Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 120453" data-attributes="member: 34"><p>Literally tänään kun heräsin niin varmaan ensimmäinen ajatus mun päässä oli taas kerran eunkwangie</p><p>Ellei se sitten ollu tõnu. Tai joku. Koska kun heräsin siitä unesta niin se oli jännää koska mun mielestä tõnu oli siinä unessa että joo en sit tiiä kyllä???</p><p></p><p></p><p>Mut joka tapauksessa vaikka eunkwangie ei oiskaa ollu eka ajatus ku heräsin mutta ensimmäisiä joka tapauksessa koska olin aivan KUJALLA ja kuvittelin vaa kaikkee tajuamatta melkeen edes että missä oon ja kuka oon. Honestly olin täysin jossain uni-/kuvitelmamaailmassa vielä. Ennen kun ehdin edes tajuta niin eunkwang oli mun ajatuksissa 🥺 taas 😭 oikeesti tää ei voi enää olla inhimillistä edes kuka vittu on vastuussa siitä että joudun kärsimään näin</p><p></p><p>Periaatteessa se ei ole kenenkään syy, koska ei se nyt mun syy ole että mä rakastan sitä mutta ei se oo kenenkään muunkaan syy joten en voi syyttää mitään muuta kun kohtaloa jos siihen edes uskon</p><p></p><p>Uskomatonta miten näin voi käydä 😭</p><p></p><p>Oon oikeesti lopullisesti jumissa tossa ihmisessä</p><p></p><p>Ei tää vaa lopu ikinä</p><p></p><p>Eikä lopu huikaan. Mä oon vieläkin jossain määrin jumissa niissä tietyissä unissa ja rakastan sitä ihmistä eikä mikään auta tähän koskaan</p><p></p><p>Ainut joka saa mut unohtamaan huin välillä on basically vaa eunkie. Emt. Ja yuto? Huoh tää nyt taas kerran tulee tähän että noi kolme. Aina vaan noi kolme. Ehkä yuto on sit se kolmas loml mutta muista en tiedä.</p><p></p><p>Vihaan.</p><p></p><p>En usko et kukaan voi saada mua unohtaa ja pääsee yli. Vaikka olisin joskus jonkun kanssa, en pystyis ikinä olla yli noista kolmesta</p><p>En tuu ikinä olemaan yli</p><p></p><p>Vaikka olisin jonkun toisen kanssa. Vaikka olisin vitun rakastunu siihe. Jos ajatellaan nyt että se olis vaikka Timppa kosk se on niin spessu i guess? Ja mun tunteet sitä kohtaan on ollu todella voimakkaita aina. Niiin jos ajatellaan että olisin ees vaik Timpan kanssa, jota varmaan kuitenkin edelleen rakastan. Niin en silti pystyis ikinä päästä yli noista. Ei se oo vaa mahollista ikinä. Sitä ei tapahu ja mä tiiän sen. Isnt it great.</p><p></p><p>Mut täytyy kyllä sanoa että välillä kun kuvittelen skenaarioita niin ne tuntuu niin todelta että unohdan ettei se oo totta. Joten melkeen voi sanoo et se helpotti hetkeks eikä itkettäny silleen sillä hetkellä, ilmeisesti.</p><p></p><p>Mutta nyt taas tuntuu tosi pahalta, en tiiä miten koskaa pääsen yli enkä tuu pääsemäänkään, kyllä mä sen tiedän. Harmi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 120453, member: 34"] Literally tänään kun heräsin niin varmaan ensimmäinen ajatus mun päässä oli taas kerran eunkwangie Ellei se sitten ollu tõnu. Tai joku. Koska kun heräsin siitä unesta niin se oli jännää koska mun mielestä tõnu oli siinä unessa että joo en sit tiiä kyllä??? Mut joka tapauksessa vaikka eunkwangie ei oiskaa ollu eka ajatus ku heräsin mutta ensimmäisiä joka tapauksessa koska olin aivan KUJALLA ja kuvittelin vaa kaikkee tajuamatta melkeen edes että missä oon ja kuka oon. Honestly olin täysin jossain uni-/kuvitelmamaailmassa vielä. Ennen kun ehdin edes tajuta niin eunkwang oli mun ajatuksissa 🥺 taas 😭 oikeesti tää ei voi enää olla inhimillistä edes kuka vittu on vastuussa siitä että joudun kärsimään näin Periaatteessa se ei ole kenenkään syy, koska ei se nyt mun syy ole että mä rakastan sitä mutta ei se oo kenenkään muunkaan syy joten en voi syyttää mitään muuta kun kohtaloa jos siihen edes uskon Uskomatonta miten näin voi käydä 😭 Oon oikeesti lopullisesti jumissa tossa ihmisessä Ei tää vaa lopu ikinä Eikä lopu huikaan. Mä oon vieläkin jossain määrin jumissa niissä tietyissä unissa ja rakastan sitä ihmistä eikä mikään auta tähän koskaan Ainut joka saa mut unohtamaan huin välillä on basically vaa eunkie. Emt. Ja yuto? Huoh tää nyt taas kerran tulee tähän että noi kolme. Aina vaan noi kolme. Ehkä yuto on sit se kolmas loml mutta muista en tiedä. Vihaan. En usko et kukaan voi saada mua unohtaa ja pääsee yli. Vaikka olisin joskus jonkun kanssa, en pystyis ikinä olla yli noista kolmesta En tuu ikinä olemaan yli Vaikka olisin jonkun toisen kanssa. Vaikka olisin vitun rakastunu siihe. Jos ajatellaan nyt että se olis vaikka Timppa kosk se on niin spessu i guess? Ja mun tunteet sitä kohtaan on ollu todella voimakkaita aina. Niiin jos ajatellaan että olisin ees vaik Timpan kanssa, jota varmaan kuitenkin edelleen rakastan. Niin en silti pystyis ikinä päästä yli noista. Ei se oo vaa mahollista ikinä. Sitä ei tapahu ja mä tiiän sen. Isnt it great. Mut täytyy kyllä sanoa että välillä kun kuvittelen skenaarioita niin ne tuntuu niin todelta että unohdan ettei se oo totta. Joten melkeen voi sanoo et se helpotti hetkeks eikä itkettäny silleen sillä hetkellä, ilmeisesti. Mutta nyt taas tuntuu tosi pahalta, en tiiä miten koskaa pääsen yli enkä tuu pääsemäänkään, kyllä mä sen tiedän. Harmi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja