Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120381" data-attributes="member: 34"><p>Yhen asian luulis olevan varma: </p><p><em>Jos Jumala oikeasti rakastais mua, niin miks mulle käy näin? Niinpä oon edelleenkin vähän sitä mieltä että joko jumalaa ei ole olemassa ollenkaan tai sitten se todella, todella vihaa mua. Ja aika montaa muutakin ihmistä kun kattoo tätä kärsimyksen määrää. Mitään vitun mieltä tässä koko touhussa ei ainakaan ole. Miten kukaan haluu edes luottaa sellaseen jumalaan joka antaa kaiken tän paskan tapahtua? En ymmärrä enää mitään.</em></p><p></p><p>En Tiedä enää mikä oon. Oonko edes kristitty, ateisti, vai mikä. En tiedä hevonvittuakaan mistään tai että olenko edes olemassa. Joka päivä tuntuu siltä että en ole edes olemassa tai että kaikki on vaan jotain vitun sairasta läppää tai jotain. Just viimeksi varmaan tänä aamuna yritin rukoilla mutta mä en oikeasti enää tiedä mihin vittuun uskoa kun ei tässä ainakaan mitään järkeä näytä olevan. Koko mun maailmankatsomus ja kaikki pohja yhtään MILLEKÄÄN on ihan pirstaleina. Koko mun elämä on pirstaleina ja koko mun käsitys itsestäni on aivan vitun sekava. Pelkään kuolemaa enemmän kuin koskaan taas jälleen mutta yhtä paljon pelkään elämää ja sitä miten yhtenä hetkenä kaikki voi olla hyvin ehkä sekunnin ajan ja sitten kaikki se unohtuu ja kaikki on LOPULLISESTI aivan täysin rikki, revitty, pilalla, sekaisin, tuhottu. Täysin. Kokonaan. Lopullisesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120381, member: 34"] Yhen asian luulis olevan varma: [I]Jos Jumala oikeasti rakastais mua, niin miks mulle käy näin? Niinpä oon edelleenkin vähän sitä mieltä että joko jumalaa ei ole olemassa ollenkaan tai sitten se todella, todella vihaa mua. Ja aika montaa muutakin ihmistä kun kattoo tätä kärsimyksen määrää. Mitään vitun mieltä tässä koko touhussa ei ainakaan ole. Miten kukaan haluu edes luottaa sellaseen jumalaan joka antaa kaiken tän paskan tapahtua? En ymmärrä enää mitään.[/I] En Tiedä enää mikä oon. Oonko edes kristitty, ateisti, vai mikä. En tiedä hevonvittuakaan mistään tai että olenko edes olemassa. Joka päivä tuntuu siltä että en ole edes olemassa tai että kaikki on vaan jotain vitun sairasta läppää tai jotain. Just viimeksi varmaan tänä aamuna yritin rukoilla mutta mä en oikeasti enää tiedä mihin vittuun uskoa kun ei tässä ainakaan mitään järkeä näytä olevan. Koko mun maailmankatsomus ja kaikki pohja yhtään MILLEKÄÄN on ihan pirstaleina. Koko mun elämä on pirstaleina ja koko mun käsitys itsestäni on aivan vitun sekava. Pelkään kuolemaa enemmän kuin koskaan taas jälleen mutta yhtä paljon pelkään elämää ja sitä miten yhtenä hetkenä kaikki voi olla hyvin ehkä sekunnin ajan ja sitten kaikki se unohtuu ja kaikki on LOPULLISESTI aivan täysin rikki, revitty, pilalla, sekaisin, tuhottu. Täysin. Kokonaan. Lopullisesti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja