Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 119969" data-attributes="member: 34"><p>Oon oooooon taas STUPOD XDDDDD</p><p></p><p>tsjkdlfjdjdjddl *stupid 😑😑😑</p><p></p><p>Joo siis ei mitää mä vaa näin mun irl-ihastuksen vaikka luulin etten tykkää siitä mutta on mulla näköjään jotain tunteita siihen?????? Ilmeisesti??????</p><p></p><p>Mutta sitten. Toisaalta. Kun mietin mielessäni tilanteen että jos mun pitäs valita kumpi, tää irl-ihastus tai sitten eunkwang. Et kumman kaa haluisin olla. Niin Se vastaus tuli samantien mieleen, ihan automaationa. En ehtinyt edes miettiä juurikaan. Ja jos se tulee automaationa tolleen niin eiköhän se silloin oo mun true feelings. Ja tottakai se ajatus siis oli että eunkwangin mä valitsisin, ei kysymystäkään. Joten ilmeisesti se on isompi juttu mulle. Se ei tosin tarkoita vissiin sit kuitenkaan sitä että mulla ei olis tunteita sitä irl-ihastusta kohtaan 😶 mutta onko se sit se niin sanottu kakkosvaihtoehto vai 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😂</p><p></p><p>Mutta siis i'm not kidding tältä tää oikeesti tuntuu</p><p>Noh</p><p></p><p>Ainakin ees tiedän mitä tunnen sekin on jo jotain</p><p></p><p>Ja tuun oikeesti varmaa rakastaa eunkwangiee ikuisesti???????? Tai siis vaikuttaa siltä mutta enhän mä tiedä:] sitä mä kuitenkin vähän tässä pelkään</p><p></p><p>Että joo, tunteet on selkeitä ja sitä rataa</p><p></p><p>Harmi vaan että se ei riitä siihen että voisin olla onnellinen. Voinkohan olla ikinä onnellinen ilman sitä. Ehkä jossain määrin mutta aina kuitenkin puuttuu jotain.</p><p></p><p>Silti, luotan siihen että kaikki menee hyvin, menee sitten miten menee.</p><p></p><p>Siitä huolimatta kuitenkin koen lamauttavaa pelkoa kun ajattelen kuolinhetkeäni ja sitä että jos en koskaan saanutkaan olla sen kanssa. Eihän siinä muuten mitään mutta kun se ihan tosissaan aiheuttaa mussa lamauttavaa pelkoa. I'm not even kidding. En voi unohtaa sitä yhtä päivää kun olin menossa nukkumaan ja yhtäkkiä mun mielessä välähtää ajatus siitä kun joskus kuolen. Ja se paniikin määrä. Se paniikin määrä mitä tunsin siinä kun ajattelin että jos en koskaan saanutkaan olla sen kanssa.</p><p></p><p>Mutta parempi olla kai miettimättä.</p><p></p><p>Tulee vaan mieleen se changsubin "i was thinking about dying" biisu, ehhh. Se kyllä ahdisti 🌚🌚🌚🌚🌚</p><p></p><p>No joo ei ihme että voin huonosti kun mietin vain kuolemaa. Eiköhän siihen kuitenkin oo aivan helvetisti aikaa vielä tai sitten ei kuka tietää :))))) but i try to trust in god lmao???????????? If i can??????? Idk???????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 119969, member: 34"] Oon oooooon taas STUPOD XDDDDD tsjkdlfjdjdjddl *stupid 😑😑😑 Joo siis ei mitää mä vaa näin mun irl-ihastuksen vaikka luulin etten tykkää siitä mutta on mulla näköjään jotain tunteita siihen?????? Ilmeisesti?????? Mutta sitten. Toisaalta. Kun mietin mielessäni tilanteen että jos mun pitäs valita kumpi, tää irl-ihastus tai sitten eunkwang. Et kumman kaa haluisin olla. Niin Se vastaus tuli samantien mieleen, ihan automaationa. En ehtinyt edes miettiä juurikaan. Ja jos se tulee automaationa tolleen niin eiköhän se silloin oo mun true feelings. Ja tottakai se ajatus siis oli että eunkwangin mä valitsisin, ei kysymystäkään. Joten ilmeisesti se on isompi juttu mulle. Se ei tosin tarkoita vissiin sit kuitenkaan sitä että mulla ei olis tunteita sitä irl-ihastusta kohtaan 😶 mutta onko se sit se niin sanottu kakkosvaihtoehto vai 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😂 Mutta siis i'm not kidding tältä tää oikeesti tuntuu Noh Ainakin ees tiedän mitä tunnen sekin on jo jotain Ja tuun oikeesti varmaa rakastaa eunkwangiee ikuisesti???????? Tai siis vaikuttaa siltä mutta enhän mä tiedä:] sitä mä kuitenkin vähän tässä pelkään Että joo, tunteet on selkeitä ja sitä rataa Harmi vaan että se ei riitä siihen että voisin olla onnellinen. Voinkohan olla ikinä onnellinen ilman sitä. Ehkä jossain määrin mutta aina kuitenkin puuttuu jotain. Silti, luotan siihen että kaikki menee hyvin, menee sitten miten menee. Siitä huolimatta kuitenkin koen lamauttavaa pelkoa kun ajattelen kuolinhetkeäni ja sitä että jos en koskaan saanutkaan olla sen kanssa. Eihän siinä muuten mitään mutta kun se ihan tosissaan aiheuttaa mussa lamauttavaa pelkoa. I'm not even kidding. En voi unohtaa sitä yhtä päivää kun olin menossa nukkumaan ja yhtäkkiä mun mielessä välähtää ajatus siitä kun joskus kuolen. Ja se paniikin määrä. Se paniikin määrä mitä tunsin siinä kun ajattelin että jos en koskaan saanutkaan olla sen kanssa. Mutta parempi olla kai miettimättä. Tulee vaan mieleen se changsubin "i was thinking about dying" biisu, ehhh. Se kyllä ahdisti 🌚🌚🌚🌚🌚 No joo ei ihme että voin huonosti kun mietin vain kuolemaa. Eiköhän siihen kuitenkin oo aivan helvetisti aikaa vielä tai sitten ei kuka tietää :))))) but i try to trust in god lmao???????????? If i can??????? Idk??????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja