ei niitä hyviä aikoja edes koskaan löydy riippumatta siitä kuinka kauas selaan. Joka kuukaus on ollu jotain draamaa. Niiku oikeesti jotain mikä on saanu mut voimaa huonosti ja saa mut melkeen oksentamaan koska tulee niin huono olo kun muistaa niitä. Onko tosiaan niin että mun koko elämä on ollu pelkkää kärsimystä tai ainakin suurimmaksi osaksi?</p><p></p><p>Siinä tapauksessa ei ihme että en pysty olla kovin onnellinen jos en oo ees koskaan, edes lapsenakaan saanu olla kovin pitkään onnellinen koska aina on tullu jotain, traumoja tai muuta.</p><p></p><p>Mutta ehkä se on niin kaikilla muillakin.</p><p></p><p>Joka tapauksessa oon väsyny.</p><p></p><p>Tää maailma on niin paska paikka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119876, member: 34"] Mitä helvettiä nyt taas. Selasin maaliskuuhun 2019 asti kaikkia mun gallerioita ja muita arkistoja katsoakseni että miten mulla on viime vuosina mennyt. Jouduin selaamaan todellakin maaliskuuhun 2019 asti enkä SILTIKÄÄN nähnyt yhtään AINUTTA kuukautta joka olis ollut sellanen, että silloin ei olis jotain ihan hirveetä tapahtunu. Siis joko mul oli jotain helvetillisiä ihastuskeissejä (mostly kai niitä) tai jos ei niitä (mutta varmaan joka kuukaus on ollut) niin sitten jotain muuta mikä on saanu mut voimaan todella huonosti. Joka ikinen kuukausi tästä taaksepäin ainakin sinne maaliskuu 2019 asti, niin oon voinut huonosti. En jaksanut enää siitä taaksepäin selata koska aattelin että joo ei niitä hyviä aikoja edes koskaan löydy riippumatta siitä kuinka kauas selaan. Joka kuukaus on ollu jotain draamaa. Niiku oikeesti jotain mikä on saanu mut voimaa huonosti ja saa mut melkeen oksentamaan koska tulee niin huono olo kun muistaa niitä. Onko tosiaan niin että mun koko elämä on ollu pelkkää kärsimystä tai ainakin suurimmaksi osaksi? Siinä tapauksessa ei ihme että en pysty olla kovin onnellinen jos en oo ees koskaan, edes lapsenakaan saanu olla kovin pitkään onnellinen koska aina on tullu jotain, traumoja tai muuta. Mutta ehkä se on niin kaikilla muillakin. Joka tapauksessa oon väsyny. Tää maailma on niin paska paikka [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja